Ruud4d Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Mijn coins liggen ook klaar. Heb nog wel even een vraagje.De 'Snelheidsduivels' dienen voor 27 december te worden geplaatst. Als ze voor 1 januari (de officiële start) uit de cache, waarin ze door de eigenaar geplaatst worden, gehaald worden. Telt dan die eerste plaatsing door de eigenaar wel of niet mee voor het klassement? M.a.w. kan dan op het kaartje de eerste provincie wel of niet doorgestreept worden? Nee, de race gaat pas op 1 januari van start en pas vanaf dan kunnen de provincies afgestreept worden. Beetje lastig. Ik heb zelf het grootste kaartje aan de coins gehangen met die waarschuwing als vrije tekst.
Ruud4d Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 n.a.v. de vorige poster komt bij mij de volgende vraag op: Wat als ik een nl coin wil laten meedoen die nog niet bezorgd is?Hoe kan ik deze dan alvast aanmelden? Ik had trouwens nog nergens gelezen dat de coins voor 27 december geplaats moesten worden. Ik wilde me na de kerst inlezen in de regels rondom de race die voor mijn gevoel 1 januari begint en ik dus nog even de tijd had. Ik weet het, ik heb er 2 aangemeld en had de regels dus al horen te lezen maar ja; tijdgebrek.... Die vraag zou je denk ik het beste op het race-forum kwijt kunnen. En misschien even een persoonlijk bericht naar Karelkraak. Dan heb je het snelste antwoord. Overigens kunnen coins ook na 27 december starten. Ze doen dan gewoon mee in de race maar alleen niet in de categorie "Snelste door de provincies". Hij doet dan alleen mee in het puntenklassement.
Ivo-tje Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Als echte Brabo kan ik het niet laten om te vermelden dat Noord-Brabant toch echt met een hoofdletter B geschreven dient te worden. Officieel moet het zelfs met streepje volgens mij. groetjes GeoVlinder Laten we Noord-Holland en Zuid-Holland dan ook maar goed zetten he Ik had gewoon het standaard kaartje geprint, gok dat die ook bij mijn inval-coin wordt gestopt.
*BaJo* Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 (bewerkt) Mijn coins liggen ook klaar. Heb nog wel even een vraagje.De 'Snelheidsduivels' dienen voor 27 december te worden geplaatst. Als ze voor 1 januari (de officiële start) uit de cache, waarin ze door de eigenaar geplaatst worden, gehaald worden. Telt dan die eerste plaatsing door de eigenaar wel of niet mee voor het klassement? M.a.w. kan dan op het kaartje de eerste provincie wel of niet doorgestreept worden? Nee, de race gaat pas op 1 januari van start en pas vanaf dan kunnen de provincies afgestreept worden. Beetje lastig. Ik heb zelf het grootste kaartje aan de coins gehangen met die waarschuwing als vrije tekst. Edit: Sorry, had het verkeerde postje gequote (het was nog vroeg ). 23 december 2009 bewerkt door BaJo
Ruud4d Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Mijn coins liggen ook klaar. Heb nog wel even een vraagje.De 'Snelheidsduivels' dienen voor 27 december te worden geplaatst. Als ze voor 1 januari (de officiële start) uit de cache, waarin ze door de eigenaar geplaatst worden, gehaald worden. Telt dan die eerste plaatsing door de eigenaar wel of niet mee voor het klassement? M.a.w. kan dan op het kaartje de eerste provincie wel of niet doorgestreept worden? Nee, de race gaat pas op 1 januari van start en pas vanaf dan kunnen de provincies afgestreept worden. Beetje lastig. Ik heb zelf het grootste kaartje aan de coins gehangen met die waarschuwing als vrije tekst. Zie post 1 van dit topic !!! Uhm, om eerlijk te zijn, begrijp ik niet waar je precies naar verwijst. Kun je iets specifieker zijn?
*BaJo* Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 n.a.v. de vorige poster komt bij mij de volgende vraag op: Wat als ik een nl coin wil laten meedoen die nog niet bezorgd is?Hoe kan ik deze dan alvast aanmelden? Ik had trouwens nog nergens gelezen dat de coins voor 27 december geplaats moesten worden. Ik wilde me na de kerst inlezen in de regels rondom de race die voor mijn gevoel 1 januari begint en ik dus nog even de tijd had. Ik weet het, ik heb er 2 aangemeld en had de regels dus al horen te lezen maar ja; tijdgebrek.... Zie post 1 van dit topic
GoudHaartje Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Als echte Brabo kan ik het niet laten om te vermelden dat Noord-Brabant toch echt met een hoofdletter B geschreven dient te worden. Officieel moet het zelfs met streepje volgens mij. groetjes GeoVlinder Helemaal juist, GeoVlinder. Twee hoofdtellers en een streepje. Was men maar op Brabant Zo trots als een Fries Nou, ik wel. groetjes GH
technetium Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Was men maar op BrabantZo trots als een Fries Zo trots als m'n fiets Toch? Tc
de vlinders Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 n.a.v. de vorige poster komt bij mij de volgende vraag op: Wat als ik een nl coin wil laten meedoen die nog niet bezorgd is?Hoe kan ik deze dan alvast aanmelden? Ik had trouwens nog nergens gelezen dat de coins voor 27 december geplaats moesten worden. Ik wilde me na de kerst inlezen in de regels rondom de race die voor mijn gevoel 1 januari begint en ik dus nog even de tijd had. Ik weet het, ik heb er 2 aangemeld en had de regels dus al horen te lezen maar ja; tijdgebrek.... Zie post 1 van dit topic Post was niet nodig hoor. Ik gaf zelf al toe dat ik me nog niet had ingelezen in de regels. Overigens is de coin binnen dus aanmelden en plaatsen kan gebeuren.
Ruud4d Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Overigens is de coin binnen dus aanmelden en plaatsen kan gebeuren. Dan denk ik dat ik weet welke coin jullie op pad sturen. De nieuwe Dutch 2009 Geocoin
de vlinders Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Overigens is de coin binnen dus aanmelden en plaatsen kan gebeuren. Dan denk ik dat ik weet welke coin jullie op pad sturen. De nieuwe Dutch 2009 Geocoin Ja dat klopt. Nu alleen nog aanmelden. Hij staat er nog niet tussen dus kan nog niet aangemeld worden. Maar pb naar karel is al gestuurd dus het zal best in orde komen.
Carolaa Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Zonet mijn coin gedropt in een nieuwe cache vlak bij huis. Allemaal alvast een leuke race gewenst!
de vlinders Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Overigens is de coin binnen dus aanmelden en plaatsen kan gebeuren. Dan denk ik dat ik weet welke coin jullie op pad sturen. De nieuwe Dutch 2009 Geocoin Ja dat klopt. Nu alleen nog aanmelden. Hij staat er nog niet tussen dus kan nog niet aangemeld worden. Maar pb naar karel is al gestuurd dus het zal best in orde komen. En de coin is aangemeld dankzij een snelle reactie van Karel Kraak!
Ivo-tje Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Mag ik vragen hoe jullie de banner in jullie handtekening hebben gekregen? Ik krijg de melding dat ik geen dynamische afbeeldingen mag toevoegen. Heb hem zelf via mijn server 'statisch' gemaakt met ele 5 minuten een update, maar ik zie dat anderen hem wel rechtstreeks linken.... HOE? (en waarom zou een dynamisch plaatje niet mogen....)
De Wijngemachtigde Geplaatst 23 december 2009 Geplaatst 23 december 2009 Beide coins zijn nu op weg, hoewel de lijst van bij de website bekende geocaches nog bijgewerkt moet worden geloof ik... allebei aangemeld als gedropt. Racen dus maar
Aanbevolen berichten