Spring naar bijdragen

Maak ik een cache voor een Travelbug?


Zero CooL

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

het is me nu duidelijk dat je een cache maakt met daarin die TB en dan op hoop van zegen de wereld doorkruist.

Volgens mij kan je een nieuwe TB ook in een bestaande, ook andermans, cache achterlaten.

 

Weliswaar wordt een travelbug vaak als extra attractie voor een (nieuwe) cache ingezet, maar het maken van een nieuwe cache voor dit doel lijkt me niet noodzakelijk.

 

Ik heb er echter geen ervaring mee, dus graag een tegenberichtje als het niet zo is.

 

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kan je een nieuwe TB ook in een bestaande, ook andermans, cache achterlaten.

 

Weliswaar wordt een travelbug vaak als extra attractie voor een (nieuwe) cache ingezet, maar het maken van een nieuwe cache voor dit doel lijkt me niet noodzakelijk.

 

Klopt.

 

Gewoon in een bestaande cache douwe die je gevonden hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

 

Ik kreeg van "steensnoeper", .....

* - knip knip -*

..... Nou oke kan wel... maar is niets te zien behalve wat gras en onkruid met daartussen een paar planten

 

Groeten, Sigurd

Sigurd het was misschien beter geweest dit bericht te plaatsen op het draadje dat jezelf begonnen was.

 

Groetjes veel geocache en TB plezier Ruud :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat zelf te denken om een brede HWA-buis te gebruiken,  op de onderkant een deksel schroefen met wat kit. En dan op de een of andere manier schuin in de grond zetten. Dacht dat er bij die deksels een rubberen ring zat voor de afdichting? Maar moet ik nog over denken.

Voor de leek: HWA is HemelWaterAfvoer.