Spring naar bijdragen

Cachen Voor Haïti


MatsRetep

Aanbevolen berichten

Er is nergens op de wereld een geocache online gekomen tbv Haiti. Waarom niet? Onmenselijkheid? Geen gevoel in de donder? Natuurlijk niet. Omdat geocaching.com dat niet toestaat. Dat heeft niets te maken met Haiti, niets te maken met wat wel of niet een ramp is, niets te maken met hoeveelheid doden, maar is puur een regel.

 

Niet helemaal waar, of eigenlijk helemaal niet.... GC23RXJ is speciaal gelegd voor deze aardbeving.

 

En voor wat betreft de rest....... Ik kan je nog wel een paar caches opnoemen, waarin je ook herinnerd wordt aan andermans ellende. Die zou ik ook maar eens waarschuwen dat ze luchtiger moeten worden, omdat ze anders gearchiveerd worden! ;)

 

Susanne

 

 

Niet helemaal waar, of eigenlijk helemaal niet.... GC23RXJ is speciaal gelegd voor deze aardbeving.

 

Aan deze cache is geen goed doel verbonden. Dat is dus duidelijk anders!

 

Waar staat het dan dat deze cache voor het goede doel geplaatst was, ik lees het niet.

Het was alleen een juist antwoord op de opmerking van kruimel dat er nergens een cache online was gekomen tbv Haiti.

Dat klopte dus niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er is nergens op de wereld een geocache online gekomen tbv Haiti. Waarom niet? Onmenselijkheid? Geen gevoel in de donder? Natuurlijk niet. Omdat geocaching.com dat niet toestaat. Dat heeft niets te maken met Haiti, niets te maken met wat wel of niet een ramp is, niets te maken met hoeveelheid doden, maar is puur een regel.

 

Niet helemaal waar, of eigenlijk helemaal niet.... GC23RXJ is speciaal gelegd voor deze aardbeving.

 

En voor wat betreft de rest....... Ik kan je nog wel een paar caches opnoemen, waarin je ook herinnerd wordt aan andermans ellende. Die zou ik ook maar eens waarschuwen dat ze luchtiger moeten worden, omdat ze anders gearchiveerd worden! ;)

 

Susanne

 

 

Niet helemaal waar, of eigenlijk helemaal niet.... GC23RXJ is speciaal gelegd voor deze aardbeving.

 

Aan deze cache is geen goed doel verbonden. Dat is dus duidelijk anders!

 

Waar staat het dan dat deze cache voor het goede doel geplaatst was, ik lees het niet.

Het was alleen een juist antwoord op de opmerking van kruimel dat er nergens een cache online was gekomen tbv Haiti.

Dat klopte dus niet.

 

Wat betekent tbv...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is nergens op de wereld een geocache online gekomen tbv Haiti. Waarom niet? Onmenselijkheid? Geen gevoel in de donder? Natuurlijk niet. Omdat geocaching.com dat niet toestaat. Dat heeft niets te maken met Haiti, niets te maken met wat wel of niet een ramp is, niets te maken met hoeveelheid doden, maar is puur een regel.

 

Niet helemaal waar, of eigenlijk helemaal niet.... GC23RXJ is speciaal gelegd voor deze aardbeving.

 

En voor wat betreft de rest....... Ik kan je nog wel een paar caches opnoemen, waarin je ook herinnerd wordt aan andermans ellende. Die zou ik ook maar eens waarschuwen dat ze luchtiger moeten worden, omdat ze anders gearchiveerd worden! ;)

 

Susanne

 

 

Niet helemaal waar, of eigenlijk helemaal niet.... GC23RXJ is speciaal gelegd voor deze aardbeving.

 

Aan deze cache is geen goed doel verbonden. Dat is dus duidelijk anders!

 

Waar staat het dan dat deze cache voor het goede doel geplaatst was, ik lees het niet.

Het was alleen een juist antwoord op de opmerking van kruimel dat er nergens een cache online was gekomen tbv Haiti.

Dat klopte dus niet.

 

Wat betekent tbv...

 

Wat dat betekend weet ik, maar dat wil nog niet zeggen dat er een goed doel aan verbonden zit. En dat staat er dus ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dat betekend weet ik, maar dat wil nog niet zeggen dat er een goed doel aan verbonden zit. En dat staat er dus ook niet.

 

Met de beste wil van de wereld snap ik niet wat er tegen een cache voor een goed doel is.

 

De Diabetes Travel Bugs zijn notabene door Groundspeak zelf goedgekeurd en in het spelletje gebracht.

 

Meten met twee maten heet dat, het ene mag wel en het andere niet ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dat betekend weet ik, maar dat wil nog niet zeggen dat er een goed doel aan verbonden zit. En dat staat er dus ook niet.

 

Met de beste wil van de wereld snap ik niet wat er tegen een cache voor een goed doel is.

 

De Diabetes Travel Bugs zijn notabene door Groundspeak zelf goedgekeurd en in het spelletje gebracht.

 

Meten met twee maten heet dat, het ene mag wel en het andere niet :thumbup:

 

Inderdaad, ook ik zou niet weten wat er tegen is. En het meten met twee maten doen ze daar wel vaker, dat hebben we de laatste tijd wel wat vaker gezien. Ik kan mij nog herinneren van een cache in de ruimte. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dat betekend weet ik, maar dat wil nog niet zeggen dat er een goed doel aan verbonden zit. En dat staat er dus ook niet.

 

Met de beste wil van de wereld snap ik niet wat er tegen een cache voor een goed doel is.

 

De Diabetes Travel Bugs zijn notabene door Groundspeak zelf goedgekeurd en in het spelletje gebracht.

