Spring naar bijdragen

Gsak Online


BaMoMa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De stats macro werkt wel met de laatste versie, liep een beetje achter in versiebeheer :beerchug:

 

De versie FindStatGen37Beta van de stats macro werkt echter niet goed.

 

Klopt, die loopt hier ook vast, ik wacht wel af voor de oplossing.

Ze zijn er tenslotte mee bezig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Versie 7.7.0.71 werkt bij mij nu goed en GSAK is merkbaar sneller geworden.

De macro's die ik regelmatig gebruik werken ook allemaal en vaak veel sneller.

Mijn systeem: Windhoos Vista Home Premium 32-bits met Service Pack 2

 

Hier loop de macro ook met 7.71 nog steeds vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg deze foutmelding als ik op de UserNote kolom klik. "tblCaches: Field 'code' not found."

 

gaat kennelijk niet steeds fout, en er moet tenminste een usernote aanwezig zijn. Kan iemand dat reproduceren? (sorry t'is natuurlijk off-topic)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grrr. Heb ik net mijn php scriptje zover dat caches.dbf uitgelezen worden, krijg je dit... :-)

Heb ik alles voor *#*%*# gedaan.

 

Eens kijken of ik er nu toch nog iets mee ga doen.

 

 

Edit: Ik heb zojuist ook de nieuwste Beta geinstalleerd en ik moet zeggen dat GSAK nu wel een stuk sneller is...

bewerkt door BaMoMa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grrr. Heb ik net mijn php scriptje zover dat caches.dbf uitgelezen worden, krijg je dit... :-)

Heb ik alles voor *#*%*# gedaan.

 

Eens kijken of ik er nu toch nog iets mee ga doen.

 

 

Edit: Ik heb zojuist ook de nieuwste Beta geinstalleerd en ik moet zeggen dat GSAK nu wel een stuk sneller is...

Ben ik te laat met mijn waarschuwing.. Nou iedergeval kom je nu niet voor een verassing te staan. Op het moment dat GSAK 7.7 uit brengt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gsak kan je hele database naar html exporteren, inclusief usernotes en dergelijke. als je dat dan via een webservertje toegangelijk maakt ben je er denk ik al. is wel read only natuurlijk.

 

Zo doe ik het nu oo. Alleen zet ik die html-export op het geheugenkaartje van m'n pda. A;tijd alles bij me op die manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gsak kan je hele database naar html exporteren, inclusief usernotes en dergelijke. als je dat dan via een webservertje toegangelijk maakt ben je er denk ik al. is wel read only natuurlijk.

 

Zo doe ik het nu oo. Alleen zet ik die html-export op het geheugenkaartje van m'n pda. A;tijd alles bij me op die manier.

 

zo deed ik dat voorheen ook, nu stop ik ze gewoon in m'n Colorado. Nou ja, 1975 caches, want meer past niet.

neemt niet weg, dat die HTML export prima werkt, ook in een webserver - al kan ik me voorstellen dat het niet al te snel is via een gsm etc.

bewerkt door Mars Express
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...