Spring naar bijdragen

Cache Ripper?


technetium

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van het Poezie 7 logje van gisteren het volgende:

Ook bij mijn cache Louis Buelens verdwijnen regelmatig de logrolletjes.

 

Een vriend van mij laat hier vrijwel dagelijks zijn hond uit. Hij controleert dan de cache en herplaatst indien nodig de logrol. Na de WWFM in Eindhoven heb ik bij hem een aantal fotokokertjes achtergelaten en ter plaatse een nieuw kokertje geplaatst. Helaas was er de volgende dag alweer een logje dat aangaf de het logrolletje weg was.

 

Zijn er meer mensen in deze omgeving die last hebben van geriptje caches?

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, ik heb wel een hele bijzondere rip meegemaakt. met de cache http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...ea-0c44bf2aa73e deze cache is een nano en was dus gegript. Toen ik een nieuwe cache wou gaan plaatsen kon ik mijn ogen niet geloven :eek: De geripte nano was terug :crybaby: Misschien dat de ripper spijt had gekregen of de nano heeft pootjes gekregen. Maar voor mij is en blijf het een bijzondere ripping. :blink:

 

Micro - killer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn altijd mensen die het voor anderen verzieken

Das jammer en daarom moet deze hobby niet te bekend worden

 

Heb laatst een collega die onze hobby niet beoefend, gehoord hoe hij een logrolletje vond ergens bij een brug. Heeft hem bekeken en weer teruggelegd omdat hij het gewoon grappig vond dat hij de rol zonder GPS en coordinaten vooraf vond.

 

Snap ook dat sommigen er last van hebben omdat er in de buurt heel druk gezocht wordt, zaak is dan om er een multi langs te laten lopen en dan de log ergens anders te laten plaatsvinden

Misschien is dat hier wel de oplossing

een berekening met het bord en dan naar een minder opvallende plek toe :crybaby:

Zo hebben wij hier in de stad ook een mysterie/multi liggen omdat de locatie midden in de stad is (drukte)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik heb wel een hele bijzondere rip meegemaakt. met de cache http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...ea-0c44bf2aa73e deze cache is een nano en was dus gegript. Toen ik een nieuwe cache wou gaan plaatsen kon ik mijn ogen niet geloven :eek: De geripte nano was terug :crybaby: Misschien dat de ripper spijt had gekregen of de nano heeft pootjes gekregen. Maar voor mij is en blijf het een bijzondere ripping. :blink:

 

Micro - killer

Dat is ons bijna ook overkomen, dat was nog voordat we onze allereerste nano vondst. We konden niets vinden, behalve dan dat kleine magneetje die mijn zoontje wel mee wilde nemen. Gelukkig kwamen we er nog achter dat dat magneetje open kon!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik heb wel een hele bijzondere rip meegemaakt. met de cache http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...ea-0c44bf2aa73e deze cache is een nano en was dus gegript. Toen ik een nieuwe cache wou gaan plaatsen kon ik mijn ogen niet geloven :eek: De geripte nano was terug :blink: Misschien dat de ripper spijt had gekregen of de nano heeft pootjes gekregen. Maar voor mij is en blijf het een bijzondere ripping. :eek:

 

Micro - killer

Dat is ons bijna ook overkomen, dat was nog voordat we onze allereerste nano vondst. We konden niets vinden, behalve dan dat kleine magneetje die mijn zoontje wel mee wilde nemen. Gelukkig kwamen we er nog achter dat dat magneetje open kon!

mooi verhaal :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rips komen overal voor, of ze nu bekend zijn of niet met het spelletje, dat kan ik niet beoordelen. Maar hier in midden Limburg verdwijnen er regelmatig een aantal. Dus of het nu stiekem of open moet week ik niet.

Ook van mij verdwijnen er regelmatig in het niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rips komen overal voor, of ze nu bekend zijn of niet met het spelletje, dat kan ik niet beoordelen. Maar hier in midden Limburg verdwijnen er regelmatig een aantal. Dus of het nu stiekem of open moet week ik niet.

Ook van mij verdwijnen er regelmatig in het niets.

 

Ik kan dit alleen maar onderschrijven.

Rips gebeurden , gebeuren en blijven en zullen blijven gebeuren.

Helaas hoort het erbij.

Ik ben de tel allang kwijt van de verdwenen kokertjes, cachedozen, aanwijzingen en wat dan ook.

 

Oorzaken zijn er velen. Vaak zal opvallend gedrag van cachers ertoe bijdragen, maar vaak ook niet. Zelfs van plaatsen waarvan ik met al mijn ervaring overtuigd was dat er niets kon gebeuren verdwijnen zaken. Voor kokertjes op de grond of op een knotwilg of zo moeten we nmm. ook zeker denken aan dieren die ze meenemen, verplaatsen of wat dan ook.

Honden die iets ruiken. Grotere andere dieren die iets ruiken. het kan allemaal.

Eigenlijk denk ik dat de moedwillige rip door een medecacher het minst voorkomt.

 

Als een kokertje of cache meer dan eens verdwijnt van dezelfde plaats kun je nmm. maar het beste verplaatsen of opheffen. Sommige rippers blijven terugkomen. Bijvoorbeeld rippers die dagelijks ergens hun hond en/of zichzelf uitlaten. De een controleert in positieve zin of een cache er nog ligt en de ander in negatieve zin.

 

Als je er niet tegen kunt kun je er maar beter niet aan beginnen !

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rips komen overal voor, of ze nu bekend zijn of niet met het spelletje, dat kan ik niet beoordelen. Maar hier in midden Limburg verdwijnen er regelmatig een aantal. Dus of het nu stiekem of open moet week ik niet.

Ook van mij verdwijnen er regelmatig in het niets.

 

Ik kan dit alleen maar onderschrijven.

Rips gebeurden , gebeuren en blijven en zullen blijven gebeuren.

Helaas hoort het erbij.

Ik ben de tel allang kwijt van de verdwenen kokertjes, cachedozen, aanwijzingen en wat dan ook.

 

Oorzaken zijn er velen. Vaak zal opvallend gedrag van cachers ertoe bijdragen, maar vaak ook niet. Zelfs van plaatsen waarvan ik met al mijn ervaring overtuigd was dat er niets kon gebeuren verdwijnen zaken. Voor kokertjes op de grond of op een knotwilg of zo moeten we nmm. ook zeker denken aan dieren die ze meenemen, verplaatsen of wat dan ook.

Honden die iets ruiken. Grotere andere dieren die iets ruiken. het kan allemaal.

Eigenlijk denk ik dat de moedwillige rip door een medecacher het minst voorkomt.

 

Als een kokertje of cache meer dan eens verdwijnt van dezelfde plaats kun je nmm. maar het beste verplaatsen of opheffen. Sommige rippers blijven terugkomen. Bijvoorbeeld rippers die dagelijks ergens hun hond en/of zichzelf uitlaten. De een controleert in positieve zin of een cache er nog ligt en de ander in negatieve zin.

 

Als je er niet tegen kunt kun je er maar beter niet aan beginnen !

 

Geopatra.

 

Dat kan inderdaad allemaal. Zodra een van mijn caches meer dan eens verdwenen is, verander ik van plek. Daarna gaat het meestal weer een tijdlang goed. Maar gezien de plekken waar ze cache s liggen kan ik mij er maar van een voorstellen dat het door dieren kan gebeuren, de andere gebeuren bijna zeker door de bekende wezens met twee benen , maar dat kan ik niet tegenhouden. Maar dat laat mij niet tegenhouden, en opgeven al zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...