Shumway14 Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 (bewerkt) Wanneer ik coordinaten probeer te checken via www.geochecker.com krijg ik vanavond de volgende foutmelding: Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Unable to save result set in /home/simusi/public_html/index.php on line 1064 Logging query #1 failed : Table 'gc3_pointcloud' is marked as crashed and should be repaired Ik heb het bij verschillende caches uitgeprobeerd. Ben ik de enige met deze melding? 13 januari 2010 bewerkt door Shumway14 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DiedB Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Wanneer ik coordinaten probeer te checken via www.geochecker.com krijg ik vanavond de volgende foutmelding: Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Unable to save result set in /home/simusi/public_html/index.php on line 1064 Logging query #1 failed : Table 'gc3_pointcloud' is marked as crashed and should be repaired Ik heb het bij meerdere caches uitgeprobeerd. Zijn er meer die dit probleem hebben? Ik heb hetzelfde probleem! Gewoon morgen nog eens proberen, dan werkt het wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jarish Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Hmm Even getest... en idd hier ook hetzelfde bericht... Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Unable to save result set in /home/simusi/public_html/index.php on line 1064 ogging query #1 failed : Table 'gc3_pointcloud' is marked as crashed and should be repaired Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mr.breeze Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Ook mij lukt het niet iets te checken. Gisteravond al niet trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jarish Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Vanmorgen nog wel gedaan... en toen lukte het wel.. al waren de coords niet goed.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Hier hetzelfde probleem. Ligt dus niet aan mij, phew. Afwachten maar, of anders een mailtje naar de legger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Krijg ook de foutmelding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bloodwoosj Geplaatst 13 januari 2010 Share Geplaatst 13 januari 2010 Als gevolg van de nieuwe skin bij gc.com zijn er sinds gisteren problemen ontstaan met diverse toepassingen van zogenaamde "third parties", waarvan geochecker er een is. Er zouden zelfs geruchten gaan waarin men zich afvraagt in hoeverre geochecker.com een third party is ... Greetz Bloodwoosj. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden