Team Helmpies Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 (bewerkt) GC1TJDX 33 1/3 toeren Deze is ook leuk voor een lunchpauze! Altijd wel iemand die er een paar weet... enne... heel veel puzzels waarvan de naam begint met [OFZE] 18 november 2009 bewerkt door Team Helmpies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeldenrust Geplaatst 18 november 2009 Share Geplaatst 18 november 2009 Deze is trouwens ook erg leuk. Kun je uren op staren. Met een open blik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 19 november 2009 Share Geplaatst 19 november 2009 (bewerkt) Deze van Grote Griezel: GC1ADDK Laat mij maar schuiven Deze van Volksdansje: GC1AWNN Het verschil Deze van MacOZ58: GC162ZY Made in the USA Deze van Dusee: GCJNNY Lynogram 19 november 2009 bewerkt door De Wijngemachtigde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Doler Geplaatst 19 november 2009 Share Geplaatst 19 november 2009 Deze twee kun je gewoon op papier, met potlood en gum, oplossen : http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...92-7bc4e5a9bb3a http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...5a-f75c9b20bea6 met vr. groeten, Doler Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeldenrust Geplaatst 19 november 2009 Share Geplaatst 19 november 2009 Bookmarklist gemaakt van alle genoemde caches Te vinden via: Puzzelen op papier Wordt nog wel verder aangevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Helmpies Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Bookmarklist gemaakt van alle genoemde caches Te vinden via: Puzzelen op papier Wordt nog wel verder aangevuld. Goeie actie! Thanks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tejoos Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Ons vraagteken Bertus Botervloot uit Zoetermeer is ook zonder computer op te lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeldenrust Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Ons vraagteken Bertus Botervloot uit Zoetermeer is ook zonder computer op te lossen. Toegevoegd aan mijn bookmarklist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 De wakken en ijsberen zijn volgens mij ook prima zonder computer op te lossen.... (is dat nou een hint of niet???) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 De wakken en ijsberen zijn volgens mij ook prima zonder computer op te lossen.... (is dat nou een hint of niet???) Hee ik zie dat hij zelfs al aan de bookmarklist is toegevoegd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Ik zie in de bookmark Communications 1, 2 en 3 staan en die horen er volgens mij niet thuis . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Ik zie in de bookmark Communications 1, 2 en 3 staan en die horen er volgens mij niet thuis . Daar had ik inderdaad wel degelijk een computer voor nodig... (Hmm, heb ik al een tijd geleden opgelost en nou natuurlijk weer de oplossingen kwijt... Geeft niet, opnieuw doen, dubbel plezier ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
A en F Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Tegels verplaatsen staat nog niet op de lijst. En die is zonder computer echt beter op te lossen dan met. (tís geen makkelijke, maar hij kan echt zonder computer.) Verder: superlijstje, zeker nu de donkere, lange avonden er weer aankomen Femke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeldenrust Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Ik zie in de bookmark Communications 1, 2 en 3 staan en die horen er volgens mij niet thuis . Dan heb ik de opdracht niet goed gelezen. Ik zal ze er weer afhalen. Tegels verplaatsen zal ik ook toevoegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 20 november 2009 Share Geplaatst 20 november 2009 Twee sumbrero's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden