Spring naar bijdragen

Wie Plaatst Inktpotjes In De Caches?


flet

Aanbevolen berichten

Wij vragen ons af wie er de laatste tijd inktpotjes met rode inkt in de (eind) caches stopt.

De inkt loopt eruit en de gehele inhoud wordt rood bevuild.

Wij troffen dit bij een cache van Geopatra.

Maar we zijn niet de enige en Geopatra is niet de enige die zijn cache bevuild heeft gezien.

lees onderstaande logjes maar.

 

Wij vragen vriendelijk om op te letten wat je in de cache stopt. het zou leuk zijn als alles een beetje schoon blijft.

 

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...68-65658298a5ce

 

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...98-7f75acc05d20

 

http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...91-94f352eceef6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je drukt het nog netjes uit, moet ik zeggen :thumbup:

Maar ik ben netjes. Heb een keer meegemaakt dat een beginnend team hondenkoekjes in onze caches deed. Leek ze leuk voor cachers met honden. Het idee was nog niet eens zo slecht ware het niet dat de bossen hier vergeven zijn van wilde zwijnen die dat allemaal ruiken en dan gaan wroeten. Heb ze even uitgelegd wat gebruikelijk en niet gebruikelijk is.

 

Maar je hele cache onder de inkt :lol1: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat ik de enige was die daar last van gehad had een poosje geleden het zelfde mee gemaakt in een van mijn cache was een hele schoonmaak beurt

 

om die rode rommel er uit te krijgen en ook nog wat goodies kunnen weg gooien door dat ze helemaal rood waren geworden

 

ik hoop dat de gene die dit doet het allemaal leest en er mee stopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik zou weten wanner het precies is gebeurd zou ik dat kunnen terug zoeken in het geval van mijn cache 't paradijs (gc214ef) zal het net voor 9 February zijn geweest toen ben ik met een cache controle er achter gekomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan komt de volgende vraag: is er aan de hand van de logjes misschien na te gaan wie die ´grappenmaker´ is?

Misschien een checklist bij het logboekje doen.

Wat zat er in:

______________

In gedaan:

______________

Uit gehaald:

______________

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had ook al even naar een vergelijking zitten kijken maar die kon ik ook niet vinden.

 

maar ja ik hoop dat de persoon het leest en wakker word dat dit toch wel lastig is en eigenlijk ook niet gewenst is.

 

nou ga ik er wel van uit dat het misschien toeval is en dat het niet met opzet gebeurd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opmerkelijk dat er ook twee Wherigo Cache´s bij zitten, aan de logjes bij die vier caches is niets te zien. Lijkt er zelfs op dat deze grapjas niet logt :blush:

Er staat idd nergens of er een inktpotje of stempel in is gedaan B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zal geen slechte moedwil zijn. Gewoon mensen die "oorzaak/gevolg" niet zien. Laatst zag ik nog een automobilist voor me broodkorsten uit het raam op de rijbaan gooien. Heeft niets met cachen te maken maar geeft misschien wel aan dat niet iedereen zo snugger is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...