The Heuv Geplaatst 24 januari 2010 Share Geplaatst 24 januari 2010 Dit weekend is mijn multi cache "Rondje Brabant" in Arnhem, 3 maal gevonden en nog een note toegevoegt. Ik reken dit als 4 founds voor 555. Bijdeze zet ik mijn verdubbelaar in en doneer € 8,- aan 555 Groeten Guido "The Heuv" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 24 januari 2010 Share Geplaatst 24 januari 2010 (bewerkt) 200 gehaalt! Zie het overzicht hier 24 januari 2010 bewerkt door Waldio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MatsRetep Geplaatst 24 januari 2010 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2010 Gevonden per teamWaldio €1 Smokey & Bandit €21 Tsaar€21 Jorienepien€3 Frankiee€3 Tovenaartje €1 Durgadiaan €4 Eitjes €7 SylBom €5 Ellino€3 geo_taz€1 MatsRetep€8,- Geovlinder€4,- Ruspje€4,- dijk6jes€2,- Remunj€52 Gevonden caches geo_taz€19 Durgadiaan €1 dijk6jes €16 Remunj€3 The heuv€8 Overig €14 TOTAAL €201 Hopelijk komt er nog meer geld bij. Maar dit is al veel! 52 euro van Remunj die kan ik even niet plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dijk6jes Geplaatst 24 januari 2010 Share Geplaatst 24 januari 2010 kreeg net weer 7 logjes binnen! dus even een update: zelf gecached vandaag voor 2 euro gevonden uit serie Mini - Mega Monster totaal (za + zo) 25 logs! = 25 euro Helemaal Top 27 euro totaal hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meryl Geplaatst 24 januari 2010 Share Geplaatst 24 januari 2010 Er zijn 15 van mijn caches gevonden dus ik maak EURO 15 over Goede aktie! Meryl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eitjes Geplaatst 24 januari 2010 Share Geplaatst 24 januari 2010 (bewerkt) De totaalstand van ons (denk ik, want ik weet niet wat PapaEi vandaag in Arizona heeft gedaan...): 5 caches gevonden (5 euro) 1 note voor Alice in Wonderland (1 euro) 0 founds op onze caches (helaas 0 euro) 6 punten voor de race coin (6 euro) Ik wacht nog even met overmaken, om te zien of er nog logjes binnen komen. edit wegens foutje in gevonden caches... 24 januari 2010 bewerkt door eitjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aatje Geplaatst 24 januari 2010 Share Geplaatst 24 januari 2010 Geo-Ginny, ShocK en Aatje (members of Team ShocK.O.L.Aatje) hebben vanmiddag in het kader van ''cachen voor Haïti'' 2 caches van Remunj in Remunj gevonden. € 6 wordt overgemaakt op giro 555. Leuke actie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 24 januari 2010 Share Geplaatst 24 januari 2010 Geo-Ginny, ShocK en Aatje (members of Team ShocK.O.L.Aatje) hebben vanmiddag in het kader van ''cachen voor Haïti'' 2 caches van Remunj in Remunj gevonden. € 6 wordt overgemaakt op giro 555. Leuke actie!! Bedankt voor het doen van de caches, Remunj heeft al belooft zijn bijdrage ook te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
twodutch Geplaatst 24 januari 2010 Share Geplaatst 24 januari 2010 3 van onze caches zijn dit weekend gevonden. Wij doen 2 euro per found. Is dus 3 x 2 is 6 euro. Geen mooi bedrag, dus we maken er 10 euro van. Kan zijn dat er nog logjes binnenkomen, dus we wachten nog tot morgen met overmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 24 januari 2010 Share Geplaatst 24 januari 2010 Morgen begint het grote overmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 25 januari 2010 Share Geplaatst 25 januari 2010 52 euro van Remunj die kan ik even niet plaatsen Remunj maakt inplaats van 11 EUR 55 EUR over. En daarvan waren 3 EUR aan logjes van zijn caches en 52 EUR voor zijn eigen founds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Harmless_52 Geplaatst 25 januari 2010 Share Geplaatst 25 januari 2010 1 van mijn 2 caches is zaterdag 1x en zondag 1x bezocht, dus 2 euro voor Haiti. Zelf heb ik niet gecached dit weekend. Harm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eitjes Geplaatst 25 januari 2010 Share Geplaatst 25 januari 2010 Is er nog ergens een nieuwe totaalstand te vinden? Ik ben wel benieuwd wat het nu uiteindelijk heeft opgeleverd... (niet om iemand op te jagen, maar gewoon uit interesse). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 25 januari 2010 Share Geplaatst 25 januari 2010 (bewerkt) Is er nog ergens een nieuwe totaalstand te vinden? Ik ben wel benieuwd wat het nu uiteindelijk heeft opgeleverd... (niet om iemand op te jagen, maar gewoon uit interesse). Als MatsRetep de gevonden caches heeft geteld is de eindstand bekend. En van wat in dit topic is gemeld is bericht #78 de eindstand te zien.(€233) PS: Als ik tijd heb zal ik ook wel gaan tellen. 25 januari 2010 bewerkt door Waldio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 25 januari 2010 Share Geplaatst 25 januari 2010 Zo, vanmorgen ff bezig geweest om de caches die ik zelf gevonden had te loggen. Daarna het beloofde bedrag over gemaakt naar 555. Dus bij deze, de beloofde 55 euro zijn vanmorgen overgemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden