Birdie.NL Geplaatst 4 februari 2012 Geplaatst 4 februari 2012 De extra moelijkheid die de weggesteldheid vormt bij het fietsen compenseert zeker de makkelijkere gang over bevroren water. Ik heb vandaag genoeg geglibberd over aangekoekte sneeuwresten, strooizout-blubber getrosteerd en door de sneeuw geploegd. Is er eigenlijk een openbare watchlist met water / eiland-caches?
team nessa Geplaatst 4 februari 2012 Geplaatst 4 februari 2012 De extra moelijkheid die de weggesteldheid vormt bij het fietsen compenseert zeker de makkelijkere gang over bevroren water. Ik heb vandaag genoeg geglibberd over aangekoekte sneeuwresten, strooizout-blubber getrosteerd en door de sneeuw geploegd. Is er eigenlijk een openbare watchlist met water / eiland-caches? Bootcaches
Birdie.NL Geplaatst 5 februari 2012 Geplaatst 5 februari 2012 Is er eigenlijk een openbare watchlist met water / eiland-caches? Bootcaches Bedankt voor deze bookmark list
dutchcoppi Geplaatst 5 februari 2012 Geplaatst 5 februari 2012 Vandaag een cache gedaan met de schaats, geeft weer eens een andere dimensie aan het cachen
Birdie.NL Geplaatst 6 februari 2012 Geplaatst 6 februari 2012 In het Ilperveld was het gisteren bij vlagen een heus mini-event. Een prachtig gebied om nu eens te wandelen of schaatsen in plaats van varen. Gelukkig heb ik een paar multicaches overgeslagen dus ik mag een keer terugkomen.
keske27 Geplaatst 6 februari 2012 Geplaatst 6 februari 2012 Hallo all, Het is in deze "bevrorenslotenperiode" leuker om caches te plaatsen ;-) Zodat ze in de zomer met een bootje bezocht kunnen worden. Groet, Keske27
Team Professor X Geplaatst 6 februari 2012 Geplaatst 6 februari 2012 Weet je wat een belevenis is? Schaatsen OP je eigen cache!
Oemoemenoetjes Geplaatst 8 februari 2012 Geplaatst 8 februari 2012 Vandaag zijn er Goes, Zeeland 3 bootcaches (nu nog loop / schaatscaches) bijgekomen.
Aanbevolen berichten