Spring naar bijdragen

Wat Is Een Nano?


mtkoef

Aanbevolen berichten

Ik kom net een nieuwe cache bij mij in de omgeving tegen met als aangegeven size "other", die verderop in de omschrijving als nano wordt aangeduid.

Wat moet ik me hier bij voorstellen? Nog kleiner dan een micro - formaat fotoroldoosje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ja een nano is kleiner (ongeveer zo groot als het topje van een vinger) als een micro-cache meestal is het een magnetisch metalen buisje. Je zou hem even kunnen googlen en dan kijken bij afbeeldingen.

 

Groeten Lammie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een klein soort micro-cache. De size=other is dan ook niet nodig; de cache-eigenaar kan er beter size=micro van maken.

 

Vaak wordt aangegeven dat iets een nano is omdat je toch anders zoekt naar zo'n klein ding dan naar iets van formaat filmkokertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eergisteren nog een dagje ge-nanood in Deventer. Behalve dat je dan terechtkomt onder vuilnisbakken en klem zit tussen regenpijpen en muren, is het loggen en terug oprollen van een nano ook niet echt een feestje, haha. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

schroefje met een ringetje in een balk en hoppakee nano is geplaatst

 

ook bestaan er katten en honden hangertjes waar je een nano van kan maken, ooit al een te pakken gehad

zijn nog dunner dus passen overal in

 

succes met zoeken

ik heb me suf gezocht de eerste keer, dat was hier

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...b1e9e&log=y

de eerste die ik vond was hier

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...c1d42&log=y

bewerkt door handleiding
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja... er zou eigenlijk een knopje "nano" bij mogen komen bij formaat, die zijn er volgens mij meer dan "large" caches tegenwoordig

 

Maak er een vraag van en stel hem aan Bryan Roth van Groundspeak, je kan al je vragen mailen naar john.kampman@gmail.com, zie dit topic.

 

Dit lijkt me een mooie vraag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja... er zou eigenlijk een knopje "nano" bij mogen komen bij formaat, die zijn er volgens mij meer dan "large" caches tegenwoordig

 

Maak er een vraag van en stel hem aan Bryan Roth van Groundspeak, je kan al je vragen mailen naar john.kampman@gmail.com, zie dit topic.

 

Dit lijkt me een mooie vraag!

 

 

Deze vraag is al 1000 maal gesteld op het forum van gc.com.

 

Zoals het er nu naar uitziet is Groundspeak niet van plan het formaat 'micro' op te splitsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...