*BaJo* Geplaatst 12 juni 2009 Geplaatst 12 juni 2009 Ik probeer nu al een paar keer nederland, belgie, luxemburg, frankrijk en duitsland op een sd kaartje te laden. Maar mapsource weet met telkens te vertellen dat de 1,5 gb die dit in neemt niet past op mijn 2 4 en 8 gb kaartje Heeft iemand de oplossing?
0 pa3fus Geplaatst 12 juni 2009 Geplaatst 12 juni 2009 Even een update uitvoeren van je mapsource versie misschien ?
0 Krijgertjes Geplaatst 12 juni 2009 Geplaatst 12 juni 2009 Ik probeer nu al een paar keer nederland, belgie, luxemburg, frankrijk en duitsland op een sd kaartje te laden. Maar mapsource weet met telkens te vertellen dat de 1,5 gb die dit in neemt niet past op mijn 2 4 en 8 gb kaartje Heeft iemand de oplossing? Geen foutief kaarsegment bij Frankrijk?
0 *BaJo* Geplaatst 12 juni 2009 Auteur Geplaatst 12 juni 2009 Even een update uitvoeren van je mapsource versie misschien ? Zal eens kijken voor de laatste versie
0 Poemelke Geplaatst 12 juni 2009 Geplaatst 12 juni 2009 Heb je je SD kaart al een keer geformatteerd ?
0 *BaJo* Geplaatst 12 juni 2009 Auteur Geplaatst 12 juni 2009 ja heb het met 3 verschillende kaartje geprobeerd en heb ze al in de kaartlezer en in de gps geprobeerd en ook al geformatteerd.
0 The Scorpios Geplaatst 12 juni 2009 Geplaatst 12 juni 2009 Ik probeer nu al een paar keer nederland, belgie, luxemburg, frankrijk en duitsland op een sd kaartje te laden. Maar mapsource weet met telkens te vertellen dat de 1,5 gb die dit in neemt niet past op mijn 2 4 en 8 gb kaartje Heeft iemand de oplossing? Ik weet niet of het helpt maar heb je misschien soms bij een kaart een vinkje onderin staat bij routering? Dat was mijn probleem eens bij een kaart dat in tegenstelling tot topo NL routering ondersteunt.
0 Mars Express Geplaatst 12 juni 2009 Geplaatst 12 juni 2009 komt door een corrupt kaartsegment. zie ook post 3.
0 De Roode Loper Geplaatst 12 juni 2009 Geplaatst 12 juni 2009 Kijk eens in dit draadje. Als je weet welk kaartdeel corrupt is moet je die de-selecteren. Bij de Oostenrijkse kaart had ik ook dit probleem en daar bleek "Neukirchen am Großvenediger" corrupt te zijn.
0 *BaJo* Geplaatst 12 juni 2009 Auteur Geplaatst 12 juni 2009 Nou hebbik geprobeerd te updaten maar mapsource wilt nu niet meer opstarten Runtime error hier en daar Dus de hele boel eraf gehaald en geprobeerd de boel op nieuw te installeren. Maar nu blijft het installetie programma maar zeuren dat er al een oudere versie op staat en dat het programma niet geistalleerd kan worden PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF zal morgen wel even kijken of de boel weeraan de praat wilt
0 feuntje Geplaatst 12 juni 2009 Geplaatst 12 juni 2009 .......... mapsource wilt nu niet meer opstarten Runtime error hier en daar........... Dat heb ik ook gehad. Komt omdat de nieuwe mapsource iets anders omgaat met de oudere karten Een compatibiliteitsprobleempje. Op internet even zoeken naar een progje dat "MapSource Maps Compatibility_v0.2_Beta" heet. Suc6.
0 wyandottes Geplaatst 12 juni 2009 Geplaatst 12 juni 2009 Even een update uitvoeren van je mapsource versie misschien ? Even een update doen met mapsource??? Weet waar je aanbegint! Bij mijn laatste update was ik dus alle koppelingen kwijt naar mijn kaarten. Via het forum kom je pagina's tegen aan informatie met goede bedoelingen om alles weer te herstellen, maar dat gaat mij als gemiddelde geocacher mijn pet te boven. Om de handel weer op de PC te krijgen heb ik Mapsource uit het register moeten slopen: dit heb ik in 20 jaar PC ervaring nog nooit meegemaakt! Garmin maakt prachtige kaarten: als het werkt. Voor het overige heb ik iets van: if it ain't broken, don't touch it! http://forum.geocaching.nl/style_emoticons...ult/thumbup.gif Boodschap:bezint eer gij begint!
0 DiedB Geplaatst 12 juni 2009 Geplaatst 12 juni 2009 Ik heb een keer een kaartenset gedownload en toen daarvoor wat in het register gezet, en toen crashte Mapsource. Mijn geheugen is zo laat niet meer zo fris dus ik weet niet hoe ik dat opgelost heb, maar hij gaf ook Runtime Errors...
0 @rend Geplaatst 12 juni 2009 Geplaatst 12 juni 2009 Er zijn in de franse kaarten een paar corrupte en dat is het probleem.
0 Piglet 16 Geplaatst 13 juni 2009 Geplaatst 13 juni 2009 Ook als je meer kaartdelen dan het maximum selecteer krijg je deze melding. Ik kan alleen niet meer vinden hoeveel dat maximum is.
0 petervw Geplaatst 13 juni 2009 Geplaatst 13 juni 2009 Ik heb een keer een kaartenset gedownload en toen daarvoor wat in het register gezet, en toen crashte Mapsource. Mijn geheugen is zo laat niet meer zo fris dus ik weet niet hoe ik dat opgelost heb, maar hij gaf ook Runtime Errors... Als ik jou was zou ik maar even je bericht wijzigen voor je een schrijfban aan je broek hebt hangen
Vraag
*BaJo*
Ik probeer nu al een paar keer
nederland, belgie, luxemburg, frankrijk en duitsland op een sd kaartje te laden. Maar mapsource weet met telkens te vertellen dat de 1,5 gb die dit in neemt niet past op mijn 2 4 en 8 gb kaartje
Heeft iemand de oplossing?
15 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten