Zero CooL Geplaatst 20 december 2004 Geplaatst 20 december 2004 Verbeeld ik het me, of staan er steeds minder op? Je wordt ouder papa Ruud Tja, zie je dan minder op lijssies staan? Kruimeldief Het gaat niet om het winnen, het gaat om de Kerstgedachte! <{POST_SNAPBACK}> Zolang het niet het lijstje is waar je loon opstaat, gaat alles toch goed
Nickx Geplaatst 20 december 2004 Geplaatst 20 december 2004 Na het lezen van dit draadje toch een paar vraagjes: Het is altijd mooi als je op iemand kan terug vallen in geval van nood en dat er mensen zijn die zich daarvoor beschikbaar stellen maar... Wat wordt er verwacht van de mensen die op deze lijst staan? Wat moet je kunnen en willen en over wat voor vaardigheden moet je beschikken? Gaat het hier over hulp bij bv. een lekke band, lege batterijen of om hele andere zaken? Is er al gebruik gemaakt van de lijst? Nickx (ook niet de beroerdste niet om iemand te helpen)
Geothean Geplaatst 20 december 2004 Geplaatst 20 december 2004 Gaat het hier over hulp bij bv. een lekke band, lege batterijen of om hele andere zaken? <{POST_SNAPBACK}> Volgens mij wordt er van je verwacht dat je iemand helpt die echt in de problemen zit. Dus niet bij een lekke band, lege batterijen, maar wel als er een dokter nodig is, bij een ongeval, of als er iemand aan een leek niet uit kan leggen waar hij is en alleen maar de positie door kan geven, kortom, alle hulp die nodig is om iemand weer veilig thuis/ op weg te helpen.
Biertjuh Geplaatst 20 december 2004 Geplaatst 20 december 2004 (bewerkt) Het kan ook zijn om iemand op weg naar een volgend waypoint in een fikse multi te helpen Zelf weleens iemand alleen om deze reden gebeld, tevens weleens gebeld vanwege deze reden. Dus eigenlijk een hulplijn die hopelijk niet vaak gebruikt wordt om een ambulance naar de geocacher te brengen ( ik weet niet meer wie, maar volgens mij is dat weleens gebeurd, helaas ik meen overgevoelig voor insekten) Marja die hoopt alleen de hulplijn nodig te hebben voor de cache en niet voor de dokter. Maar die zelf ook beschikbaar is voor hulp, voor cache of andere noodzaken 20 december 2004 bewerkt door Biertjuh
JandeBeHanger Geplaatst 20 december 2004 Geplaatst 20 december 2004 (bewerkt) Ik sta dus ook op de noodlist. Je mag mij dus ook gewoon bellen voor als je hulp nodig bent om een volgend waypoint te vinden of langs komen voor een kop koffie! Ik hoop niet gebeld te worden voor een noodgeval (gewoon voorzichtig aan doen!) 20 december 2004 bewerkt door JandeBeHanger
de Roode Lantaarn Geplaatst 21 december 2004 Geplaatst 21 december 2004 Afgelopen zondag 19-12-2004 is er weer een nieuwe noodlijst verzonden. Mocht je je hebben opgegeven voor de lijst maar niks hebben ontvangen neem even contact op. <{POST_SNAPBACK}> Verbeeld ik het me of heb ik echt nix ontvangen.
Kruimeldief Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Afgelopen zondag 19-12-2004 is er weer een nieuwe noodlijst verzonden.Mocht je je hebben opgegeven voor de lijst maar niks hebben ontvangen neem even contact op. <{POST_SNAPBACK}> Verbeeld ik het me of heb ik echt nix ontvangen. <{POST_SNAPBACK}> Tja, je krijgt natuurlijk ook alleen maar een lijst als je er mee weet om te gaan Kruimel
TeQuila Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Afgelopen zondag 19-12-2004 is er weer een nieuwe noodlijst verzonden.Mocht je je hebben opgegeven voor de lijst maar niks hebben ontvangen neem even contact op. <{POST_SNAPBACK}> Verbeeld ik het me of heb ik echt nix ontvangen. <{POST_SNAPBACK}> Tja, je krijgt natuurlijk ook alleen maar een lijst als je er mee weet om te gaan Kruimel <{POST_SNAPBACK}> Waarom stuur ik jou dan nog steeds een lijst
TeQuila Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 (bewerkt) Lieve Allemaal Ik gooi de inschrijving op de noodlijst even dicht tot het nieuwe jaar. Er zijn nog een aantal wijzigingen en nieuwe aanmeldingen die worden nog verwerkt en verzonden. Ik hoop een nieuw systeem in de lucht te hebben waardoor aanmelden, wijzigen etc makkelijker gaat. Groeten, TeQ 22 december 2004 bewerkt door TeQuila
Kruimeldief Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Afgelopen zondag 19-12-2004 is er weer een nieuwe noodlijst verzonden.Mocht je je hebben opgegeven voor de lijst maar niks hebben ontvangen neem even contact op. <{POST_SNAPBACK}> Verbeeld ik het me of heb ik echt nix ontvangen. <{POST_SNAPBACK}> Tja, je krijgt natuurlijk ook alleen maar een lijst als je er mee weet om te gaan Kruimel <{POST_SNAPBACK}> Waarom stuur ik jou dan nog steeds een lijst <{POST_SNAPBACK}> Hmmm, nu zit ik even met de mond vol tanden, wat niet vaak gebeurd. Even zien hoor, omdat je in het Zuid-Oosten van Drenthe anders alleen maar de KralenFee hebt? Dat die de weg al kwijt is als ze de bocht om gaat? Omdat volgens de lijst in de Noordelijke helft van Nederland er maar 2 zijn die EHBO hebben en kunnen reanimeren en Tornado Stiens de een is en ik de ander? Valt me trouwns op dat er op de hele lijst maar 4 met een EHBO diploma staan.. Dr. Kruimel
TeamTobi Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 Lieve Allemaal @kruimel, in het begin van de lijst werd volstaan met een foonnummer, daarna kwam er een kolom bij voor al/niet hulplijn en sindsdien worden er alleen steeds meer opmerkingen aan toegevoegd. Maw er is nooit om gevraagd.
Kruimeldief Geplaatst 22 december 2004 Geplaatst 22 december 2004 @kruimel, in het begin van de lijst werd volstaan met een foonnummer, daarna kwam er een kolom bij voor al/niet hulplijn en sindsdien worden er alleen steeds meer opmerkingen aan toegevoegd. Maw er is nooit om gevraagd. <{POST_SNAPBACK}> Dat klopt, die van verleden jaar staat geen kolom op met EHBO. Vanaf juni staat dat er wel tussen. Ik zal toch ooit het verzoek hebben gehad om zoiets door te geven. Ik heb dat namelijk niet bij opmerkingen staan en ik kan me niet voorstellen dat ik het ongevraagd doorgeef Maar, dat ik het hier gepost heb, was met een vette knipoog. GRTZ Kruimel
Tornado Bram Geplaatst 1 januari 2005 Geplaatst 1 januari 2005 (bewerkt) Omdat volgens de lijst in de Noordelijke helft van Nederland er maar 2 zijn die EHBO hebben en kunnen reanimeren en Tornado Stiens de een is en ik de ander?Valt me trouwns op dat er op de hele lijst maar 4 met een EHBO diploma staan.. Met een vette knipoog: Kruimel dief en ik kunnen het druk krijgen als er hulp nodig is, maar dat zal wel meevallen. 1 januari 2005 bewerkt door Tornado Stiens
Kruimeldief Geplaatst 1 januari 2005 Geplaatst 1 januari 2005 Omdat volgens de lijst in de Noordelijke helft van Nederland er maar 2 zijn die EHBO hebben en kunnen reanimeren en Tornado Stiens de een is en ik de ander?Valt me trouwns op dat er op de hele lijst maar 4 met een EHBO diploma staan.. Met een vette knipoog: Kruimel dief en ik kunnen het druk krijgen als er hulp nodig is, maar dat zal wel meevallen. <{POST_SNAPBACK}> En dan te denken dat de overlevingskans bij een hartreanimatie door EHBOer zonder apparatuur maar 10% is..... De Waarheid is hard...
DearHunter Geplaatst 1 januari 2005 Geplaatst 1 januari 2005 Omdat volgens de lijst in de Noordelijke helft van Nederland er maar 2 zijn die EHBO hebben en kunnen reanimeren en Tornado Stiens de een is en ik de ander? Nu hebben we er 3! Heb Tequila een mail gestuurd dat ik ook wel op die lijst wil.
Aanbevolen berichten