Spring naar bijdragen

Wie Gaat Er Binnenkort Naar Lesbos ?


EsteRiet

Aanbevolen berichten

Op het Griekse eiland Lesbos hebben we 8 caches liggen waarvan er momenteel één verdwenen is (Kalo Limani) nog voor hij ontmaagd werd :crybaby: .

Mocht er iemand binnenkort naar daar vertrekken, dan zou het mooi zijn wanneer die de cache zou kunnen herstellen.

Wij zelf kunnen nu even niet naar ginder...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik was toch in de veronderstelling dat je altijd een plaatselijke 'maintainer' moest hebben voor het plaatsen van ver-weg caches zoals deze. :crybaby:

 

Wat heeft het overigens voor zin om een cache die voordat hij uberhaupt gevonden was al geript blijkt te zijn, te herstellen? Toch niet zo'n goede plek waarschijnlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het Griekse eiland Lesbos hebben we 8 caches liggen waarvan er momenteel één verdwenen is (Kalo Limani) nog voor hij ontmaagd werd :crybaby: .

Mocht er iemand binnenkort naar daar vertrekken, dan zou het mooi zijn wanneer die de cache zou kunnen herstellen.

Wij zelf kunnen nu even niet naar ginder...

 

En daarom wil men bij Groundspeak liever geen vakantiecaches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was toch in de veronderstelling dat je altijd een plaatselijke 'maintainer' moest hebben voor het plaatsen van ver-weg caches zoals deze. :blink:

 

 

Dat heb ik inderdaad ook uit dit topic begrepen, maar er kunnen allerlei omstandigheden (waarvan wij geen weet hebben of hoeven hebben) zijn waarom de oproep hier nu staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was toch in de veronderstelling dat je altijd een plaatselijke 'maintainer' moest hebben voor het plaatsen van ver-weg caches zoals deze. :crybaby:

 

 

Dat heb ik inderdaad ook uit dit topic begrepen, maar er kunnen allerlei omstandigheden (waarvan wij geen weet hebben of hoeven hebben) zijn waarom de oproep hier nu staat.

 

Inderdaad, maar dan zou het misschien handig zijn om dat bij de oproep te vermelden.

 

Bijvoorbeeld dat de plaatselijke maintainer zijn been heeft gebroken of dat men elke maand 3x naar Lesbos vliegt voor zaken en dat dat nu even niet zo is.

Dan hoeven wij geen rare dingen te denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, maar dan zou het misschien handig zijn om dat bij de oproep te vermelden.

 

Bijvoorbeeld dat de plaatselijke maintainer zijn been heeft gebroken of dat men elke maand 3x naar Lesbos vliegt voor zaken en dat dat nu even niet zo is.

Dan hoeven wij geen rare dingen te denken.

 

 

Nee hoor, de topicstarter vraagt of er iemand naar Lesbos gaat, die mogelijk een cache wil herstellen. Hij/zij hoeft ons helemaal niet van de redenen van de vraag op de hoogte te stellen, net zo min als wij er allerlei rare dingen bij hoeven te denken.

 

De oorspronkelijke vraag blijft: wie gaat er binnenkort naar Lesbos en wil iets voor de topicstarter doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht er voor 18 september nog geen oplossing zijn gevonden, dan stellen we ons graag beschikbaar om een en ander in orde te maken.

Stuur maar een PB indien gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...