dark_angel1969 Geplaatst 29 oktober 2009 Share Geplaatst 29 oktober 2009 Te koop een Garmin 60CSx. Inclusief tasje, 2GB geheugen kaart en een autolader. Weinig tot geen gebruiksporen. Geen bon aanwezig. Prijs 250 euro of doe een goed bod. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geopolitie Geplaatst 29 oktober 2009 Share Geplaatst 29 oktober 2009 Geen bon aanwezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 29 oktober 2009 Share Geplaatst 29 oktober 2009 Tja, kan vreemd zijn, echter ik heb ook geen bon (meer) van mijn gps. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Zwarte Tovenaars Geplaatst 29 oktober 2009 Share Geplaatst 29 oktober 2009 Tja, kan vreemd zijn, echter ik heb ook geen bon (meer) van mijn gps. Geen bon = geen garantie ... en voor 50 euries meer heb je dit nieuw en met bon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team altijd onverwacht Geplaatst 29 oktober 2009 Share Geplaatst 29 oktober 2009 'Geopolitie' HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmm???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Wie is U???????????????????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 29 oktober 2009 Share Geplaatst 29 oktober 2009 Tja, kan vreemd zijn, echter ik heb ook geen bon (meer) van mijn gps. Geen bon = geen garantie ... en voor 50 euries meer heb je dit nieuw en met bon Nee, hoor. Geen bon is wel garantie, alleen wat langer wachten. Overigens kan het ook nog €50 lager dan €250, maar dan moet je over de grens durven kijken. Is ie ook nieuw zonder bon, maar dan is paypal your friend! Maarre, waarschijnlijk krijg je bij deze verkoop nog een zwikje Mapsource kaarten erbij. Suc6 met de verkoop en het bieden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 29 oktober 2009 Share Geplaatst 29 oktober 2009 Geen bon = geen garantie ... en voor 50 euries meer heb je dit nieuw en met bon En voor €10,= minder heb je eer één met twee jaar garantie die nog nooit uit de doos geweest is en met BON!!! Zie deze link. Ruud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dark_angel1969 Geplaatst 29 oktober 2009 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2009 Okee, er zit geen bon bij. Die ben ik kwijt. Je hebt altijd garantie bij Garmin. 250 euro is een vraagprijs, geen vasteprijs....daarbij zit er nog een paar extra spullen bij. Bieden kan altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BY Angels Geplaatst 29 oktober 2009 Share Geplaatst 29 oktober 2009 Graag alleen reageren als je belang hebt bij de aangeboden GPS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frans71 Geplaatst 1 november 2009 Share Geplaatst 1 november 2009 Wat zijn weinig gebruikssporen. Zitten er krassen op het scherm? Kun je foto's plaatsen? Wat zit er aan kaartmateriaal bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dark_angel1969 Geplaatst 3 november 2009 Auteur Share Geplaatst 3 november 2009 Kijk op de foto's. Daar kun je het scherm zien. Totaal pakket inclusief Nederlandse handleiding: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dark_angel1969 Geplaatst 10 november 2009 Auteur Share Geplaatst 10 november 2009 Mag een slotje op. Is verkocht aan frans71. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 10 november 2009 Share Geplaatst 10 november 2009 Draadje toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten