Team Firefox Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 Dan kun je het beste HIER kijken of op deze site: KLIK Er zijn er meerdere in NL die deze lijsten hebben, maar dit zijn de beste en meest betrouwbare Lijkt niet echt te kloppem bij het tweede linkje, volgens die site hebben wij 364 founds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nijen Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 Dan kun je het beste HIER kijken of op deze site: KLIK Er zijn er meerdere in NL die deze lijsten hebben, maar dit zijn de beste en meest betrouwbare Lijkt niet echt te kloppem bij het tweede linkje, volgens die site hebben wij 364 founds Idd, ik heb ook 9 caches te veel gevonden volgens deze site. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 Niet geheel nauwkeurig dus die andere sites... Zoals een wijs reviewer ooit zei: "Hier moet je zijn voor betrouwbare cijfers." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertje Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 Dan kun je het beste HIER kijken of op deze site: KLIK Er zijn er meerdere in NL die deze lijsten hebben, maar dit zijn de beste en meest betrouwbare Lijkt niet echt te kloppem bij het tweede linkje, volgens die site hebben wij 364 founds Inderdaad is dat tweede linkje niet echt betrouwbaar. Daar heb ik er 168 minder dan bij geocaching.com. Wilxlii Carrotte mist er zelfs 2401 ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Delbar Halpipe Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 En ik maar denken dat dit topic ging over het aantal keren dat een cache is gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 En ik maar denken dat dit topic ging over het aantal keren dat een cache is gevonden. Mee eens, de reacties op de links mogen duidelijk zijn. Zullen we het nu weer ontopic gaan houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 (bewerkt) ik denk dat die rare snuiter met oranje puntmuts en dat gele bussie de meest gelogde cache is ! geel bussie 1740 keer gevonden 26 oktober 2009 bewerkt door dutchgoldwing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 (bewerkt) Die virtual... die molen bij Amsterdam... is denk ik nummer 1. 2341x gevonden 26 oktober 2009 bewerkt door Lepman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dutchgoldwing Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 Die virtual... die molen bij Amsterdam... is denk ik nummer 1. 2341x gevonden is geen fysieke cache. het gele bussie en zijn bestuurder zijn heel fysiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowi Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 (bewerkt) Op zich is het niet al te lastig om een lijstje te maken met meest gelogde cachesVertel.... Want ik probeer dat al twee jaar voor mijn "vakantie-caches" en volgens mij is het niet mogelijk zonder met dat GSAK macro om alle logs binnen te halen. En als je dat macro los laat op alle caches in je DB dan heb je gelijk een IP-ban van GC.COM aan je broek vanwege de traffic die je genereerd. Nu ben ik totaal niet geïnteresseerd in een ranglijst van caches, maar ik zou graag (in GSAK) filteren op bijvoorbeeld traditionals die langer dan 1 jaar geplaatst zijn en minder dan 50 founds per jaar hebben. Op die manieren krijg je de "spectaculaire" caches. Maar dat kan dus niet omdat je het aantal founds niet hebt. Nu is het behelpen met bookmarklists, filteren op terreinsterren en heel veel klikwerk. 26 oktober 2009 bewerkt door jowi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anc(h)or Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 Dan kun je het beste HIER kijken of op deze site: KLIK Er zijn er meerdere in NL die deze lijsten hebben, maar dit zijn de beste en meest betrouwbare Lijkt niet echt te kloppem bij het tweede linkje, volgens die site hebben wij 364 founds Idd, ik heb ook 9 caches te veel gevonden volgens deze site. Even een aanvulling: Op KLIK vind je alleen de NEDERLANDSE caches. alles wat buiten de grenzen gevonden wordt telt niet mee. Daarnaast tellen de events niet mee als founds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowi Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 Even een aanvulling: Op KLIK vind je alleen de NEDERLANDSE caches. alles wat buiten de grenzen gevonden wordt telt niet mee. Daarnaast tellen de events niet mee als founds! Daar hebben we dus niks aan. Je bedoelt "cachers" en deze draad gaat juist over "caches" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anc(h)or Geplaatst 26 oktober 2009 Share Geplaatst 26 oktober 2009 Daar hebben we dus niks aan. Je bedoelt "cachers" en deze draad gaat juist over "caches" Nee, ik bedoelde de logs van Nederlandse caches! Daarmee zou de lijst van meest gevonden Nederlandse caches door Nederlandse cachers waarschijnlijk wel te maken zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden