Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn etrex venture.

Door de warmte van de laatste dagen gaat de rubberrand(griprand), die om de etrex zit, loslaten (de lijm).

Zijn er meer die problemen hier mee hebben, en wat kan ik er aan doen.

Het is nu net of zit hij te ruim in z'n jasje.

Zolang het droog is valt het wel mee, maar als het gaat regenen kan er water via de knopjes naar binnen

komen, met alle gevolgen van dien.

Geplaatst (bewerkt)

Dat is een bekend probleem (helaas al jaren!) bij de Etrex serie. Niet alle Etrexen hebben er last van, maar het is een redelijk vaak voorkomend probleem. Lees hier maar eens, maar ook op dit forum is er in vorige jaren veel over geschreven.

Ik zou even contact opnemen met de leverancier.

bewerkt door Peetee
Geplaatst (bewerkt)
Door de warmte van de laatste dagen gaat de rubberrand(griprand), die om de etrex zit, loslaten (de lijm).

Join the club; wij hebben exact hetzelfde probleem met onze Extrex Venture HC, sinds een paar weken. Ook zéér geinteresseerd in mogelijke oplossingen (misschien zijn er handige en snelle alternatieven voor het-ding-terugbrengen-naar-de-winkel).

Edit: lees dat Peetee me net voor was. Bedankt!

bewerkt door GuitarArnie
Geplaatst

Join the club; wij hebben exact hetzelfde probleem met onze Extrex Venture HC, sinds een paar weken. Ook zéér geinteresseerd in mogelijke oplossingen (misschien zijn er handige en snelle alternatieven voor het-ding-terugbrengen-naar-de-winkel).

Die van mij had er ook last van. Import uit de USA, dus geen garantie. Ik heb de band er helemaal afgehaald, schoon gemaakt en gelijmd met een secondelijm. Sindsdien geen problemen meer en als hij nog een keer los laat, dan doe ik gewoon hetzelfde.

Geplaatst

Die van mij had er ook last van. Import uit de USA, dus geen garantie. Ik heb de band er helemaal afgehaald, schoon gemaakt en gelijmd met een secondelijm. Sindsdien geen problemen meer en als hij nog een keer los laat, dan doe ik gewoon hetzelfde.

Juist, heb ik ook gedaan, nu al bijna 3 jaar geen last meer van.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...