Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Hoezo mislukt? Mijn coins racen nog altijd...

Die race is zo dood als een pier!

Dat bedoelde ik dus. Vanochtend kon ik mijn coin wel bijwerken. De laatste provincie was in juni al bezocht maar doordat het een vrij nieuwe cache is kon ik hem niet eerder melden. Helaas ben ik daardoor ook mijn bonus van de maand juni kwijtgeraakt. Maar ik kan de wedstrijdleiding geen mail sturen...

Wat leuk is om te zien is dat mijn coin ineens op nummer 2 staat nu. Maar als alles bijgewerkt zou zijn zoals het hoort zal dat wel veranderen.

Sja wat kan ik kwijt over de wedstrijdlijding :thumbup:

Ik wil het best overnemen met iemand anders, maar weet niet hoe. Misschien dat iemand me snel wegwijs kan maken? Al is het alleen maar om de spam uit het forum te halen en dingen te updaten.

Kom op met zijn allen laten we de race weer nieuw leven inblazen!

Geplaatst (bewerkt)

Jammer van al dat gedoe,zeg .........................ik heb deze keer weer menig racecoin verder geholpen en overwoog om de volgende keer zelf ook mee te doen met een coin of 2; maar dit geeft mij ( en duidelijk alle deelnemers) geen goed gevoel !

:thumbup::P HEEL JAMMER

bewerkt door Lemfisk
Geplaatst

En niemand weet de reden waarom de wedstrijdleiding het af laat weten? Zomaar of met een (goede) reden?

Misschien iets gebeurd in privé-leven?

Het is zeker meer dan jammer, maar misschien is het overmacht. Geen idee.

Geplaatst

Ook al gebeurt er iets in de privesfeer, dan nog zou het geen 5 maanden duren. Bovendien zou je dan aan anderen kunnen vragen het over te nemen. Daar zou alle begrip voor zijn.

Maar er is al lange tijd compleet niet gereageerd. eerst zou dat zijn met het overzetten van de pc (ook dat duurt vast niet zo lang) Er zijn mensen op het racecoinforum die zelfs een geschreven brief hebben gezonden naar het huisadres, maar ook daarop geen reactie.

Op dit forum heeft KarelKraak later nog eens ingelogd dus hij leeft nog wel...

Maar vreemd is dit allemaal wel.

Geplaatst

Oké het was mij even ontgaan dat het KarelKraak betrof. Sorry.

Maar in het algemeen, de mens achter de naam niet kennende, zou ik genoeg redenen kunnen bedenken waarom iemand niks laat weten. Bijv. overleden, alles teveel is geworden, terminaal ziek, kind verloren, huis uitgezet, enz. enz.

Er zijn helaas genoeg dingen te bedenken die een mens in zijn leven kunnen overkomen, waardoor prioriteiten verschuiven. Zo heftig zelfs dat overdragen van of een bericht al teveel is gevraagd van iemand.

In dit geval heb ik geen enkel idee van de reden, hoop dat alles weer gaat lopen en de race afgemaakt kan worden voor jullie.

groetjes GeoVlinder

Geplaatst (bewerkt)

Aan dit halfzachte gedoe heb ik dus niks.

Ik hoef niet te weten wat er is, alleen maar dat er wat is. Als je op tijd bent kun je er wat aan doen. Nu heeft dat geen zin meer. De achterstand in administratie is simpelweg te groot om de race nu nog voort te kunnen zetten.

Intussen heeft meneer thuis een berg coins die door andere mensen gekocht en gedoneerd zijn en waarvan volstrekt onduidelijk is wat er mee gaat gebeuren.

bewerkt door *BaJo*
onnodig quoten, bericht staat erboven
Geplaatst

Ik heb de afgelopen 3 jaar bijna alles van dat lijstje meegemaakt (en meer!), alleen was mijn kind een hele tijd ziek en ben ik chronisch ziek en we zijn beiden niet gestorven (gelukkig maar).

Maar...

Ik heb nog steeds zin in het leven, woon weer in een fatsoenlijk huis, heb een pc ter beschikking, financieel word ik geholpen, met de kids gaat het redelijk en ook al zijn we maar met zijn 3-tjes, we maken er een dolle boel van en gaan ook nog eens af en toe geocachen :crybaby:

Wat wil je nog meer?

