Birdie.NL Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 De extra moelijkheid die de weggesteldheid vormt bij het fietsen compenseert zeker de makkelijkere gang over bevroren water. Ik heb vandaag genoeg geglibberd over aangekoekte sneeuwresten, strooizout-blubber getrosteerd en door de sneeuw geploegd. Is er eigenlijk een openbare watchlist met water / eiland-caches? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 4 februari 2012 Share Geplaatst 4 februari 2012 De extra moelijkheid die de weggesteldheid vormt bij het fietsen compenseert zeker de makkelijkere gang over bevroren water. Ik heb vandaag genoeg geglibberd over aangekoekte sneeuwresten, strooizout-blubber getrosteerd en door de sneeuw geploegd. Is er eigenlijk een openbare watchlist met water / eiland-caches? Bootcaches Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Is er eigenlijk een openbare watchlist met water / eiland-caches? Bootcaches Bedankt voor deze bookmark list Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchcoppi Geplaatst 5 februari 2012 Share Geplaatst 5 februari 2012 Vandaag een cache gedaan met de schaats, geeft weer eens een andere dimensie aan het cachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Birdie.NL Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 In het Ilperveld was het gisteren bij vlagen een heus mini-event. Een prachtig gebied om nu eens te wandelen of schaatsen in plaats van varen. Gelukkig heb ik een paar multicaches overgeslagen dus ik mag een keer terugkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 Hallo all, Het is in deze "bevrorenslotenperiode" leuker om caches te plaatsen ;-) Zodat ze in de zomer met een bootje bezocht kunnen worden. Groet, Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 6 februari 2012 Share Geplaatst 6 februari 2012 Weet je wat een belevenis is? Schaatsen OP je eigen cache! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oemoemenoetjes Geplaatst 8 februari 2012 Share Geplaatst 8 februari 2012 Vandaag zijn er Goes, Zeeland 3 bootcaches (nu nog loop / schaatscaches) bijgekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden