golferyves Geplaatst 26 november 2009 Geplaatst 26 november 2009 Inmiddels is versie uit van het Paperless Geocaching prog. Spijtig genoeg kan ik het Niet uittesten omdat ik op mijn Iphone geen versie 3.1.2 heb staan. Iemand deze versie(3.0) in zijn bezit ? en kunnen uit proberen of het nu inderdaad mogelijk is ook de (spoiler) fotos te kunnen downloaden op de Iphone, en eventeueel aangeven wat de andere aanvullingen zijn. grtz golferyves
TommyDiamond Geplaatst 26 november 2009 Geplaatst 26 november 2009 Inmiddels is versie uit van het Paperless Geocaching prog. Spijtig genoeg kan ik het Niet uittesten omdat ik op mijn Iphone geen versie 3.1.2 heb staan. Iemand deze versie(3.0) in zijn bezit ? en kunnen uit proberen of het nu inderdaad mogelijk is ook de (spoiler) fotos te kunnen downloaden op de Iphone, en eventeueel aangeven wat de andere aanvullingen zijn. grtz golferyves Yup! Werkt goed én snel!
bbommel Geplaatst 26 november 2009 Geplaatst 26 november 2009 Inmiddels is versie uit van het Paperless Geocaching prog. Spijtig genoeg kan ik het Niet uittesten omdat ik op mijn Iphone geen versie 3.1.2 heb staan. Iemand deze versie(3.0) in zijn bezit ? en kunnen uit proberen of het nu inderdaad mogelijk is ook de (spoiler) fotos te kunnen downloaden op de Iphone, en eventeueel aangeven wat de andere aanvullingen zijn. grtz golferyves Yup! Werkt goed én snel! hoe heet dit programma ?
MacOZ58 Geplaatst 26 november 2009 Geplaatst 26 november 2009 Het gaat hier om het programma geocaching van groundspeak. Het is echt een geweldig programma. Zeker een aanrader voor iedereen met een iPhone. Groeten, MacOZ58
Geo-Hoppers Geplaatst 26 november 2009 Geplaatst 26 november 2009 Geen echte bijzonder naam voor dit programma, nml: Geocaching. Inmiddels is per 24 november 2009 versie 3.0 ( 9.2 Mb) uit en is via de Appstore aan te schaffen voor het bedrag van 7,99 €. Inderdaad werkt deze alleen op de nieuwste versie van de Iphone OS 3.1.2. Een update naar dit OS kan uiteraard gewoon via Itunes worden uitgevoerd. Voor de oudere modellen weet ik eigenlijk niet of 3.1.2 is te installeren. Zo veel kennis heb ik nu ook weer niet van alle modellen.
DSprenger Geplaatst 26 november 2009 Geplaatst 26 november 2009 Ah, wist niet dat de 3.0 al is uit was! Ga hem downloaden.. Lijstje met nieuwe functies: NEW FEATURES (VERSION 3.0): -Browse photo gallery for geocaches. -View attribute data for geocaches. -Rotate map to match your heading. (iPhone 3GS option only) -Visual indications of Premium, Inactive, and Found geocaches -Viewed maps are now cached on your device automatically for offline use. -All basic information for viewed geocaches is cached on the device automatically. -You can now choose to save a geocache's map & photo data so it's available while offline. -Added option to sort lists by the order in which they were saved. -An embedded web browser has been added for viewing geocache web pages on geocaching.com without leaving the application.
Ivo-tje Geplaatst 26 november 2009 Geplaatst 26 november 2009 Hoop dat de oude versie ook nog gewoon te verkrijgen is. Krijg volgende week donderdag mijn iPhone 3G, met oude firmware omdat ik hem dan als modem voor mijn macbook kan gebruiken. Zou jammer zijn als hij daardoor meteen niet meer bruikbaar is voor geocaching. Want zolang tethering niet mogelijk is hoef ik de nieuwere firmware niet, daarvoor gebruik ik die optie te veel.
Buzzardseye Geplaatst 26 november 2009 Geplaatst 26 november 2009 Hoop dat de oude versie ook nog gewoon te verkrijgen is.Krijg volgende week donderdag mijn iPhone 3G, met oude firmware omdat ik hem dan als modem voor mijn macbook kan gebruiken. Zou jammer zijn als hij daardoor meteen niet meer bruikbaar is voor geocaching. Want zolang tethering niet mogelijk is hoef ik de nieuwere firmware niet, daarvoor gebruik ik die optie te veel. offtopic Speur even met google naar de site iphoneinstellingen. En dan even zoeken daar. Daar staat beschreven hoe je tethering inschakelt zonder een jailbreak. ontopic
cobusity Geplaatst 26 november 2009 Geplaatst 26 november 2009 Geen echte bijzonder naam voor dit programma, nml: Geocaching.Inmiddels is per 24 november 2009 versie 3.0 ( 9.2 Mb) uit en is via de Appstore aan te schaffen voor het bedrag van 7,99 €. Inderdaad werkt deze alleen op de nieuwste versie van de Iphone OS 3.1.2. Een update naar dit OS kan uiteraard gewoon via Itunes worden uitgevoerd. Voor de oudere modellen weet ik eigenlijk niet of 3.1.2 is te installeren. Zo veel kennis heb ik nu ook weer niet van alle modellen. Zo, ook even ge-updated naar de nieuwste versie en nog eens kosteloos ook!
