Waldio Geplaatst 8 maart 2010 Geplaatst 8 maart 2010 Niet alle eTrex. Die van mij staat er niet tussen. En de orgeon ook niet.
Mr.Atari Geplaatst 8 maart 2010 Geplaatst 8 maart 2010 Daar gaat aardig de bezem door de collectie...
hopmaniak Geplaatst 8 maart 2010 Geplaatst 8 maart 2010 Volgens mij zijn alleen de "oudere" types discontinued. Via de volgende link staat de rest, die (nog) niet uit productie zijn: Alle Garmins Nog steeds een aardig lijstje
Visje Geplaatst 8 maart 2010 Geplaatst 8 maart 2010 Zo te zien gaan de oudere modellen eruit. De Etrex H serie staat er niet tussen.
eSeR2008 Geplaatst 8 maart 2010 Auteur Geplaatst 8 maart 2010 Volgens mij zijn alleen de "oudere" types discontinued. Via de volgende link staat de rest, die (nog) niet uit productie zijn: Alle Garmins Nog steeds een aardig lijstje Joh je hebt gelijk nog 7 etrex'en waaruit gekozen kan worden, ik me een hoedje
Geinponem Geplaatst 8 maart 2010 Geplaatst 8 maart 2010 Voor mijn werk heb ik contact met de Garmin Nederland. Van hen begreep ik laatst dat de Colorado niet meer wordt gemaakt evenals de Oregons 200, 300 en 400.
DiedB Geplaatst 8 maart 2010 Geplaatst 8 maart 2010 Voor mijn werk heb ik contact met de Garmin Nederland. Van hen begreep ik laatst dat de Colorado niet meer wordt gemaakt evenals de Oregons 200, 300 en 400. Waarom niet meer?
De Roode Loper Geplaatst 8 maart 2010 Geplaatst 8 maart 2010 Voor mijn werk heb ik contact met de Garmin Nederland. Van hen begreep ik laatst dat de Colorado niet meer wordt gemaakt evenals de Oregons 200, 300 en 400. Dan heb ik met m'n Oregon300 all een oldtimer (lol).
Geinponem Geplaatst 8 maart 2010 Geplaatst 8 maart 2010 Waarom niet meer? Heb ik wel gevraagd, maar ik kreeg alleen het antwoord dat Garmin zich vwb de nieuwe divices alleen op de Oregons 450 en 550 wil richten.
Cernunnos Geplaatst 8 maart 2010 Geplaatst 8 maart 2010 De support en updates voor de jonge apparaten zoals de colorado en oregon blijven toch nog wel komen hoop ik??? Anders wordt het wel een erg snelle doorlooptijd!! En alleen nog maar richten op de dure modellen??? Ze hebben toch ook laatst een goedkope kleine serie uitgebracht?
DiedB Geplaatst 8 maart 2010 Geplaatst 8 maart 2010 Voor mijn werk heb ik contact met de Garmin Nederland. Van hen begreep ik laatst dat de Colorado niet meer wordt gemaakt evenals de Oregons 200, 300 en 400. Dan heb ik met m'n Oregon300 all een oldtimer (lol). Ze worden nog zeldzaam!
De Roode Loper Geplaatst 8 maart 2010 Geplaatst 8 maart 2010 Ze worden nog zeldzaam! Dus niet in de plomp laten vallen .
Team Firefox Geplaatst 8 maart 2010 Geplaatst 8 maart 2010 Waarom niet meer? Heb ik wel gevraagd, maar ik kreeg alleen het antwoord dat Garmin zich vwb de nieuwe divices alleen op de Oregons 450 en 550 wil richten. Vorig jaar waren er al veel ontslagen bij Garmin, wellicht is dit onderdeel van een afslanking.
Ivo-tje Geplaatst 8 maart 2010 Geplaatst 8 maart 2010 de vista hcx staat er ook niet tussen zo te zien alleen de 'goedkope' modellen als ik het zo zie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden