Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik lees op het forum verschillende berichten over Geocache Navigator. Kun je dit programma in Nederland alleen gebruiken als je een Nokia telefoon hebt of T-mobile als provider? Zo ja, zijn er voor telefoons die met Java werken dan ook andere programma's die goed werken? Tot nu toe kan ik nog niet echt iets vinden wat gemakkelijk werkt.

Geplaatst
Ik lees op het forum verschillende berichten over Geocache Navigator. Kun je dit programma in Nederland alleen gebruiken als je een Nokia telefoon hebt of T-mobile als provider? Zo ja, zijn er voor telefoons die met Java werken dan ook andere programma's die goed werken? Tot nu toe kan ik nog niet echt iets vinden wat gemakkelijk werkt.

Wij gebruiken dit programma op de blackberry, werkt heel goed. Alleen moet je er dan wel voorbetalen, voor de nokia is het gratis.

Geplaatst

Bedankt voor jullie reakties. Geocaching live heb ik op mijn telefoon staan, maar tot nu toe werkt het nog niet echt goed. Als de gps de juiste locatie aangeeft, krijg ik vaak alleen maar caches ergens in duitsland te zien als ik de nearest caches opvraag.

Betalen voor een dienst die ik niet ken heb ik ook niet zoveel zin in. Als je het nu eerst een poosje kon proberen, wie zegt mij dat deze wel goed werkt met mijn provider (KPN) en in Nederland?

• 2 weeks later...
Geplaatst (bewerkt)
Bedankt voor jullie reakties. Geocaching live heb ik op mijn telefoon staan, maar tot nu toe werkt het nog niet echt goed. Als de gps de juiste locatie aangeeft, krijg ik vaak alleen maar caches ergens in duitsland te zien als ik de nearest caches opvraag.

Betalen voor een dienst die ik niet ken heb ik ook niet zoveel zin in. Als je het nu eerst een poosje kon proberen, wie zegt mij dat deze wel goed werkt met mijn provider (KPN) en in Nederland?

volgens mij is geocache navigator via deze link gratis? http://www.brothersoft.com/mobile/geocache...nload-4644.html

bewerkt door motormuis
  • 3 weeks later...
Geplaatst

ter info:

geocache Navigator is vanaf 12 september niet meer gratis voor nokia Phones zoals de N95 en de N82!

Maar als je het programma er al op hebt zit kun je voor 15 euro upgraden.

Dan koop je het programma en kun je het gebruiken zolang je wilt, het verloopt niet meer.

Bovendien zitten er dan extra functionatliteiten op zoals caches laden en opslaan zodat je ze kunt lopen in een gebied waar je niet op internet kan of wil

(in het buitenland bijvoorbeeld) en krijg je er topografische kaarten en luchtfoto kaarten bij.

Kortom je kan zo van je nokia een zeer complete gps maken om paperless te cachen, ik ben er heel tevreden over! :thumbdown:

Geplaatst

Die 15 euro was voor mij reden om over te stappen op "geocache live"

Maar ik gebruikte het dan ook naast mijn GPSr en puur om info en logs mee op te zoeken/plaatsen.

Geplaatst
ter info:

geocache Navigator is vanaf 12 september niet meer gratis voor nokia Phones zoals de N95 en de N82!

Maar als je het programma er al op hebt zit kun je voor 15 euro upgraden.

Dan koop je het programma en kun je het gebruiken zolang je wilt, het verloopt niet meer.

Bovendien zitten er dan extra functionatliteiten op zoals caches laden en opslaan zodat je ze kunt lopen in een gebied waar je niet op internet kan of wil

(in het buitenland bijvoorbeeld) en krijg je er topografische kaarten en luchtfoto kaarten bij.

Kortom je kan zo van je nokia een zeer complete gps maken om paperless te cachen, ik ben er heel tevreden over! :blush:

Hmmm, de gps van de nokia is nou niet zo heel gevoelig :blush: . En als ik voor dit programmaatje moet betalen, dan gaat hij meteen van mijn telefoon af. Tegenwoordig maak ik toch al vnl gebruik van Geocaching Live en Smartgpx, beide geheel gratis :thumbdown: .

Geplaatst

Ik had het programma geinstalleerd op mijn Nokia N95. Na een telefoonsoftware update was het verdwenen. Na wat zoeken naar het programma op internet kwam ik er inderdaad achter dat je het tegenwoordig moet kopen.

Via een mede cacher die het nog als (gratis) download had staan heb ik het weer opnieuw geinstalleerd. Moest wel mijn telefoondatum even een jaar terug zetten tijdens de installatie en daarna weer terug gezet.

Alles werkt perfect.

Heb in middels ook Live geocacher geinstalleerd. Dit werkt ook erg mooi. Heb er hoge verwachtingen van. Wat betreft de lijst met duitsecaches waar iemand over sprak. Dit kun je makkelijk oplossen door bij de config je homecoordinaten in te geven.

Succes

• 1 year later...
Geplaatst

Ik heb Geocache Navigator via de Ovi Store aangeschaft voor mijn Nokia E75.

Mooi niet werken dus. Een week met Trimble support zitten kloten, maar zij kregen het ook niet aan de gang. Uiteindelijk (via PayPal) mijn geld wel terug gekregen.

Geplaatst

De kwestie is niet of je een Nokia hebt maar welk besturingssysteem. Echter, de webstek van Navigator is daar nogal vaag over en gebruikt de kreet Nokia.

Ik had het programma geinstalleerd op mijn Nokia N95. Na een telefoonsoftware update was het verdwenen. Na wat zoeken naar het programma op internet kwam ik er inderdaad achter dat je het tegenwoordig moet kopen.

Via een mede cacher die het nog als (gratis) download had staan heb ik het weer opnieuw geinstalleerd. Moest wel mijn telefoondatum even een jaar terug zetten tijdens de installatie en daarna weer terug gezet.

Alles werkt perfect.

Heb in middels ook Live geocacher geinstalleerd. Dit werkt ook erg mooi. Heb er hoge verwachtingen van. Wat betreft de lijst met duitsecaches waar iemand over sprak. Dit kun je makkelijk oplossen door bij de config je homecoordinaten in te geven.

Succes

Geocaching Live is een leuk programma. Echter irritant vind ik dat de focus ligt op poppetjes. Als je het opstart zie je poppetjes in beeld, en anderen zien jou. Dat is default en kun je niet veranderen. Ik vind caches interessanter.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...