Spring naar bijdragen

Hoe weet ik snel van de nieuwste Caches?


G-en-M

Aanbevolen berichten

Hoe krijg ik het snelste de beschikking over de nieuwste caches die online worden gezet? Aan het eind van de week krijg ik dat overzicht van GC en zie dan pas dat er dichtbij een nieuwe cache ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kan ook lid van twitter worden, tweetdeck installeren en GCNotifyNL en Kruimeldief followen. Sneller dan dat kun je niet op de hoogte zijn van de nieuwste Nederlandse caches!

Dat klopt niet helemaal :)

 

Je weet dan alleen dat er een nieuwe aan zit te komen. Je kunt m niet via Twitter downloaden of doen.

Dus je zult dan toch op de vermelding op gc.com moeten wachten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook lid van twitter worden, tweetdeck installeren en GCNotifyNL en Kruimeldief followen. Sneller dan dat kun je niet op de hoogte zijn van de nieuwste Nederlandse caches!

Dat klopt niet helemaal :)

 

Je weet dan alleen dat er een nieuwe aan zit te komen. Je kunt m niet via Twitter downloaden of doen.

Dus je zult dan toch op de vermelding op gc.com moeten wachten ;)

 

Je kunt de in Twitter genoemde link toch aanklikken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, wel aanklikken maar de link werkt niet altijd direct.

Wat er achter de link zit (de cache op .com) is niet altijd direct beschikbaar nadat de reviewer deze heeft goedgekeurt en gereed gezet voor publicatie.

 

Daar kan een tijdje over heen gaan, hoe lang maximaal weet ik niet precies :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het een Traditional betreft zou je eventueel direct op pad kunnen gaan :) Verder zit er niet veel tijd tussen de aankondiging en de werkelijke publicatie. Soms maar een paar seconden. Maar ja, een enkeling heeft wel eens moeilijkheden met een van de servers van gc.com :thumbup:

 

Op twitter zie je in ieder geval wel meteen de Parentcoördinaten (bij traditional de cachecoördinaten), de maker, de nickname van de cache, de plaats waar de ParentWP ligt. En natuurlijk de directe url naar de cache.

 

Als je GCnotifyNL volgt zie jet ze trouwens pas als ze al gepubliceerd zijn. Volg je mij, of de KralenFee, dan zie je de aankondiging direct voor de publicatie.

 

http://twitter.com/Kruimeldief of http://twitter.com/KralenFee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...