team_heidehippers Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 (bewerkt) Op mijn dagelijkse zoektocht naar interessante dingen op het WWW kwam ik vandaag op het forum van XDA-developers de volgende applicatie tegen die me erg sterk doet denken aan de groundspeak app voor de iPhone. Ik heb hem net geinstalleerd en ga hem dit weekend nog wel even in het veld proberen maar de eerste indruk is zeer bruikbaar voor Windows mobile gebruikers. Ik hoop alleen dat het japans in de kaarten afhankelijk is van de locatie van google maps ;-) Meer screenshot van GCz vindt je hier en ook is daar een download te vinden. 13 februari 2009 bewerkt door team_heidehippers
Twin Peaks Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 Ik hoop alleen dat het japans in de kaarten afhankelijk is van de locatie van google maps ;-) Dat is zo... Geladen met andere caches (Westerse) zie je andere kaarten en dus geen Japans. Succes ermee, ik hoor graag wat je bevindingen zijn. (twijfel zelf namelijk al erg lang over de aanschaf van een ander "gadget")
team_heidehippers Geplaatst 13 februari 2009 Auteur Geplaatst 13 februari 2009 Inderdaad freeware! en het ziet er erg gelikt uit!
Twin Peaks Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 Eeehhh... Ik zie net dat versie .25 een update is? Dus ik moet minimaal .24 downloaden? en dan upgraden met .25?
team_heidehippers Geplaatst 13 februari 2009 Auteur Geplaatst 13 februari 2009 ik heb direct 0.25 geinstalleerd en die is keurig geinstalleerd
Peetee Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 Ik heb het op een al wat oudere HP Ipaq gezet. Hoe praktisch het werkelijk is, zal in de praktijk moeten blijken, maar het ziet er in ieder geval heel leuk uit!
team_heidehippers Geplaatst 13 februari 2009 Auteur Geplaatst 13 februari 2009 Het is nog een erg jong programma, maar de ontwikkelaar lijkt erg snel met het doen van bugfixes en verbeteringen. Hier kun je de ontwikkelingen volgen op het forum van XDA developers.
Vasc0 Geplaatst 13 februari 2009 Geplaatst 13 februari 2009 Ik heb het programma geinstalleerd op mijn HTC touch en het werkt prima. Heb helaas geen GPS ontvanger op mijn telefoon maar desondanks is hij toch wel handig. Ik heb ook Google Earth geinstalleerd. Over twee weken ga ik de Experia aanschaffen met GPS ontvanger en pas dan kan ik dit programma optimaal benutten. Bedankt voor de tip!
wilfredenelke Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 Heb het gisteren op een Samsung Omnia i900 WM6 telefoon geinstalleerd (gelijk versie 25) en het ziet er super uit. Binnen een paar tellen alle caches zichtbaar en ook de descriptions, hints, etc etc zijn zeer snel zichtbaar. Ook geen moeilijkheden gehad met de gps instellingen zoals dat bij veel soortgelijke progs wel het geval is Ga het van de week ook echt eens testen naast de 60CSX. Ik verwacht dat het vooral handig is om erbij te hebben.
team_heidehippers Geplaatst 14 februari 2009 Auteur Geplaatst 14 februari 2009 Ga het van de week ook echt eens testen naast de 60CSX. Ik verwacht dat het vooral handig is om erbij te hebben. Zo denk ik het ook te gaan gebruiken. Ik zal zo even naar buiten om het met GPS te testen want dat is er nog niet van gekomen. Ik heb alleen 'maar' GPRS dus ben bang dat het niet heel flitsend zal werken maar over twee weekjes verwacht ik de stap te maken naar 3G internet...
Vasc0 Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 Ga het van de week ook echt eens testen naast de 60CSX. Ik verwacht dat het vooral handig is om erbij te hebben. Zo denk ik het ook te gaan gebruiken. Ik zal zo even naar buiten om het met GPS te testen want dat is er nog niet van gekomen. Ik heb alleen 'maar' GPRS dus ben bang dat het niet heel flitsend zal werken maar over twee weekjes verwacht ik de stap te maken naar 3G internet... Dan ken je beter binnen blijven, GPRS is voor de gegevens verbinding an bijvoorbeeld mobiel internet. GPS ontvangst zal je nooit krijgen als je geen GPS ontvanger op je foon heb.
Remunj Geplaatst 14 februari 2009 Geplaatst 14 februari 2009 Hier geinstalleerd (versie 25) op een HTC 3600 (SPV M700) en het werkt. Zal het komende week eens vergelijken met de gps. De cache's in deze regio geeft hij mooi aan. Moet wel nog ff stoeien met het ding.
team_heidehippers Geplaatst 14 februari 2009 Auteur Geplaatst 14 februari 2009 Dan ken je beter binnen blijven, GPRS is voor de gegevens verbinding an bijvoorbeeld mobiel internet.GPS ontvangst zal je nooit krijgen als je geen GPS ontvanger op je foon heb. Dat snap ik, maar deze tool maakt continu gebruik van mobiel internet, en dat mobiel internet heb ik op basis van "General Packet Radio Service" (GPRS) en dat is niet zo snel....en dus dat zal niet zo flitsend werken....mijn excuus voor de wat rare zinsopbouw. Trouwens mijn test is niet zo goed verlopen....hij vind de GPS niet....en die zit er echt wel in... De nieuwe google maps heeft er ook last van...die doet het alleen op handjematige instellingen...en laat dit tooltje dat net niet ondersteunen...maar even een reactie plaatsen op het XDA forum. kijken of er wat aangedaan kan worden.
Aanbevolen berichten