GeoDoc Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 (bewerkt) Beste Geocachers, Aan alle mooie dingen komt eens een einde. Zo ook aan mijn geocache avonturen. De caches die ik heb gemaakt worden meestal goed gewaardeerd en het zou daarom jammer zijn dat de caches met hun unieke historische verhalen verloren gaan. Met pijn in mijn hart bied ik de volgende caches ter adoptie aan: Kindersteen - Bargerveen - Abelstok - Hunebedden - Oosterbos - Negerslaaf - Mina Koes - Kraterbos Status op 4 januari: De Roode Loper heeft Negerslaaf geadopteerd. Martijn&Martine hebben Mina Koes geadopteerd. Kindersteen gaat naar Rapaille. Oosterbos gaat naar Ridder Tiuri. Bargerveen gaat naar de Zwiepjes. Abelstok gaat naar team dhuit. Hunebedden (en Kraterbos) gaan naar TinkerTeam. Hoera, hierbij zijn alle GeoDoc-caches dus van de ondergang gered! Alle adoptie-ouders bedankt voor jullie ingrijpen. Happy caching en misschien tot ziens! GeoDoc. 4 januari 2010 bewerkt door GeoDoc
Lepman Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 Jammer dat je stopt Het is te ver uit de buurt anders had ik het wel willen overwegen. De caches zien er leuk uit! Kraterbos had ik al gearchiveerd maar kan volgens mij wel weer aktief gemaakt worden. Voor zover ik weet worden caches niet uit het archief gehaald om geadopteerd te kunnen worden Veel succes met het adoptieproces, ik hoop dat je geschikte pleegouders vindt
Team Professor X Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 (bewerkt) Hoi Geodoc, Jammer van je beslissing, maar ook erg veel sterkte gewenst met je gezondheid en andere hobbies. De caches die we van je gedaan hebben waren erg leuk. Ook je TB Mallet die wij als eerste ergens in Duitsland losgelaten hebben heeft nog steeds een voortvarende reis. Ik zal zo (morgen dus) eens een balletje voor je opwerpen in Assen. 2 januari 2010 bewerkt door Team Professor X
De Roode Loper Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 (bewerkt) Hoi Nico, Ik heb zojuist Negerslaaf geadopteerd. Het is volgens mij één van de oudste "Zwolse" caches. Ik vind dat deze cache moest blijven bestaan. Ik wel je veel sterkte toe met je gezondheid en alle het goede. groet, #enk p.s. zal binnenkort eens kijken hoe de staat van de kist etc. is. 2 januari 2010 bewerkt door De Roode Loper
Martijn&Martine Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 Geodoc bedankt voor je mooie caches! We hebben ze met veel plezier gelopen! We hebben inmiddels Mina Koes geadopteerd en zullen goed op haar passen. Het was destijds de tweede cache die we vonden en heeft daardoor een speciale betekenis voor ons. We wensen je veel sterkte toe! Martijn en Martine
dhuit Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 Hallo, Wij willen Abelstok wel adopteren. Wij vonden deze cache een hele mooie, temeer daar je er regelmatig over de grote weg bij langsrijdt, en je eigenlijk niet realiseert dat er gewoon een heel mooi plekje aan de andere kant van het water ligt.....
De Roode Loper Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 (bewerkt) Ik heb begrepen dat de Zwiepjes een adoptieverzoek hebben gedaan. Voor Hunebedden heb ik een bevriende cacher die daar dichter bij in de buurt woont benadert. Kom op, het zijn allemaal caches die de moeite meer dan waard zijn, laat ze a.u.b. voort bestaan. 2 januari 2010 bewerkt door De Roode Loper
zwiepjes Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 PM onderweg voor de adoptie van bargerveen, we hebben veel plezier aan je caches beleefd het zou jammer zijn dat ze in het archief zouden belanden. René
GeoVlinder Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 GeoDoc jij ook bedankt en ik wens je veel moois voor de toekomst, groetjes GeoVlinder
TinkerTeam Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 (bewerkt) Jammer dat je er mee stopt! Wij zouden de hunebeddencache wel willen adopteren,wij hebben daar destijds erg van genoten! (met dank aan de Roode loper voor de hint) 2 januari 2010 bewerkt door TinkerTeam
De Roode Loper Geplaatst 2 januari 2010 Geplaatst 2 januari 2010 Jammer dat je er mee stopt!Wij zouden de hunebeddencache wel willen adopteren,wij hebben daar destijds erg van genoten! (met dank aan de Roode loper voor de hint) that's what friends are for
Aanbevolen berichten