Spring naar bijdragen

Banners Functioneren Niet Meer


Aanbevolen berichten

Het viel ons op de alle banners die als afbeelding op .com staan niet meer functioneren. Net even rond zitten klikken en hieruit blijkt dat ook heel veel afbeeldingen op cachepagina's niet meer functioneren.

Banners en afbeeldingen die niet op .com geupload staan hebben hier natuurlijk geen last van.

 

Heeft iedereen dit of is het een plaatselijke kwaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Helaas, geen plaatselijk euvel.

Ook in het oosten des lands blijken de banners verdwenen.

Voor een deel schijn, want de muisaanwijzer geeft wel te kennen dat de banner nog bestaat.

 

Ook de Gallery - afbeeldingen worden moeizaam / niet weergegeven.

Ga er van uit dat het goed komt.

 

Geotrail

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het viel ons op de alle banners die als afbeelding op .com staan niet meer functioneren. Net even rond zitten klikken en hieruit blijkt dat ook heel veel afbeeldingen op cachepagina's niet meer functioneren.

Banners en afbeeldingen die niet op .com geupload staan hebben hier natuurlijk geen last van.

 

Heeft iedereen dit of is het een plaatselijke kwaal?

Afbeeldingen laden is sinds de laatste update van .com heel erg traag. Staan er van de kruisjes op de plekken waar afbeeldingen horen te staan of gewoon niets? Bij mij laden afbeeldingen wel, maar heel erg langzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ook in Hoofddorp gaat het heel traag.

Eigenlijk ben ik blij dit ook van anderen te vernemen want de twijfel sloeg al toe of de eigen PC wat mankeerde.

Persoonlijk vind ik sinds dat een tijdje terug werd begonnen met het restylen er steeds kleine mankementjes aan de site zijn.

 

Groetjes,

LAUDEB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een foutje in de update denk ik. Zal in komende week wel verholpen worden.

 

Ik heb het nog niet met banners. Maar mijn foto's kan ik niet meer bekijken. :crybaby:

 

@laudeb, het is bijna niet mogelijk om een nieuwe update van een site foutloos te maken. Het kost wat meer tijd. En alle kleine problemen worden verholpen. En anders, het is maar een hobby. Dus even wachten is ook niet erg.

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, hier in Almere ook het probleem ontdekt.

Spaar alle banners op m'n profiel, nu zijn er gaten in gevallen, welke er weg zijn, geen idee, want schoonzoon Isan zet ze er altijd voor ons op.

Hopen maar dat alles vanzelf weer goed komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...