Spring naar bijdragen

Foto's Geocaching


zwiepjes

Aanbevolen berichten

Hallo geocachend nederland,

 

Voor een leuk project zijn wij foto's nodig van geocachend nederland.

Heb je een leuke foto en mogen we die gebruiken stuur hem dan op naar foto@zwiep.eu.

Heb je nog ander vragen hoe of wat dan kan je ook naar het bovenstaande adres mailen.

 

Groetjes René (de Zwiepjes) :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Iedereen bedankt voor de foto,s, maar wie nog leuke cache foto's heeft, wij houden ons aanbevolen.

foto's van bv. eindcache's, bijzonderlocaties of gewoon een mooie foto.

 

Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu het draadje toch bestaat;

Hoe zet ik foto's bij een gallerij bij mijn profiel...Ik zie nergens iets staan van "gallery" terwijl ik vaak foto's zie bij andere Cachers...Wie helpt mij even op weg? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu het draadje toch bestaat;

Hoe zet ik foto's bij een gallerij bij mijn profiel...Ik zie nergens iets staan van "gallery" terwijl ik vaak foto's zie bij andere Cachers...Wie helpt mij even op weg? :thumbup:

Als je foto's bij een log plaatst, komen ze automatisch in je gallery

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu het draadje toch bestaat;

Hoe zet ik foto's bij een gallerij bij mijn profiel...Ik zie nergens iets staan van "gallery" terwijl ik vaak foto's zie bij andere Cachers...Wie helpt mij even op weg? :thumbup:

Als je foto's bij een log plaatst, komen ze automatisch in je gallery

Als je een log plaatst bij een cache. En je klikt op verzenden(maar dan in het engels). Zie je rechtsbovenin images uploaden (of zo iets). Als je daar op klikt upload je een image. Dan komt het plaatje bij de log en in de gallery.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal het de volgende keer eens proberen....als ik ga cachen...pffffffff heb ik net een nieuwe GPS (Vista), is het mooi weer, Weet ik hoe ik er een foto bij kan krijgen...ben ik ZIEK ( :thumbup: de hele week al (hoor ik al een "ahhhhhhhhhh" ???!!!))!!!

Ik moet echt volgende week schatje zoeken hoor...staan er genoeg te wachten op mn nieuwe (super (ik krijg um officieel pas 14 april (mn verjaardag) maar gebruik um lekker stiekum al)) GPSjuh!!!

Wish me luck :blush:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal het de volgende keer eens proberen....als ik ga cachen...pffffffff heb ik net een nieuwe GPS (Vista), is het mooi weer, Weet ik hoe ik er een foto bij kan krijgen...ben ik ZIEK ( :blush: de hele week al (hoor ik al een "ahhhhhhhhhh" ???!!!))!!!

Ik moet echt volgende week schatje zoeken hoor...staan er genoeg te wachten op mn nieuwe (super (ik krijg um officieel pas 14 april (mn verjaardag) maar gebruik um lekker stiekum al)) GPSjuh!!!

Wish me luck ;)!

 

Ik wens je beterschap, veel geluk en alvast een van harte gefeliciteerd. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan alle profielen wel na kijken op een mooie foto's, en ik weet hoe ik de foto's op mijn profiel of bij een cache moet zetten.

Maar wat wij zoeken zijn foto's over geocachen, een waar een mooie eindcache op staat of een endere leuke foto over cachen.

Wij hebben al heel wat foto's mogen ontvangen iedereen bedankt die de moeite heeft genomen om een foto(s) toe te sturen, maar nog meer is altijd nog leuker.

 

Groetjes René

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan alle profielen wel na kijken op een mooie foto's, en ik weet hoe ik de foto's op mijn profiel of bij een cache moet zetten.

Maar wat wij zoeken zijn foto's over geocachen, een waar een mooie eindcache op staat of een endere leuke foto over cachen.

Wij hebben al heel wat foto's mogen ontvangen iedereen bedankt die de moeite heeft genomen om een foto(s) toe te sturen, maar nog meer is altijd nog leuker.

 

Groetjes René

 

 

Ik zal ook even snuffelen tussen mijn foto's. Gezien ik bij iedere log (incl TBs en coins) foto's plaats, staan er nogal wat kiekjes op mijn site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even moeten overleggen met de achterban, maar van ons mag je alle foto's die in onze gallery staan gebruiken als je wil, mits het voor geocaching doeleinde is en niet voor andere (rare) dingen.

 

Zou het wel op prijs stellen als je even laat weten als je ze, en welke je, wil gebruiken.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...