Spring naar bijdragen

Gevonden Caches Verwijderen Van Garmin


GeoVio

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen.

Ik krijg op mijn Garmin Oregon 300 het bericht dat ik geen caches meer kan laden omdat hij vol is. Nu heb ik bedacht om dan maar de gevonden caches te verwijderen. Maar dan loop ik tegen het volgende aan dat ik niet hoe dat moet. Ik heb GSAk gedownload omdqat ik gelezen heb dat het hiermee kan.

Maar daar heb ik nu in gekeken en ik ben zover dat ik min caches hierin naar voren kan halen.

 

Is er iemand die mij verder kan helepn met de volgende vragen:

1) Ben ik op de juiste weg?

2) Zo ja, hoe kan ik nu de gevonden caches verwijderen?

3) Als dit niet de manier is, hoe moet ik het dan doen?

 

Hopelijk kan iemand mij helpen

Geovio.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

1) Ben ik op de juiste weg?

2) Zo ja, hoe kan ik nu de gevonden caches verwijderen?

3) Als dit niet de manier is, hoe moet ik het dan doen?

1) Ja!

2) Download een My Finds Pocket Query op geocaching.com, en laad die in de database waar ook al je andere caches staan. Midden-boven in GSAK staat een drop-downbox met 'Select a saved filter'. Klik hierin op 'My Found Caches (GSAK default)'. Nu zie je alle gevonden caches. Klik op een cache en druk op delete. Nu krijg je een schermpje, stel in: 'All waypoints in filter'. Klik nu op OK. Al je gevonden caches zijn uit je database. Sluit je GPS aan en verwijder alle Pocket Query's daar vanaf. Klik nu op het geocaching-icoontje linksbovenin GSAK. Stel alles in en klik op Generate. Nu laadt GSAK de caches naar je GPS, en als het goed is zijn alle gevonden caches uit je GPS.

 

In het Export-scherm (geocaching-icoontje) staat ook een instelling 'Maximum waypoints to generate. Typ hierin 2000, want meer passen er niet in een Oregon!

 

Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het gevonden!

 

Maar heb wel een omslachtige manier gebruikt. Heb in een ander scherm met de verkenner de caches op mijn gps weergegeven en zo de gevonden verwijderd.

Dit heb ik zo gedaan omdat ik nog niet alle caches die op mijn GPS staan in GSAK heb.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik die in een keer in GSAK kan krijgen?

 

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...