Spring naar bijdragen

Wat Ging Er Mis Bij Onderhoud Door Gc.com


Miniatuur

Aanbevolen berichten

Als ik naar de gevonden caches en/of eigen caches bij mijn Profile bij GC.com kijk, kreeg ik tot voor kort alles netjes gerangschikt op soort caches.

Na het onderhoud van 2 dagen geleden staat bij elk icoontje de hele rij caches? Zou dit hersteld worden, of moet iemand actie ondernemen.

Of ligt het aan mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik begrijp wat je bedoelt heb ik het niet.

 

En groundspeak is een groot bedrijf. Dus het kan nog wel wat langer duren. En als we eerlijk zijn; geocachen is een hobby, het hoeft niet allemaal super snel te gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het wel en zie het ook bij de profielen van Miniatuur en Waldio.

Als je op het tabblad Geocaches kijkt, dan zie je netjes de verschillende types met daarachter het aantal founds voor dat type. Maar als je op zo'n type klikt om de lijst van dat aantal founds te zien, dan krijg je de lijst van al je founds, ongeacht het type.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat ook. Ik krijg bij elk type caches de hele rij van alle founds te zien. Dat kun je niet zelf herstellen, dat zal .com moeten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik op een cache-pagina bij FIND ..... nearby caches of this type, that I haven't found aanklik, krijg ik alle cache-types te zien.

Dat had ik twee dagen geleden nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als je op zo'n type klikt om de lijst van dat aantal founds te zien, dan krijg je de lijst van al je founds, ongeacht het type.

Oh, ik dacht dat er wat anders bedoelt werd. Maar dat heb ik inderdaad ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...