Spring naar bijdragen

Vandaag (28-04-2010) Chat Met Bryan Roth Van Groundspeak Via Global


MacDD

Aanbevolen berichten

Team Beetle, ontzettend leuk dat je er was! Volgens mij komt er wel een samenvatting van alles.

 

@ macdd. Hier staat toch "samenvatting van alles"?

Dan zal het inderdaad geen chatlog worden, maar wel een samenvatting :thumbup:

Ik ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Team Beetle, ontzettend leuk dat je er was! Volgens mij komt er wel een samenvatting van alles.

 

@ macdd. Hier staat toch "samenvatting van alles"?

Dan zal het inderdaad geen chatlog worden, maar wel een samenvatting :thumbup:

Ik ben benieuwd.

 

Klopt, ik wilde gewoon de hopes niet too high zetten.

 

Ik begreep wel dat mijn vraag was doogekomen, dat Bryan het geen stomme vraag wordt en er mogelijk iets mee gaat doen. Ging over gedeelde bookmark listst.

 

Wat ik dan wel flauw vind ; ik log vandaag in op gc.com, is het nog niet aangepast. Ik had dat toch wel minimaal verwacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Samenvatting (met dank aan Global)

 

Samenvatting chatsessie 28 april van 20:00 tot 21:10:

 

V: er zijn wat vragen gesteld over de bookmarks, zoals makkelijk caches kunnen verwijderen uit de bookmarks en bookmarks kunnen delen met vrienden (vrienden kunnen lijst ook bewerken)

A: Ik ga dit onder de aandacht brengen.

 

V: cachegrootte: nano toevoegen.

A: Aangegeven is dat dit waarschijnlijk niet kan vanwege de devices. Deze zullen erover struikelen. Maar ik zal naar de mogelijkheid kijken.

 

V: opmerking dat earthcaches meer de oude virtuals zijn

A: Earthcaches zijn populair zijn. Nu al meer dan 500.000 logs

Wanneer ze goed gebruikt worden zijn ze leerzaam.

 

V: kunnen provincies toegevoegd worden?

A: ja.

(ik, Robert, zal hem de lijst van provincies geven en hij zal er voor zorgen dat ze toegevoegd worden)

 

V: kun je PQ maken van actieve cachekaart (dus de caches die je op de kaart ziet op dat moment)

A: Het is niet zeker of dat kan, maar ze zijn al bezig met functionele uitbreidingen waaronder de PQ naar 1000 caches wat al gebeurd is.

 

V: hoe staat groundspeak tegenover GCVote of een eigen waarderingssysteem

A: We zijn bezig met een waarderingssysteem. Meer specifieke informatie heb ik niet.

 

V: kunnen PQs groter dan 500 te downloaden zijn ipv email

A: Ja, die kun je dan downloaden. Ik geloof dat we zelfs geautomatiseerde downloads vanuit GSAK gaan toestaan.

 

V: mogen TBs en coins een commerciele inslag hebben of een bepaalde 'agenda' hebben.

A: Ja. mensen betalen voor de TBs en coins en daarom hebben ze meer vrijheid daarin.

 

V: nog nieuws over nieuwe reviewer(s)

A: ik verwacht een mededeling in 2-4 weken. gc.nl en global worden ingelicht.

 

V: kunnen PM geen twitter notificaties krijgen van nieuwe caches (direct message)

A: ik zal het doorgeven aan het ontwikkelteam.

 

V: wat is de status van de wherigo builder?

A: we hebben net een nieuwe applicatie geupload in de (iphone) store gisteren. Het was gebouwd met de wherigo toolset als een test van de functionaliteit. Het is nog een 'proof of concept' wat weer moet leiden tot meer ontwikkelwerk.

 

V: hoe zit het met Windows Mobile applicatie voor de geocaching applicatie.

A: zodra de android versie af is, gaan we kijken naar de WM versie. De android versie zou over ongeveer 2-3 weken af moeten zijn.

 

V: zijn er plannen om greasemonkey scripts te integreren in de site.

A: Ja, we zijn van plan om het voor sommige te integreren. Ik weet nog niet welke, maar we zijn er mee bezig.

 

V: is het mogelijk om het aantal caches te beperken tot 5000 per dag en niet het aantal in een PQ? Dit is makkelijker voor de cacher

A: Ik weet dat de iPhone applicatie niet zoveel aankan, maar ik zal er naar kijken.

 

V: moeten micro's niet verboden worden?

A: nee, ik denk dat dit heel vervelend zou zijn voor veel cachers. Op veel plaatsen kun je alleen met een micro werken zoals in bebouwde gebieden.

 

V: zijn er plannen voor localizatie (taalafhankelijke tekst en weergave)

A: we zijn van plan on veel pagina's te localizeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraagje.

 

Ik ben me bewust van de redelijke animositeit tussen gc.nl en global.

 

Toch was er blijkbaar geen bezwaar dat ik dit bericht hier plaatste. Persoonlijk vind ik dat erg fijn, zo hoort het denk ik (en ja, op global heb ik dus een linkje geplaatst naar de vragenstelling via gc.nl aan gc.com.)

 

Maar wat is zo'n beetje de reden dat dit zonder probleem kon? Is echt gewoon nieuwsgierigheid. En willen weten wat ik wel en niet kan plaatsen.

Is het omdat het eigenlijk niet over global ging?

Mocht de vraag hier verkeerd staan, laat het me even weten.

 

Iig ; op naar de volgende chatsessie. Waar dan ook.

 

Hallo MacDD,

 

Wat heeft het voor nut om hier vragen te stellen en dan de gegeven antwoorden

door te melden op de buren?? :rolleyes:

 

Wees eerlijk en geef ook hier antwoord op de vragen die op de buren gesteld worden.

 

Jullie willen open zijn naar .nl en samenwerken, maar op deze manier geloof ik er niet zo in :crybaby::crybaby:

 

Groet

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...