Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Op mijn listing heb ik een 10 tal waypoints gemaakt (add/edit waypoints)

Spijtig genoeg staat de FINAL location BOVENAAN en ik had deze graag onderaan gezien op de listing.

Een cosmetisch probleempje dus.

Hoe doe je dat sorteren?

Ik heb reeds verschillende keren het waypoint gedelete en teruggezet maar hij blijft bovenaan staan?

De enige optie die ik zie is volledig opnieuw beginnen

groeten en Bedankt

Dagger

Geplaatst
Op mijn listing heb ik een 10 tal waypoints gemaakt (add/edit waypoints)

Spijtig genoeg staat de FINAL location BOVENAAN en ik had deze graag onderaan gezien op de listing.

Een cosmetisch probleempje dus.

Hoe doe je dat sorteren?

Ik heb reeds verschillende keren het waypoint gedelete en teruggezet maar hij blijft bovenaan staan?

De enige optie die ik zie is volledig opnieuw beginnen

groeten en Bedankt

Dagger

je kan de naamgeving aanpassen.

bv starten met de prefix AA enz enz dan de eindplek starten met FA. Dit geeft je denk ik het gewenste resultaat

John

Geplaatst (bewerkt)
...

je kan de naamgeving aanpassen.

bv starten met de prefix AA enz enz dan de eindplek starten met FA. Dit geeft je denk ik het gewenste resultaat

John

Kijk eens aan , dat deed het hem...

Final (greasemonkey automatisch) van FN naar ZN en hij staat juist

Hartelijk bedankt

bewerkt door Mr.Atari
aangepast volgens nieuw quote beleid
Geplaatst
Kijk eens aan , dat deed het hem...

Final (greasemonkey automatisch) van FN naar ZN en hij staat juist

Het is wel een afspraak om de final coordinates met FL te laten beginnen...

Lukt het niet om de overige waypoints eerder in het alfabet te krijgen? Bijvoorbeeld met cijfers of met dubbele letters zoals eerder gesuggereerd?

Geplaatst

Ik heb ook problemen met de listing met Add/edit waypoints…

In mijn additional wpts staan enkele wpts teveel, wil die met remove waypoint verwijderen maar ze blijven hardnekkig staan :crybaby:

Vroeger nooit problemen mee gehad, wat doe ik nu fout, iemand een idee...?

Groetjes en alvast bedankt :)

Wulfke

Geplaatst

Bij mijn multi's staat in de prefix van WP1 01, bij WP2 02, en zo door. Bij de cache staat FN. Zo krijg je de WP's altijd in de juiste volgorde.

Geplaatst
Ik heb ook problemen met de listing met Add/edit waypoints…

In mijn additional wpts staan enkele wpts teveel, wil die met remove waypoint verwijderen maar ze blijven hardnekkig staan :lol1:

Vroeger nooit problemen mee gehad, wat doe ik nu fout, iemand een idee...?

Groetjes en alvast bedankt :)

Wulfke

Heb dat probleem ook gehad maar dan niet te veranderen wp's...

Je moet telkens je iets veranderd de coördinaten voor dat wp opnieuw ingeven (bij greasemonkey script dat ik gebruik kun je dat met copy/paste bvb uit mapsource doen)

Geplaatst
Het is wel een afspraak om de final coordinates met FL te laten beginnen...

Goh, is dat een afspraak ???

En laat ik dat nu in ruim 200x maal nog nooit gedaan hebben ! ..... Onzin dus. Je geeft het de code die jij wilt en in mijn geval, die iets te maken heeft met de cachenaam of zo.

Overigens pleeg ik er altijd cijfers in te zetten, op numerieke volgorde => geen probleem.

(wulfke @ February 16 2010, 12:55:14 ) post_snapback.gifIk heb ook problemen met de listing met Add/edit waypoints…

In mijn additional wpts staan enkele wpts teveel, wil die met remove waypoint verwijderen maar ze blijven hardnekkig staan :)

Wulfke

Je kunt ze op onzichtbaar voor andere cachers zetten, dan staat het er wel, maar alleen de reviewer en jij kunnen het zien.

Geopatra.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...