golferyves Geplaatst 27 november 2009 Auteur Geplaatst 27 november 2009 Geen echte bijzonder naam voor dit programma, nml: Geocaching.Inmiddels is per 24 november 2009 versie 3.0 ( 9.2 Mb) uit en is via de Appstore aan te schaffen voor het bedrag van 7,99 €. Inderdaad werkt deze alleen op de nieuwste versie van de Iphone OS 3.1.2. Een update naar dit OS kan uiteraard gewoon via Itunes worden uitgevoerd. Voor de oudere modellen weet ik eigenlijk niet of 3.1.2 is te installeren. Zo veel kennis heb ik nu ook weer niet van alle modellen. Als je Iphone is 'unlocked' denk ik niet dat ik zomaar de 'nieuwste' versie er kan opzetten.Vandaar mijn terughoudend heid om Iphone v3.2.1 op deze te installeren. Als Hier iemand een 'unlocked' phone met de laatste versie heeft draaien , hoor ik dat graag, zodat ook ik van de V3.0 van Geocaching kan genieten. grtz golferyves
Ringeling Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 (bewerkt) Zojuist de update van de Groundspeak applicatie gedownload op mijn iPhone. Is weer een hele verbetering, zeker ten aanzien van de weergave van de cachepagina's. Voorheen zagen sommige cachepagina's er niet uit op de iPhone, aangezien de hele layout er soms totaal anders uit kwam te zien dan op de computer. Bv de hele tekst liep soms achter elkaar door en ook de additional waypoints waren niet als een tabel te zien, maar doorlopende tekst en dat leest heel onhandig. Voor zover ik nu zie is de opmaak van de cachebeschrijvingen - ook met foto's - heel goed weergegeven. Edit: maar soms zijn er toch nog additional waypoints die heel lastig worden weergegeven in de Groundspeak applicatie, zie bv 't Doolhof 27 november 2009 bewerkt door Ringeling
DSprenger Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Geen echte bijzonder naam voor dit programma, nml: Geocaching.Inmiddels is per 24 november 2009 versie 3.0 ( 9.2 Mb) uit en is via de Appstore aan te schaffen voor het bedrag van 7,99 €. Inderdaad werkt deze alleen op de nieuwste versie van de Iphone OS 3.1.2. Een update naar dit OS kan uiteraard gewoon via Itunes worden uitgevoerd. Voor de oudere modellen weet ik eigenlijk niet of 3.1.2 is te installeren. Zo veel kennis heb ik nu ook weer niet van alle modellen. Als je Iphone is 'unlocked' denk ik niet dat ik zomaar de 'nieuwste' versie er kan opzetten.Vandaar mijn terughoudend heid om Iphone v3.2.1 op deze te installeren. Als Hier iemand een 'unlocked' phone met de laatste versie heeft draaien , hoor ik dat graag, zodat ook ik van de V3.0 van Geocaching kan genieten. grtz golferyves Ik hang ook nog op 3.1 firmware en kon dus de 3.0 geocaching app niet installeren. Ik ga vandaag updaten naar 3.1.2 (ook unlocked btw..)
Voortrekkers Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Als Hier iemand een 'unlocked' phone met de laatste versie heeft draaien , hoor ik dat graag, zodat ook ik van de V3.0 van Geocaching kan genieten. grtz golferyves Geen enkel probleem. Loopt als een t*t!
DSprenger Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 De geocaching3.0 app is inderdaad in deze release flink verbeterd! De jongens van groundspeak zijn goed bezig..
DSprenger Geplaatst 27 november 2009 Geplaatst 27 november 2009 Wat screenshots van (een deel) van de nieuwe functies binnen de Geocaching 3.0 app van Groundspeak voor de iPhone: http://twitpic.com/r6pzh Meer info op de cache pagina.. http://twitpic.com/r6pv5 Cache Gallery is te bekijken.. http://twitpic.com/r6pr5 Attributen inzichtelijk.. http://twitpic.com/r6pn9 Afbeeldingen in de beschrijving.. http://twitpic.com/r6pzh Embedded browser om de cachepagina in te kunnen bekijken..
Aanbevolen berichten