Spring naar bijdragen

Vandaag (28-04-2010) Chat Met Bryan Roth Van Groundspeak Via Global


MacDD

Aanbevolen berichten

Voor die mensen die het interesseert of die wat vragen hebben aan of gewoon nieuwsgierig zijn;

 

Vandaag (woensdag 28 april) is er om 20.00 uur via de chat van de buren de mogelijkheid tot het stellen van vragen/opdoen van informatie bij Bryan Roth van Groundspeak. Logischerwijs zal de chat in het engels zijn, maar daarom ws niet minder interresant.

 

Ik zal er zelf niet bijzijn vanavond kom ik net achter, ik ga naar een optreden van de Residents

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Weer een leuk initiatief van de buren.nl! Heb begrepen dat de taal geen probleem hoeft te zijn omdat men ook telefonisch contact met hem heeft zodat er live vertaald kan worden. :lol: Ik ga ook zeker proberen om er vanavond bij te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te zien moet je dan een account hebben bij Global om deel te kunnen nemen aan de chat.

Het is inderdaad leuk dat Global dat organiseert voor zijn leden,

maar het had mijns inziens beter geweest (grotere doelgroep = alle cachers) als dit bijv. via Skype of een ander openbaar medium zou gaan lopen.

 

In ieder geval suc6 met dit initiatief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo te zien moet je dan een account hebben bij Global om deel te kunnen nemen aan de chat.

Het is inderdaad leuk dat Global dat organiseert voor zijn leden,

maar het had mijns inziens beter geweest (grotere doelgroep = alle cachers) als dit bijv. via Skype of een ander openbaar medium zou gaan lopen.

 

In ieder geval suc6 met dit initiatief.

Ik dacht dat je voor Skype of Twitter toch ook wel een account nodig had, dus dan is het verschil ineens niet zo groot meer. :lol:

 

Susanne - Team Grasspy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar het had mijns inziens beter geweest (grotere doelgroep = alle cachers) als dit bijv. via Skype of een ander openbaar medium zou gaan lopen.

In ieder geval suc6 met dit initiatief.

 

Voor beiden heb je ook een account nodig. Du dat maakt niet zoveel uit.

En hier moet ik me ook ergistreren om de vraag te stellen. En eigenlijk is dat best wel redelijk normaal.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Skype en Twitter heb je inderdaad ook een account nodig, maar dat zijn onpartijdige media.

De chat gaat plaatsvinden binnen de site van Global en ik weet niet of teamleden van GC.nl daar ook welkom zijn? :lol:

 

Dat maakt het dan ook exclusief voor Global (en haar leden), wat - nogmaals - een mooi initiatief is.

Dus geen kwaad woord daarover!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Skype en Twitter heb je inderdaad ook een account nodig, maar dat zijn onpartijdige media.

De chat gaat plaatsvinden binnen de site van Global en ik weet niet of teamleden van GC.nl daar ook welkom zijn? :lol:

 

Ik zou niet weten waarom teamleden van gc.nl daar niet welkom zijn. Net zo goed als dat ik dit bericht hier neer zet zo zie ik persoonlijk ook niet in waarom leden niet op global de chat in kunnen.

 

volgens mij gaat het over cachen en niet over global of gc.nl.

 

En nu gewoon weer ontopic pls. Misschien heb je een vraag voor de chat. Ik wel, maar ik kan dus niet vanavond. Maar hij wordt al voor me gesteld. Gaat over gedeelde bookmark-lists. wil ik graag delen en bewerken met een bevriend team. En dus ga ik (laten) vragen of daar de mogelijkheid voor geschapen kan worden.

In deze tijd van interactiviteit, groei van het cachen en persoonlijke noodzaak zie ik daar het nut wel van in.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor Skype en Twitter heb je inderdaad ook een account nodig, maar dat zijn onpartijdige media.

De chat gaat plaatsvinden binnen de site van Global en ik weet niet of teamleden van GC.nl daar ook welkom zijn? :lol:

 

Dat maakt het dan ook exclusief voor Global (en haar leden), wat - nogmaals - een mooi initiatief is.

Dus geen kwaad woord daarover!

Iedereen is welkom bij de buren. Zelfs teamleden van GC.nl zijn "maar" gewone mensen die ook wel eens een cache zoeken. Er zijn al meerdere (ex-) teamleden die er een account hebben, dus als je de behoefte hebt om Bryan een vraag te stellen, of gewoon eens te kijken wat anderen te vragen hebben, ben je van harte welkom. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd (en vragen).

 

Susanne - Team Grasspy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen is welkom bij de buren. Zelfs teamleden van GC.nl zijn "maar" gewone mensen die ook wel eens een cache zoeken. Er zijn al meerdere (ex-) teamleden die er een account hebben, dus als je de behoefte hebt om Bryan een vraag te stellen, of gewoon eens te kijken wat anderen te vragen hebben, ben je van harte welkom. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd (en vragen).

 

Susanne - Team Grasspy

 

dank je Susanne voor de bevestiging. Had ook erg raar opgekeken als het anders zou zijn geweest. Oke, einde discussie hierover dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zijn (helaas!) de meningen over verdeeld - vandaar dat ik het even aantipte dat je persé lid moet zijn van Global om de chat bij te kunnen wonen en dat een meer openbaar medium de gehele Nederlandse community zou kunnen bedienen, -

maar het is goed om te horen dat jullie vinden dat iedereen (ook teamleden van GC.nl) welkom is bij Global. :lol:

 

Inderdaad, dat was even off-topic , nu weer on-topic. :lol:

 

Helaas kan ik er vanavond niet bij zijn, maar ook ik ben benieuwd wat de vragen en vooral ook de antwoorden zijn die gesteld worden aan en beantwoord zullen worden door Bryan.

 

Ik wil jullie er ook nog even aan herinneren dat vragen bestemd voor Bryan ook via Track_leader gesteld kunnen worden, die daar een initiatief voor gestart is (hier).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil jullie er ook nog even aan herinneren dat vragen bestemd voor Bryan ook via Track_leader gesteld kunnen worden, die daar een initiatief voor gestart is (hier).

Ik heb daarover op Global ook een topic geopend met een quote van dat stuk. Is net zo interresant als de chat. Had dit idd ook even hier kunnen melden. Afijn, is toch nog gedaan. Bedankt.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar zijn (helaas!) de meningen over verdeeld - vandaar dat ik het even aantipte dat je persé lid moet zijn van Global om de chat bij te kunnen wonen en dat een meer openbaar medium de gehele Nederlandse community zou kunnen bedienen, -

maar het is goed om te horen dat jullie vinden dat iedereen (ook teamleden van GC.nl) welkom is bij Global. :)

 

Inderdaad, dat was even off-topic , nu weer on-topic. :oops:

 

Helaas kan ik er vanavond niet bij zijn, maar ook ik ben benieuwd wat de vragen en vooral ook de antwoorden zijn die gesteld worden aan en beantwoord zullen worden door Bryan.

 

Ik wil jullie er ook nog even aan herinneren dat vragen bestemd voor Bryan ook via Track_leader gesteld kunnen worden, die daar een initiatief voor gestart is (hier).

Een registratie op global is de moeite toch niet? Bryan Roth heeft bovendien zelf aangegeven graag weer op de chat van global te komen, niks mis mee toch? Het initiatief komt de tweede keer (immers, er is al een keer een chatsessie geweest) dus van groundspeak zelf. Trouwens, om op de chat van geocaching.nl te komen moet je toch ook geregistreerd zijn? Lijkt mij totaal geen probleem. Wat ik uitermate bijzonder vind is dat je denkt dat teamleden van geocaching.nl niet welkom zouden zijn op global, iedereen is zeker welkom. Vanwaar deze gedachte?

Ik zie overigens dat je je inmiddels hebt aangemeld op global, :thumbup:

bewerkt door indiana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kon toch nog even een gaatje in m'n tijd vinden.

Ben benieuwd of we de chat later nog eens na kunnen lezen c.q. dat puur de besproken punten nog even de revue kunnen passeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...