Peet en Jop Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Afegelopen weekend is Team Nessa Mobieltje door kinderen geript uit GCVPZM, brandweer Stadspoort We hadden deze TB hier geplaatst om te starten aan zijn reis na jaren van trouwe dienst. Het is een LG KG800 chocolate. Nu zijn we op zoek naar een ander (defect) mobieltje als vervanger voor ons geliefde mobieltje zodat we toch nog een mobieltje op reis kunnen sturen. De voorkeur gaat uit naar een soortgelijk model, maar iets anders is ook welkom! Team Nessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervw Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Auwch, zo te zien de eerste cache die de mobiel van binnen zag.. Zonde! Helaas heb ik geen mobieltje over, wellicht bied marktplaats een oplossing? Of je lokale mobieltjes boer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jeroenenaman Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Nu zijn we op zoek naar een ander (defect) mobieltje als vervanger voor ons geliefde mobieltje zodat we toch nog een mobieltje op reis kunnen sturen.De voorkeur gaat uit naar een soortgelijk model, maar iets anders is ook welkom! Tip voor de volgende keer: neem een werkend mobieltje met een SIMkaart. Wordt die dan geript, dan bel je de dief gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GeoVlinder Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Ik heb hier wel een oud mobieltje liggen, maar die lijkt totaal niet op die jullie zoeken. merk: nokia type: koelkast Mochten er geen betere aanbiedingen komen, kan je er altijd nog over nadenken. groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Ik heb hier wel nog een antieke LG liggen. Je kunt er volgens mij alleen mee bellen en SMS-en en voor de rest geen vragen stellen. Als je interesse hebt merk ik het wel. Grtz. Larinagu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Attila de Hunt Geplaatst 13 juli 2009 Share Geplaatst 13 juli 2009 Ik heb ook een oud mobieltje, mag je zo ophalen. Geen LG maar een kpn swing600. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet en Jop Geplaatst 13 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2009 Geweldige aanbiedingen! En de swing 600 van Attila is voor ons een stukje nostalgie, daar zijn we beiden ooit mee begonnen als mobieltje. We willen dan ook heel graag gebruik maken van deze aanbieding! Mail is onderweg! Team Nessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 19 juli 2009 Share Geplaatst 19 juli 2009 Met dank aan Atilla de Hunt zijn we weer voorzien! Draadje mag dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djdysaster Geplaatst 19 juli 2009 Share Geplaatst 19 juli 2009 Ik zou er wel rekening mee houden dat mobieltjes aantrekkelijk zijn voor kinderen en dat ze dus weer niet veel verder zal komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 19 juli 2009 Share Geplaatst 19 juli 2009 (bewerkt) Ik zou er wel rekening mee houden dat mobieltjes aantrekkelijk zijn voor kinderen en dat ze dus weer niet veel verder zal komen Als ouders hun kinderen fatsoenlijk opvoeden is er niks aan de hand. De vorige is niet door cachers geript, maar door buurtkinderen. En aangezien we hier geen discussie willen, mag het draadje nog steeds dicht. 19 juli 2009 bewerkt door team nessa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 19 juli 2009 Share Geplaatst 19 juli 2009 Draadje toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 19 juli 2009 Share Geplaatst 19 juli 2009 Draadje toe. Waarom staat-ie dan nog open Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 19 juli 2009 Share Geplaatst 19 juli 2009 Is een omgekeerd tijdslot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 19 juli 2009 Share Geplaatst 19 juli 2009 Is een omgekeerd tijdslot Dat schijnt vrouwen eigen te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten