CarSim97 Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Is er anders iemand in die regio die de caches wil adopteren? En wil wilde tijger wel dat zijn caches geadopteerd worden? En zinloze vraag omdat gearchiveerde caches niet meer geadopteerd kunnen worden :-( Dat bedoelde ik ook inderdaad Ik was de nee schuddende smiley vergeten Edit: Maar de caches zouden ook nog door een revieuwer weer uit het archief kunnen worden gehaald, en dan kan het wel.. Misschien hadden we onze opmerking iets uitgebreider moeten formuleren aan al de opmerkingen te zien; natuurlijk moet Wilde Tijger dit ook willen en zo ja, dan zal het toch niet te veel moeite zijn om ze weer actief te krijgen. Wij komen regelmatig in de regio, alleen waarschijnlijk net te weinig om direct onderhoud te kunnen plegen mocht het nodig zijn, anders hadden we er zelf een paar willen overnemen. Na het archiveren van de caches van de Saatjes is dit gewoon erg jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reej Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 , waarom zou je je hier druk over maken als reviewer. omdat het de functie is van een reviewer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SolidRock777 Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Ik vind het heel erg jammer dat de Wilde Tijger dit doet, al zal er een reden voor kunnen zijn. Ik wil er best een paar overnemen die ik makkelijk kan onderhouden per fiets. Heb hem al gemaild en wacht af wat hij zegt. Er is in Zeeland al zo weinig op fiets afstand. Jammer hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 , waarom zou je je hier druk over maken als reviewer. omdat het de functie is van een reviewer.. En wat dan nog, ik zou me er niet al te druk over maken. Ik ga rustig verder met cache. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hesselannema Geplaatst 19 augustus 2009 Share Geplaatst 19 augustus 2009 Update van twitter in mijn eigen woorden. Gearchiveerd ivm persoonlijke omstandig heden. Caches blijven minimaal 3 maanden bestaan (regels worden gevolgd) Bleek dat er zelf een niet gerieviewde cache is gearchiveerd, mogelijk dat deze ook nog online komt. kijk ook maar in twitter archief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden