Spring naar bijdragen

Computerloze Mysteries Gezocht


VindenPuntNL

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 2 weeks later...

Half on- half off-topic:

 

Ha leuk, puzzeltjes op papier die een coord opleveren. :D Eens even die bookmarklist bekijken. Wou gaaf, echt allemaal leuke puzzetjes.... :P ik ga gelijk aan het printen. Dan heb ik een mooi puzzelboekje voor de winter klaarliggen.

 

Tot zover niets aan de hand....

 

Ik ga druk aan de gang met printen. En ja hoor, na een paar uurtjes heb ik een superleuk puzzelboek voor de winter in elkaar gedraaid :D .

Echt winter is het nog niet, maar de griep maakt dat ik toch niet veel anders kan. Ik ga dan ook druk aan het puzzelen. Er staan al zeker 30 mooie coordinaten op papier, wanneer A vraagt of hij het lijstje mag hebben. Dan kan hij vast de corrected waypoints in GSAK gaan zetten....

 

Lijkt me een goed plan, dus ik overhandig, trots op mijn uitgevoerde werk, het stapeltje aan A. Hij kijkt er eens naar en gaat aan de gang in GSAK.

Al na een korte tijd hoor ik een besmukt gelach van achter de computer vandaan komen. :P

Wat nou, die puzzels zal ik toch best correct hebben opgelost? Ja, dat blijkt het geval, geen enkel probleem, overal komen logische coordinaten uit te voorschijn.

 

Zo logisch zelfs dat ze al als corrected waypoint in GSAK staan..... Van de 30 opgeloste puzzels blijk ik er al een stuk of 25 eerder opgelost te hebben. Een stuk of 5 hebben we zelfs al gevonden..... :blink:

 

Oeps.....

 

 

 

(maar het blijft een leuke bookmarklist...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...