 

Meten met twee maten heet dat, het ene mag wel en het andere niet ;)

 

Inderdaad, ook ik zou niet weten wat er tegen is. En het meten met twee maten doen ze daar wel vaker, dat hebben we de laatste tijd wel wat vaker gezien. Ik kan mij nog herinneren van een cache in de ruimte. ;)

 

Inderdaad, ook daar zagen we dat gebeuren. Aardig hypocriet, zonder daar een lap tekst voor nodig te hebben :thumbup:

 

Kan er nog wel eentje noemen om de lijst wat completer te maken:

 

Waarom zijn commerciele caches wel toegestaan en goede doel caches weer niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dat betekend weet ik, maar dat wil nog niet zeggen dat er een goed doel aan verbonden zit. En dat staat er dus ook niet.

 

Met de beste wil van de wereld snap ik niet wat er tegen een cache voor een goed doel is.

 

De Diabetes Travel Bugs zijn notabene door Groundspeak zelf goedgekeurd en in het spelletje gebracht.

 

Meten met twee maten heet dat, het ene mag wel en het andere niet ;)

 

Inderdaad, ook ik zou niet weten wat er tegen is. En het meten met twee maten doen ze daar wel vaker, dat hebben we de laatste tijd wel wat vaker gezien. Ik kan mij nog herinneren van een cache in de ruimte. ;)

 

Inderdaad, ook daar zagen we dat gebeuren. Aardig hypocriet, zonder daar een lap tekst voor nodig te hebben ;)

 

Kan er nog wel eentje noemen om de lijst wat completer te maken:

 

Waarom zijn commerciele caches wel toegestaan en goede doel caches weer niet?

 

Kan wel een of meerdere redenen bedenken, zal ze hier maar niet neerpennen, want dan breekt er weer een storm van kritiek los. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsjongejonge, wat zijn we weer lekker bezig met in eerste instantie niet goed te lezen en te reageren obv emoties.

 

Ik heb in het eerste bericht van kruimeldief helemaal niets dreigends, asociaals of ongevoeligs gelezen. Hij doet gewoon hetgeen hij voor inge"huurd" is . Niets meer en niets minder.

Hij keurt acties voor rampen niet af.

Hij keurt deze actie niet af.

Of wat dan ook.

Gewoon duidelijkheid.

 

Hij past doodgewoon de regels van Groundspeak tav geocaching toe. Neen, zegt dat hij die zal gaan toepassen, dus hij biedt nog uitstel. Gezien de regeltjes had hij ook gewoon kunnen archiveren. Dat toepassing van de regels van het spel niet altijd even leuk is begrijp ik ook wel. Maar dat hoort erbij.

 

Vervolgens vallen een aantal mensen over zijn vermeende uitspraken heen en enkelen daarvan menen er een hetze van te moeten maken, waarbij er allerlei onzin bij wordt gehaald die er niets mee te maken heeft. Of bewust zaken niet willen begrijpen om maar te blijven stoken. Voor de duidelijkheid: het gaat om caches tbv een goed doel. Geocoins en TB's hebben daar in de zin van Kruimeldiefs verhaal niets mee te maken.

Ga lekker zo door Firefox en Remunj. Lekker positief.

 

Duidelijk verhaal Evert. Niks mis mee !

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsjongejonge, wat zijn we weer lekker bezig met in eerste instantie niet goed te lezen en te reageren obv emoties.

 

Ga lekker zo door Firefox en Remunj. Lekker positief.

 

Duidelijk verhaal Evert. Niks mis mee !

 

Geopatra.

 

Lezen kan ik best, merk wel dat er vele hier zijn die alles door een gekleurde bril lezen. Duidelijk was ik in ieder geval wel. Ook was het al duidelijk dat er soms met meerdere meetlatjes gewerkt werd. Laat het duidelijk zijn, dat ik niet kruimel beschuldig van met twee meetlatjes te werken, maar de moeder van alles wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsjongejonge, wat zijn we weer lekker bezig met in eerste instantie niet goed te lezen en te reageren obv emoties.

 

Ga lekker zo door Firefox en Remunj. Lekker positief.

 

Duidelijk verhaal Evert. Niks mis mee !

 

Geopatra.

 

Lezen kan ik best, merk wel dat er vele hier zijn die alles door een gekleurde bril lezen. Duidelijk was ik in ieder geval wel. Ook was het al duidelijk dat er soms met meerdere meetlatjes gewerkt werd. Laat het duidelijk zijn, dat ik niet kruimel beschuldig van met twee meetlatjes te werken, maar de moeder van alles wel.

 

 

..................., maar de vergelijkingen die je(/jullie) hanteert zijn van appels en peren. En dan zijn er ook nog grote en kleine appels en het heeft niets meer te maken met de oorsprong van dit onderwerp en Kruimeldiefs eerste opmerkingen dienaangaande.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

..................., maar de vergelijkingen die je(/jullie) hanteert zijn van appels en peren. En dan zijn er ook nog grote en kleine appels en het heeft niets meer te maken met de oorsprong van dit onderwerp en Kruimeldiefs eerste opmerkingen dienaangaande.

 

Daar heb je wel weer deels gelijk in Geopatra, maar het wordt lastig discussieren als je niet in de gaten hebt waar het nu om draait. Remunj gaf vanmorgen al een voorzetje en ik gaf nog een aardig plaatje ter illustratie. Twee maten, laat die maar even bezinken. Misschien valt het kwartje (ehhh ... euro dubbeltje) alsnog. Zo niet, dan heeft het weinig zin er verder op in te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...