Spring naar bijdragen

Geochecker


Shumway14

Aanbevolen berichten

Wanneer ik coordinaten probeer te checken via www.geochecker.com krijg ik vanavond de volgende foutmelding:

 

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Unable to save result set in /home/simusi/public_html/index.php on line 1064

Logging query #1 failed : Table 'gc3_pointcloud' is marked as crashed and should be repaired

 

Ik heb het bij verschillende caches uitgeprobeerd. Ben ik de enige met deze melding?

bewerkt door Shumway14
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wanneer ik coordinaten probeer te checken via www.geochecker.com krijg ik vanavond de volgende foutmelding:

 

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Unable to save result set in /home/simusi/public_html/index.php on line 1064

Logging query #1 failed : Table 'gc3_pointcloud' is marked as crashed and should be repaired

 

Ik heb het bij meerdere caches uitgeprobeerd. Zijn er meer die dit probleem hebben?

Ik heb hetzelfde probleem! :thumbdown: Gewoon morgen nog eens proberen, dan werkt het wel weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm

 

Even getest... en idd hier ook hetzelfde bericht...

 

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Unable to save result set in /home/simusi/public_html/index.php on line 1064

ogging query #1 failed : Table 'gc3_pointcloud' is marked as crashed and should be repaired

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als gevolg van de nieuwe skin bij gc.com zijn er sinds gisteren problemen ontstaan met diverse toepassingen van zogenaamde "third parties", waarvan geochecker er een is.

Er zouden zelfs geruchten gaan waarin men zich afvraagt in hoeverre geochecker.com een third party is ...

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...