GeoFlowers Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 De stats macro werkt wel met de laatste versie, liep een beetje achter in versiebeheer De versie FindStatGen37Beta van de stats macro werkt echter niet goed.
hesselannema Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 Bummer, bij mij crashed 7.7.0.71 Misschien beter om nog een paar dagen te wachten ipv early adopter te zijn :-( Zo zat ik ook ... en ander database vorm achter gsak... dat geeft nog al wat conversies in de software. Dus wacht ik ook. Maar geloof dat er achter de schermen druk aan gewerkt word.. < Forum GSAK >
Remunj Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 De stats macro werkt wel met de laatste versie, liep een beetje achter in versiebeheer De versie FindStatGen37Beta van de stats macro werkt echter niet goed. Klopt, die loopt hier ook vast, ik wacht wel af voor de oplossing. Ze zijn er tenslotte mee bezig.
GeoFlowers Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 Versie 7.7.0.71 werkt bij mij nu goed en GSAK is merkbaar sneller geworden. De macro's die ik regelmatig gebruik werken ook allemaal en vaak veel sneller. Mijn systeem: Windhoos Vista Home Premium 32-bits met Service Pack 2
Remunj Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 Versie 7.7.0.71 werkt bij mij nu goed en GSAK is merkbaar sneller geworden.De macro's die ik regelmatig gebruik werken ook allemaal en vaak veel sneller. Mijn systeem: Windhoos Vista Home Premium 32-bits met Service Pack 2 Hier loop de macro ook met 7.71 nog steeds vast.
GeoFlowers Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 Ook met de laatste versie van FindStatGen3?? FindStatGen3
Remunj Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 Ook met de laatste versie van FindStatGen3?? FindStatGen3 Zowel 37B als 3 werken nu.
Mars Express Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 Ik krijg deze foutmelding als ik op de UserNote kolom klik. "tblCaches: Field 'code' not found." gaat kennelijk niet steeds fout, en er moet tenminste een usernote aanwezig zijn. Kan iemand dat reproduceren? (sorry t'is natuurlijk off-topic)
BaMoMa Geplaatst 9 januari 2010 Auteur Geplaatst 9 januari 2010 (bewerkt) Grrr. Heb ik net mijn php scriptje zover dat caches.dbf uitgelezen worden, krijg je dit... :-) Heb ik alles voor *#*%*# gedaan. Eens kijken of ik er nu toch nog iets mee ga doen. Edit: Ik heb zojuist ook de nieuwste Beta geinstalleerd en ik moet zeggen dat GSAK nu wel een stuk sneller is... 9 januari 2010 bewerkt door BaMoMa
hesselannema Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 Grrr. Heb ik net mijn php scriptje zover dat caches.dbf uitgelezen worden, krijg je dit... :-)Heb ik alles voor *#*%*# gedaan. Eens kijken of ik er nu toch nog iets mee ga doen. Edit: Ik heb zojuist ook de nieuwste Beta geinstalleerd en ik moet zeggen dat GSAK nu wel een stuk sneller is... Ben ik te laat met mijn waarschuwing.. Nou iedergeval kom je nu niet voor een verassing te staan. Op het moment dat GSAK 7.7 uit brengt
De Saatjes Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 gsak kan je hele database naar html exporteren, inclusief usernotes en dergelijke. als je dat dan via een webservertje toegangelijk maakt ben je er denk ik al. is wel read only natuurlijk. Zo doe ik het nu oo. Alleen zet ik die html-export op het geheugenkaartje van m'n pda. A;tijd alles bij me op die manier.
Mars Express Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 (bewerkt) gsak kan je hele database naar html exporteren, inclusief usernotes en dergelijke. als je dat dan via een webservertje toegangelijk maakt ben je er denk ik al. is wel read only natuurlijk. Zo doe ik het nu oo. Alleen zet ik die html-export op het geheugenkaartje van m'n pda. A;tijd alles bij me op die manier. zo deed ik dat voorheen ook, nu stop ik ze gewoon in m'n Colorado. Nou ja, 1975 caches, want meer past niet. neemt niet weg, dat die HTML export prima werkt, ook in een webserver - al kan ik me voorstellen dat het niet al te snel is via een gsm etc. 9 januari 2010 bewerkt door Mars Express
Mars Express Geplaatst 9 januari 2010 Geplaatst 9 januari 2010 Sorry, ik heb hier dat probleem niet. Evengoed erg bedankt. Ik heb zelf nog wat uitgebreider getest en de bevindingen op het gsak forum gepost. hopelijk kan Clyde het reproduceren nu, dan is de oplossing namelijk ook nabij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden