DanPan Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 bij ons het zelfde probleem bij Send to GPS komt foutmelding 500 Internal server error. Resource (Garmin GPSmap 60CSx) not found.Ik zag bij Groundspeak wel dat er nieuwe updates zijn, maar kan niet ontdekken waar ik /hoe ik zo'n update kan uitvoeren. Zoekbaars Gisteren is er een update uitgevoerd bij gc.com. Het probleem is gekend, onderzocht en wordt opgelost. Send to GPX is broken? Is "1728: GPX files: need attributes" to blame? I get: 500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed. from: http://www.geocaching.com/error/error.aspx.../sendtogps.aspx Investigating now. This is fixed but we need to redeploy the site for it to take effect. That will happen in the morning. I'm very sorry for the delay in the meantime! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DanPan Geplaatst 5 november 2009 Share Geplaatst 5 november 2009 15 min geleden: The site is coming down now for deployment. Please standby. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HarmenGerke Geplaatst 6 november 2009 Share Geplaatst 6 november 2009 Het niet kunnen connecten met een Garmin device ligt aan de www.garmin.com site. www.garmin.com is niet benaderbaar. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ma-Bu Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 volgens mij ligt hij weer plat, krijg steeds: 500 - Internal server error. There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Bij mij doet ie het gewoon Marcel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AJKwak Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 bij mij ook niks aan de hand groeten alex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ma-Bu Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Waarschijnlijk een hik'upje in het internet ;-) Ik heb de melding 5x gehad, ook toen in de browser afsloot. Alles werkt weer. (was bezig m'n stats bij te werken, en na het controlleren of alles goed gegaan was kreeg ik de foutmelding) Ik was al bang dat GC m'n founds niet aankon ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dagger38 Geplaatst 19 december 2009 Share Geplaatst 19 december 2009 Waarschijnlijk een hik'upje in het internet ;-) Ik heb de melding 5x gehad, ook toen in de browser afsloot. Alles werkt weer. (was bezig m'n stats bij te werken, en na het controlleren of alles goed gegaan was kreeg ik de foutmelding) Ik was al bang dat GC m'n founds niet aankon ;-) Da's ne goeie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Het ligt volgens mij nu weer plat. Ik krijg steeds: Service Unavailable -------------------------------------------------------------------------------- HTTP Error 503. The service is unavailable. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plopperdeplop Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 jammer wilde net even loggen dat het vanochtend gelukt is bij "watersnood" ......geduld en kerstkransjes zullen vast helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rene1975m Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Inderdaad jammer. Zat er ook klaar voor met GPS en wilde nog even naar buiten nu er minder sneeuw ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plopperdeplop Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 dan maar een beetje pielen in het forum. meestal wel iets interessants te vinden. hoe krijg ik bv die teller met gegevens van gevonden caches onder mijn berichten???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Inderdaad jammer. Zat er ook klaar voor met GPS en wilde nog even naar buiten nu er minder sneeuw ligt geen problemen hier..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rene1975m Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Inderdaad jammer. Zat er ook klaar voor met GPS en wilde nog even naar buiten nu er minder sneeuw ligt geen problemen hier..... Hm, misschien toeval of lokaal dan. Heb wel mijn internet-verbinding herstart. Nu wel weer "beeld". Snel printen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Speurneuzen 007 Geplaatst 26 december 2009 Share Geplaatst 26 december 2009 Ook hier de melding: Service Unavailable -------------------------------------------------------------------------------- HTTP Error 503. The service is unavailable. Had ik nou maar wat caches in het vooruit geprint. Het is juist zulk lekker cacheweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden