BaLa2Mi Geplaatst 30 januari 2010 Geplaatst 30 januari 2010 Ik kwam laatst langs een cache die 16 dagen offline was. Een cache reviewer poste een opmerking over hoelang de cache nog offline bleef. Hij zei dat daar 14 dagen voor staat. Nu wil ik binnenkort gaan cachen in de buurt van Belgie en kwam deze cache tegen GC1CK0Q Grenzen Verleggen. Deze is al sinds 2 mei 2009 offline. Hoe kan het dat hier nog geen reactie op gegeven is? Zijn hier eigenlijk regels/richtlijnen voor?
Heracross Geplaatst 30 januari 2010 Geplaatst 30 januari 2010 Er zijn regels voor, maar ja, als niemand het opvalt en/of meldt... Ik kan er zo 10 in nederland opsommen die al meer dan een half jaar op gedisabled staan . Opletten is de enige afdoende remedie
team nessa Geplaatst 30 januari 2010 Geplaatst 30 januari 2010 Ik kwam laatst langs een cache die 16 dagen offline was. Een cache reviewer poste een opmerking over hoelang de cache nog offline bleef.Hij zei dat daar 14 dagen voor staat. Nu wil ik binnenkort gaan cachen in de buurt van Belgie en kwam deze cache tegen GC1CK0Q Grenzen Verleggen. Deze is al sinds 2 mei 2009 offline. Hoe kan het dat hier nog geen reactie op gegeven is? Zijn hier eigenlijk regels/richtlijnen voor? Je kunt een needs archived note plaatsen. Hiervan krijgt de reviewer een melding en die kan er dan wat mee doen.
Waldio Geplaatst 30 januari 2010 Geplaatst 30 januari 2010 Je kunt een needs archived note plaatsen.Hiervan krijgt de reviewer een melding en die kan er dan wat mee doen. Maar omdat nou bij elke cache die lang archiveert is te doen.....
flet Geplaatst 30 januari 2010 Geplaatst 30 januari 2010 (bewerkt) Je kunt een needs archived note plaatsen.Hiervan krijgt de reviewer een melding en die kan er dan wat mee doen. Maar omdat nou bij elke cache die lang archiveert is te doen..... Ik zou dat bij een gearchiveerde cache niet doen. 30 januari 2010 bewerkt door flet
D_Jakke Geplaatst 30 januari 2010 Geplaatst 30 januari 2010 Nu wil ik binnenkort gaan cachen in de buurt van Belgie en kwam deze cache tegen GC1CK0Q Grenzen Verleggen.Deze is al sinds 2 mei 2009 offline. Hoe kan het dat hier nog geen reactie op gegeven is? Je kan er natuurlijk ook een mooi backwards projectje van maken he Als je wat met ozi overweg kan moet het je zeker lukken de eindcoords tevoorschijn te halen
Ma-Bu Geplaatst 31 januari 2010 Geplaatst 31 januari 2010 Je kunt een needs archived note plaatsen.Hiervan krijgt de reviewer een melding en die kan er dan wat mee doen. Maar omdat nou bij elke cache die lang archiveert is te doen..... Je zou ook de eigenaar kunnen vragen of je de cache mag adopteren. (of iemand anders nauurlijk ook)
GeoVlinder Geplaatst 31 januari 2010 Geplaatst 31 januari 2010 Ik kwam laatst langs een cache die 16 dagen offline was. Een cache reviewer poste een opmerking over hoelang de cache nog offline bleef.Hij zei dat daar 14 dagen voor staat. Nu wil ik binnenkort gaan cachen in de buurt van Belgie en kwam deze cache tegen GC1CK0Q Grenzen Verleggen. Deze is al sinds 2 mei 2009 offline. Hoe kan het dat hier nog geen reactie op gegeven is? Omdat een reviewer geen melding krijgt van caches die offline zijn, wel van caches die onderhoud nodig hebben. Het is dus aan 'ons' om na verloop van tijd (denk persoonlijk dat je vooral eerst logs moet lezen en eigenaar proberen te bereiken) een needs maintenance note te plaatsen. Daar krijgt de reviewer wel melding van en kan hem desnoods zelfs archiveren. Zijn hier eigenlijk regels/richtlijnen voor? "Indien de cache niet fatsoenlijk onderhouden wordt, of voor langere tijd op inactief staat, kunnen we de cache archiveren." zie hier
GeoVlinder Geplaatst 14 juni 2010 Geplaatst 14 juni 2010 Een vriendelijk berichtje naar de eigenaar resulteerde in op 5 maart: "Sorry voor de late reactie. Het is mijn bedoeling om de cache in april 2010 weer helemaal in orde te hebben!" En vandaag kwam de mail met: "Met gepaste trots wil ik je zeggen dat de cache 'grenzen verleggen' vanaf nu weer online is. Er zijn enkele aanpassingen in de route, dus zorg dat je de nieuwste beschrijving van de site hebt. Veel plezier, en ik hoor graag de bevindingen!" Dus deze cache GC1CK0Q Grenzen Verleggen kan weer gedaan worden! groetjes GeoVlinder
Aanbevolen berichten