Spring naar bijdragen

Reeds Gevonden Cache Keert Terug Op De Kaart


De Oliva's

Aanbevolen berichten

Ik herinner mij uit het grijze verleden een soortgelijk topic, maar vindt het niet terug op het forum.....

 

Op de kaart van Nederland hebben reeds gevonden caches de laatste week de onhebbelijke eigenschap om, na soms jaren keurig verdwenen te zijn, weer op te duiken bij de niet gevonden caches. Voorbeelden zijn de GCX8GN en GCQJ6X maar er zijn er meer. Denk ik steeds dat er een mooie nieuwe cache vlakbij huis bij is gekomen, blijkt het een cache is die we al twee jaar geleden hebben gevonden.

 

Weet iemand hoe dit komt/ of het te verhelpen is?

bewerkt door De Oliva's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat reeds gevonden caches op de .nl kaart terugkeren kan voorkomen, zolang ze maar niet op de .com kaart terugkeren.

Het probleem is dat de stats van .nl niet altijd even goed ingelezen worden.

Het opnieuw loggen bij .com zou ik niet doen.

Als je de verschillen hebt gevonden kun je namelijk middels een corrigeer logs bij DHZ de stats van .nl weer redelijk kloppend krijgen en verdwijnt je wel degelijk gevonden cache(s) ook weer van de .nl kaart.

Greetz Bloodwoosj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat reeds gevonden caches op de .nl kaart terugkeren kan voorkomen, zolang ze maar niet op de .com kaart terugkeren.

Het probleem is dat de stats van .nl niet altijd even goed ingelezen worden.

Het opnieuw loggen bij .com zou ik niet doen.

Als je de verschillen hebt gevonden kun je namelijk middels een corrigeer logs bij DHZ de stats van .nl weer redelijk kloppend krijgen en verdwijnt je wel degelijk gevonden cache(s) ook weer van de .nl kaart.

Greetz Bloodwoosj

en als dit (zoals bij mij) ook niet werkt,wat zijn dan nog de mogelijkheden.

zonder ze op de ignore lijst te moeten zetten?

gr gandalf 2000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat reeds gevonden caches op de .nl kaart terugkeren kan voorkomen, zolang ze maar niet op de .com kaart terugkeren.

Het probleem is dat de stats van .nl niet altijd even goed ingelezen worden.

Het opnieuw loggen bij .com zou ik niet doen.

Als je de verschillen hebt gevonden kun je namelijk middels een corrigeer logs bij DHZ de stats van .nl weer redelijk kloppend krijgen en verdwijnt je wel degelijk gevonden cache(s) ook weer van de .nl kaart.

Greetz Bloodwoosj

en als dit (zoals bij mij) ook niet werkt,wat zijn dan nog de mogelijkheden.

zonder ze op de ignore lijst te moeten zetten?

gr gandalf 2000

Ignorelist? De ignorelist werkt (voor premium-members) alleen maar op .com, die heeft niets met de .nl lijst te maken.

Als je een cache bij .com aan je ignorelist toevoegt zal die bij .com van de kaart verdwijnen, maar .nl houdt daar geen rekening mee.

Als je een cache tegenkomt die je ondanks herhaalde pogingen bij corrigeer logs niet bij de stats van .nl toegevoegd krijgt, kun je het beste even het GC nummer naar Kalkendotters sturen. Vaak is er dan iets anders aan de hand dan alleen maar "de hik".

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat reeds gevonden caches op de .nl kaart terugkeren kan voorkomen, zolang ze maar niet op de .com kaart terugkeren.

Het probleem is dat de stats van .nl niet altijd even goed ingelezen worden.

Het opnieuw loggen bij .com zou ik niet doen.

Als je de verschillen hebt gevonden kun je namelijk middels een corrigeer logs bij DHZ de stats van .nl weer redelijk kloppend krijgen en verdwijnt je wel degelijk gevonden cache(s) ook weer van de .nl kaart.

Greetz Bloodwoosj

en als dit (zoals bij mij) ook niet werkt,wat zijn dan nog de mogelijkheden.

zonder ze op de ignore lijst te moeten zetten?

gr gandalf 2000

Ignorelist? De ignorelist werkt (voor premium-members) alleen maar op .com, die heeft niets met de .nl lijst te maken.

Als je een cache bij .com aan je ignorelist toevoegt zal die bij .com van de kaart verdwijnen, maar .nl houdt daar geen rekening mee.

Als je een cache tegenkomt die je ondanks herhaalde pogingen bij corrigeer logs niet bij de stats van .nl toegevoegd krijgt, kun je het beste even het GC nummer naar Kalkendotters sturen. Vaak is er dan iets anders aan de hand dan alleen maar "de hik".

Greetz Bloodwoosj.

cache op de ignore list zetten werkt dus wel.dit is voor mij de enige mogelijkheid

om van deze oude cache`s af te komen.corrigeer logs,werkt namelijk niet,om een of andere reden.

iemand een ander idee?

gr gandalf 2000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat reeds gevonden caches op de .nl kaart terugkeren kan voorkomen, zolang ze maar niet op de .com kaart terugkeren.

Het probleem is dat de stats van .nl niet altijd even goed ingelezen worden.

Het opnieuw loggen bij .com zou ik niet doen.

Als je de verschillen hebt gevonden kun je namelijk middels een corrigeer logs bij DHZ de stats van .nl weer redelijk kloppend krijgen en verdwijnt je wel degelijk gevonden cache(s) ook weer van de .nl kaart.

Greetz Bloodwoosj

en als dit (zoals bij mij) ook niet werkt,wat zijn dan nog de mogelijkheden.

zonder ze op de ignore lijst te moeten zetten?

gr gandalf 2000

Ignorelist? De ignorelist werkt (voor premium-members) alleen maar op .com, die heeft niets met de .nl lijst te maken.

Als je een cache bij .com aan je ignorelist toevoegt zal die bij .com van de kaart verdwijnen, maar .nl houdt daar geen rekening mee.

Als je een cache tegenkomt die je ondanks herhaalde pogingen bij corrigeer logs niet bij de stats van .nl toegevoegd krijgt, kun je het beste even het GC nummer naar Kalkendotters sturen. Vaak is er dan iets anders aan de hand dan alleen maar "de hik".

Greetz Bloodwoosj.

cache op de ignore list zetten werkt dus wel.dit is voor mij de enige mogelijkheid

om van deze oude cache`s af te komen.corrigeer logs,werkt namelijk niet,om een of andere reden.

iemand een ander idee?

gr gandalf 2000

waar ik ook nog een vraag over had,en misschien kan iemand die beantwoorden,is dat de laatste tijd niet alle

nieuwe cache`s (bij nieuw,nl kaarten) getoond worden.bv. belgie pas na een aantal dagen.

gr gandalf 2000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waar ik ook nog een vraag over had,en misschien kan iemand die beantwoorden,is dat de laatste tijd niet alle

nieuwe cache`s (bij nieuw,nl kaarten) getoond worden.bv. belgie pas na een aantal dagen.

gr gandalf 2000

Schijnt ook met de frequentie van inlezen van bij .com gehaalde data te maken te hebben.

Die van nl zouden vaker binnengehaald worden/komen dan die van B en D als ik de antwoorden van Kalkendotters in het verleden goed begrepen heb.

Maar zoals gezegd, mail Kalkendotters via zijn profiel hier en je gaat beslist een antwoord krijgen, ik neem aan dat ze niet alles zien op dit forum.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

waar ik ook nog een vraag over had,en misschien kan iemand die beantwoorden,is dat de laatste tijd niet alle

nieuwe cache`s (bij nieuw,nl kaarten) getoond worden.bv. belgie pas na een aantal dagen.

gr gandalf 2000

Schijnt ook met de frequentie van inlezen van bij .com gehaalde data te maken te hebben.

Die van nl zouden vaker binnengehaald worden/komen dan die van B en D als ik de antwoorden van Kalkendotters in het verleden goed begrepen heb.

Maar zoals gezegd, mail Kalkendotters via zijn profiel hier en je gaat beslist een antwoord krijgen, ik neem aan dat ze niet alles zien op dit forum.

Greetz Bloodwoosj.

Af en toe ;) lees ik hier wel eens mee. Afgelopen week had de server weer grote problemen om alle gegevens goed op te halen van gc.com; vandaar ook dat de wachtrij steeds langer werd.

Als het goed is, loopt het nu weer netjes (en in elk geval kan ik nu beter zien waar t fout gaat) dus de wachtrij moet nu weer zoetjesaan leeglopen. Daarna zou alles weer redelijk bij moeten blijven.

Nog steeds blijft het lastig om de nieuwe logs goed en consequent in te lezen; het gaat vooral 'fout' op drukke momenten (zoals weekend avonden); en dan moet je dus even wachten tot de cache weer opnieuw ingelezen is. (of zelf een zetje geven via de DHZ functie)

Nieuwe caches in NL, B en L zouden in principe meteen moeten worden ingelezen; maar als de wachtrij lang is, duurt het natuurlijk wel even voor ze aan de beurt zijn :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...