Oja de race afmaken, duh! :thumbup:

Geplaatst
De achterstand in administratie is simpelweg te groot om de race nu nog voort te kunnen zetten.

Welke achterstand ? Ik heb gisteren verplaatsingen kunnen verwerken, ondanks dat er op de site stond dat het niet mogelijk zou zijn. Gewoon geprobeerd en het lukt.

gr wendy

Geplaatst (bewerkt)

Er zijn nog zat logjes die nog niet verwerkt zijn. Worden al die logjes met bonuspunten dan ook nog gecontroleerd? Waar blijft het puntenklassement? Weten we al wie de snelheidsduivels zijn en wie de puntenjagers? Het huidige (provincie)klassement klopt van geen kanten. En hoe zit het met de verkiezing van de leukste log van maart, april, mei, juni en binnenkort ook juli? We weten wie als eerste de 12 provincien vol heeft gemaakt, maar wie als 2e? 3e? 4e? Voor welke prijzen kun je nog meer gaan? De prijzenpot zit behoorlijk vol, maar hoe wordt die verdeeld? Een paar mensen hebben hun inleg al terug geeist, en met recht! De lol is er al lang vanaf.

Er zijn genoeg mensen die hun coin al teruggetrokken hebben voor deze race. Zodra mijn coins een beetje dicht bij huis komen haal ik ze ook op. Zoals gezegd: deze race is zo dood als een pier.

bewerkt door *BaJo*
onnodig quoten, bericht staat erboven
Geplaatst
Welke achterstand ? Ik heb gisteren verplaatsingen kunnen verwerken, ondanks dat er op de site stond dat het niet mogelijk zou zijn. Gewoon geprobeerd en het lukt.

gr wendy

Eh, ik kan ook verwerken :thumbup: .

"Wij" zijn, mijns inziens, ook wel heel erg op de wedstrijdleiding aan het mopperen.

Het 12 provincien-forum staat vol met moppers, hier is het erg stil geweest en wat je ook van de situatie vindt;

Wie van ons heeft, ook eerder in de race, zelf ook geprobeerd om, bijvoorbeeld in dit draadje, de race levendig en leuk te houden.

Is allemaal misschien wel wat moeilijker wanneer er het e.e.a. mis gaat, maar je kunt het toch onder elkaar ook nog leuk maken?

Foto's en verhalen tonen en wat spanning inbouwen etc.?

Als het niet voor ons geregeld wordt kunnen we zelf niets?

Technisch loopt er een en ander niet, maar moet de wedstrijdleiding ook het sfeertje bouwen?

Ik vind het zeker ook jammer dat de wedstrijdleiding er kennelijk niet kan zijn en daarover niet aan ons bericht.

Dat heeft uiteraard een invloed op de race en naarmate de tijd verstrijkt een steeds grotere, maar ik heb vooral weinig trek meer in al dat gemopper.

Geplaatst

Ja, laten we er met z'n allen de schouders onder zetten. De race is zo mooi begonnen en het zal vast wel goed komen.

Wij doen voor het eerst mee met de enige coin die we vorig jaar gewonnen hebben notabene met het verplaatsen van een racecoin en vinden het nog steeds leuk als die verplaatst wordt. (een kinderhand is gauw gevuld)

Het zal wel zo zijn reden hebben dat de wedstrijdleiding niets laat horen maar de F1 ligt soms ook wel eens op zijn gat!

En met de prijzenpot zal best wel iets gebeuren, daar ben ik vast van overtuigd!

Wij heten dan ook niet voor niks de Verrijders. Of is het de ver rijders of de verre rijders. In ieders geval die van ons is al ver gereden.

Geplaatst

Daarom bied ik ook aan iets van de administratie op me te nemen om alles netjes te verwerken. Nu hebben we nog tijd om alles enigzins in te halen. Hoe langer we wachten hoe moeilijker het wordt.

Wie kan mij en alle deelnemers helpen dit voor elkaar te krijgen?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...