eitjes Geplaatst 25 januari 2010 Share Geplaatst 25 januari 2010 Nog 6 euro erbij, want onze race coin is afgelopen zondag naar een cache in een nieuwe provincie verplaatst (was met de verkeerde datum gelogd). Gaan we de 400 nog halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Durgadiaan Geplaatst 26 januari 2010 Share Geplaatst 26 januari 2010 Alle wijzigingen zijn bijgewerkt op de eindlijst.En ik heb zelf besloten inplaats van 2 EUR 12 EUR te gaan doen. @Durgadiaan, op je .com profiel heet je durgadiana bij .nl heet je durgadiaan en onderteken je met durgadiana. Hoe heet je nou? haha, ja daar was ik ook al achter. Niet zo duidelijk he! het is een tikfout op mijn profiel, die ik nog niet weer heb aangepast.. Het is dus Durgadiana. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopatra Geplaatst 26 januari 2010 Share Geplaatst 26 januari 2010 Conform afspraak: 20 logs ( in feite een tegenvaller, maar ik heb nogal veel weinig gelopen lange routes). Wordt afgehandeld. Geopatra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 26 januari 2010 Share Geplaatst 26 januari 2010 Ben wel benieuwd naar het uiteindelijke bedrag. Wat is het geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 27 januari 2010 Share Geplaatst 27 januari 2010 Ben wel benieuwd naar het uiteindelijke bedrag. Wat is het geworden? Kijk bij dit bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 27 januari 2010 Share Geplaatst 27 januari 2010 Ben wel benieuwd naar het uiteindelijke bedrag. Wat is het geworden? Kijk bij dit bericht. Nu al een super mooi totaalbedrag , maar daar komt dan ook nog die 20 van Geopatra bij en wie weet wie er nog volgen....! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MatsRetep Geplaatst 27 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2010 8 gevonden caches, 2 logjes op die van mij extratje erbij 25 euro naar Giro555 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 27 januari 2010 Share Geplaatst 27 januari 2010 Nog 6 euro erbij, want onze race coin is afgelopen zondag naar een cache in een nieuwe provincie verplaatst (was met de verkeerde datum gelogd). Gaan we de 400 nog halen? Totaal nu: €349,50 Dus we kunnen het nog halen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MatsRetep Geplaatst 27 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 27 januari 2010 berichtje gehad via PB we kunnen nog eens 43 euro bij het bedrag optellen (cacher staat al in de lijst maar doneerd anoniem een behoorlijk bedrag meer) nu totaal 392,50 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 27 januari 2010 Share Geplaatst 27 januari 2010 (bewerkt) berichtje gehad via PBwe kunnen nog eens 43 euro bij het bedrag optellen (cacher staat al in de lijst maar doneerd anoniem een behoorlijk bedrag meer) nu totaal 392,50 Nog €7,50 te gaan en we hebben de 400 bereikt! Wie zal ervoor gaan zorgen? Ik stort alvast €3 extra! Dus nu nog €4,50 te gaan! EXTRA CIJFERS: 34 teams ±€11,63 /pers. 27 januari 2010 bewerkt door Waldio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dijk6jes Geplaatst 27 januari 2010 Share Geplaatst 27 januari 2010 berichtje gehad via PBwe kunnen nog eens 43 euro bij het bedrag optellen (cacher staat al in de lijst maar doneerd anoniem een behoorlijk bedrag meer) nu totaal 392,50 Nog €7,50 te gaan en we hebben de 400 bereikt! Wie zal ervoor gaan zorgen? Ik stort alvast €3 extra! Dus nu nog €4,50 te gaan! EXTRA CIJFERS: 34 teams ±€11,63 /pers. Zet de dijk6jes neer voor die 4,50 extra! dan komt ons totaal op 31,50 in het lijstje en is de 400 bereikt TOP met elkaar hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 27 januari 2010 Share Geplaatst 27 januari 2010 :thumbup: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 27 januari 2010 Share Geplaatst 27 januari 2010 Zet de dijk6jes neer voor die 4,50 extra!dan komt ons totaal op 31,50 in het lijstje en is de 400 bereikt TOP met elkaar hoor! Geweldig Dijk6jes! 400 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eitjes Geplaatst 27 januari 2010 Share Geplaatst 27 januari 2010 Zet de dijk6jes neer voor die 4,50 extra!dan komt ons totaal op 31,50 in het lijstje en is de 400 bereikt TOP met elkaar hoor! Geweldig Dijk6jes! 400 Wat je met zo'n opmerking over die 400 euro allemaal wel niet kunt bereiken! Moet ik nog een opmerking maken dat 500 euro een nog veel mooier bedrag is? Of hebben we het maximum nu wel zo'n beetje bereikt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 27 januari 2010 Share Geplaatst 27 januari 2010 Wat je met zo'n opmerking over die 400 euro allemaal wel niet kunt bereiken! Moet ik nog een opmerking maken dat 500 euro een nog veel mooier bedrag is? Of hebben we het maximum nu wel zo'n beetje bereikt? Ik denk dat we niet veel hoger kunnen komen. Maar anders maak ik wel een opmerking over 500, misschien lukt het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden