Spring naar bijdragen

Ouwe Stompen Event Deel Twee


keske27

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Helaas ging vorig jaar niet door.

Moesten toen met deBruineBeren naar Ameland.

Dit jaar in de herkansing.

Zijn ook weer een jaartje ouder en weer een paar Caches verder

 

U zegt: ouder geworden ? Ojeeh, dan ben ik dat ook :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel goed Keske: het wordt dus 2005 ?

 

Ja wat zal ik zeggen, een Event moet toegangkelijk zijn voor iedereen. :angry:

 

Maar zoals jij weet was het in den beginne heel anders als nu.

Dus als er geocachers komen van een latere aanmelding (als bijvoorbeeld 01-01-2005)

dan is zo'n Event voor hun minder interessant.

 

Er zullen cachers komen die de GPSer al lang aan de wilgen hebben gehangen, maar

alleen komen om met oudere (nee niet van leeftijd) cachers oude verhalen op te halen.

 

Deze cacher's zie je wel meer op andere events met elkaar praten en :blink: drinken.

 

Jij weet ook dat het vroeger anders was dan nu. :dribble:

Men ging toen achter de pijl aan zonder topo kaarten om maar eens wat te noemen.

Ook moest men heel Nederland af rijden om een paar cache's te scoren.

 

Dus Theo, Ik hoop dat jij als FTFer aanwezig kan zijn en eventueel wil helpen om iets op

poten te zetten.

 

Groet Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus Theo, Ik hoop dat jij als FTFer aanwezig kan zijn en eventueel wil helpen om iets op

poten te zetten.

 

Groet Keske27

 

Het verhaal van een FTF bij een kapeltje in Polen vind ik nog steeds boeiend.

Was weliswaar na 2003, maar toch....

Ik geloof niet dat cachers van nu dat nog nadoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het verhaal van een FTF bij een kapeltje in Polen vind ik nog steeds boeiend.

Was weliswaar na 2003, maar toch....

Ik geloof niet dat cachers van nu dat nog nadoen.

 

Kijk Professor-X

Dat is dus één van de verhalen die dan besproken worden :angry:

 

En zullen sommige cachers niet begrijpen. :blink:

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, Keske, ik kom helpen, maar ik vind de 2003 norm iets te strak. Afgezien dat een grens maar een grens is, ook in voorjaar 2004 liepen we tot ons kruis in februari in ijskoud water. En bij een poging tot opwarmen middels een nieuwe set kleren, werden we tegengehouden, want de plicie was vragen komen stellen over het illegale eventje en de frietkot van Barny. Mijn generatie (de nakomers op de starters) hebben inderdaad zonder kaart gelopen, er was geen google earth, en ik vond een muziek cd van vader abraham, en iets fluisterde me in dat ik die maar eens mee moest nemen (en niet dat ik van vader abraham hou).

 

Het was ook de tijd van de echte puzzels: het duurde toen eenvoudig een half jaar voordat er iemand kwam loggen. Dus: ik en met mij een grote groep die ik beschouw als oude rotten, missen deze periode, delen deze herinneringen. Ik heb een flink aantal naar deze pagina zien loeren de laatste dagen.

Ik weet nog dat Pynde de eerste 250 na zeer veel tijd haalde. Nu doen we dat in 2 weekends.

 

Dus Keske: ik help organiseren als jij de grens op 1-1-2005 legt, zodat iedereen zich welkom voelt. Ik hoor van je (overigens heb ik zeer veel zin in het organiseren van een event).

 

 

Een ex banneling, aka

 

 

 

Il Cercatore Diffetoso, chiau amigi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thex ook dit is een verhaal appart:

 

Afgezien dat een grens maar een grens is, ook in voorjaar 2004 liepen we tot ons kruis in februari in ijskoud water. En bij een poging tot opwarmen middels een nieuwe set kleren, werden we tegengehouden, want de plicie was vragen komen stellen over het illegale eventje en de frietkot van Barny.

 

Waar zie je dit nu nog?

 

Oké er zijn perfecte event's, maar sommige (goed bedoelde) event's slaan de plank mis :angry:

 

Zomaar een Event in elkaar zetten op eigen kosten en degene die komen betalen alleen

de gezelligheid :blink:

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus Theo, Ik hoop dat jij als FTFer aanwezig kan zijn en eventueel wil helpen om iets op

poten te zetten.

 

Groet Keske27

 

Het verhaal van een FTF bij een kapeltje in Polen vind ik nog steeds boeiend.

Was weliswaar na 2003, maar toch....

Ik geloof niet dat cachers van nu dat nog nadoen.

 

Ik kan er nu wel over beginnen. Was blijkbaar ook een van de eerste die over geocachen publiceerde, want ik heb er nog met een uitgebreide foto voor in een hightech lifestyle blad aan over gehouden incl publicatie (blad dat toch niemand koopt, ik kon het dus doen), voordat ik (ik dacht ergens in maart) in het koude water en snoeiharde wind in zeeland ging zwemmen met kleren aan om enkele waypoints te lichten. Ik zie de fotograaf Menno Boermans nog vreemd kijken toen ik er over begon (hij is himalaya klimmer, maar ik geloof dat ik iets deed waar hij van huiverde). Fotograaf beroemd, dame die rapportage verzorgde beroemd (en thuis gehad), Thex: nog steeds niet ... na ja.

 

Ging over een drieluik globetrotters. Vooral de flexibele prikstok en de vele electronica trok de aandacht. De prikstok had ik niet in Polen gebruikt.

 

Er staat in de headline: Ik ben naar Polen gegaan om op een aantal "maagden" te jagen. Mijn naam staat er bij (en leeftijd). Gaat me straks een security assesments kosten.

 

Nou ja zeg, wat een taal. Blad zit vol met grappige verwijzingen naar mij, zo ontdekte vrienden van me later.

 

Hij staat natuurlijk bij me in de kast.

 

 

Tip: voor de echte geocacher: het artikel is vindbaar ontdek ik net.

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Zijn er nog Cachers die deel willen nemen aan dit Event?

 

Er word hard aan gewerkt om er een geslaagde dag van te maken.

 

Word vervolgd :thumbup:

 

Vriendelijke Groet

 

Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...