keske27 Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 Hallo all, Het is en het blijft een stiekum spelletje Groet keske. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 opmerkelijke theorieën komen er hier voorbij... En geoguy maar lachen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team explorers Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 Vandaag is er een cache van mij gereviewed en afgekeurd. Ik herken de schrijfwijze van de reviewer Het is......... Ik zal zwijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 ja inderdaad het is ........ helemaal goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 Jullie zitten er allemaal naast!! Ik weet wie het is Groet??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 12 juli 2010 Share Geplaatst 12 juli 2010 nu nog wachten op een account hier onder de naam geoguy en dan es kijken of hij/zij net zo uitgebreid kan posten als Kruimeldief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 Nou en of, uitgebreid posten kan ze zeker . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 [bewijs open] Die stilte he, dat zegt zoveel ..... [bewijs close] Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast geebheart Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 hmm ik verdenk nu een ander dat die de nieuwe revieuwer is en niet langer Jo vn BaJo Ik zet nu mn kwartje op Ruud4D, die wou t ook heel graag en is sindsdien verd8 stil OOit zal t bekend worden, ik wacht geduldig af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 ach ja, als je alle cachers een keer noemt, kom je vanzelf de goeie wel een keer tegen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 ik denk dat het geebheart is, en dat hij met zijn suggesties de aandacht van hemzelf af wil leiden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast geebheart Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 je had beloofd nx te zeggen mr atari nu moet ik iedereen hersenspoelen, wordt een latertje ff me tooltjes opstarten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 oh sorry... volgens mij werken je tooltjes al, zie ineens allemaal vreemde tekst in je handtekening... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
christoffel2010 Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 (bewerkt) Jammer 13 juli 2010 bewerkt door christoffel2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 13 juli 2010 Share Geplaatst 13 juli 2010 oh sorry... volgens mij werken je tooltjes al, zie ineens allemaal vreemde tekst in je handtekening... Welke handtekening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden