Spring naar bijdragen

Oregon Of Dakota?


henkstr

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan zeer binenkort een nieuwe GPS te kopen.

Eerst dacht ik dat de GPSMAP 60 CSx 'DE' beste was maar na het lezen op verschillende sites zie ik dat er ook meer is..!

 

De Oregon lijkt mee een mooi apparaat maar kan de Dakota het zelfde?

Ik kan weinig vinden qua verschillen tussen beiden.

En wat is het verschil tussen de Oregon 200/300/400 (en T versies)?

 

Ik wil in ieder geval kunnen geocachen, hij moet de sirf III chip hebben (meest preciese dus), werigo kunnen doen (ookal weet ik nog niet helemaal wat dat precies inhoud), met oplaadbare nimh accu's lang kunnen werken.

 

Foto's maken heb ik ook wel een ander apparaat voor, papierloos cachen wil met de iPhone ook perfect dus hoeft niet perse op de gps.

 

Qua prijs dacht ik rond de 300, hoger kan eventueel mits het 'extraatje' zinvol is.. je snapt me wel :crybaby:

 

hopelijk kan ik door de antwoorden een keuze maken :crybaby: oftwel alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

oke.. dus het wordt een oregon denk ik.. Wherigo moet ie kunnen ;)

 

qua kaarten, de 'echte' topo kaarten zijn wel 'verkrijgbaar' toch? dan kan ik beter geen 't' nemen en er een echt kaart op installeren begrijp ik.

 

dat scheelt nogal in kosten van de gps.

 

oke, post uw mening! ben benieuwd

bewerkt door henkstr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ebay haalde mij over de streep... :lol1: er is nu een Oregon 550 onderweg :thumbup:

 

Ik heb de mijne teruggestuurd. Een weekje gebruiken en ik hing gillend aan de lamp, terwijl de GPS achter het behang was geplakt. Figuurlijk dan.

 

Wat een onmogelijke menustructuur hebben die nieuwe toestellen! Als je iets anders wilt dan naar een puntje gaan, en weer naar huis, ben je eindeloos bezig met door menutjes bladeren. Waypoint maken en er heen gaan? Dat is te veel gevraagd. Garmin heeft echt zijn best gedaan om een geweldig stuk hardware te voorzien van een flitsende user-interface maar met het gebruikersgemak uit jaar nul. Echt heel erg zonde. Zeker omdat er behalve de oude etrex en gpsmap toestellen weinig alternatieven zijn. Donderdag maar een nieuwe Vista HCx kopen, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ebay haalde mij over de streep... :lol1: er is nu een Oregon 550 onderweg :thumbup:

 

Ik heb de mijne teruggestuurd. Een weekje gebruiken en ik hing gillend aan de lamp, terwijl de GPS achter het behang was geplakt. Figuurlijk dan.

 

Wat een onmogelijke menustructuur hebben die nieuwe toestellen! Als je iets anders wilt dan naar een puntje gaan, en weer naar huis, ben je eindeloos bezig met door menutjes bladeren. Waypoint maken en er heen gaan? Dat is te veel gevraagd. Garmin heeft echt zijn best gedaan om een geweldig stuk hardware te voorzien van een flitsende user-interface maar met het gebruikersgemak uit jaar nul. Echt heel erg zonde. Zeker omdat er behalve de oude etrex en gpsmap toestellen weinig alternatieven zijn. Donderdag maar een nieuwe Vista HCx kopen, denk ik.

 

Maar je had wel een handleiding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ebay haalde mij over de streep... :down: er is nu een Oregon 550 onderweg :lol1:

 

Ik heb de mijne teruggestuurd. Een weekje gebruiken en ik hing gillend aan de lamp, terwijl de GPS achter het behang was geplakt. Figuurlijk dan.

 

Wat een onmogelijke menustructuur hebben die nieuwe toestellen! Als je iets anders wilt dan naar een puntje gaan, en weer naar huis, ben je eindeloos bezig met door menutjes bladeren. Waypoint maken en er heen gaan? Dat is te veel gevraagd. Garmin heeft echt zijn best gedaan om een geweldig stuk hardware te voorzien van een flitsende user-interface maar met het gebruikersgemak uit jaar nul. Echt heel erg zonde. Zeker omdat er behalve de oude etrex en gpsmap toestellen weinig alternatieven zijn. Donderdag maar een nieuwe Vista HCx kopen, denk ik.

Vreemd. Je kunt de volgorde van de startmenu's zelfs aanpassen op de voor jou ideale volgorde. Ik ben og steeds blij met m'n 300. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...