Spring naar bijdragen

Dezelfde cache, meerdere keren loggen; Kan dat?


Ivo-tje
 Share

Aanbevolen berichten

Tja, de tweede cache die ik ooit heb gevonden is inmiddels door mij geadopteerd, dus tja, nu is het mijn eigen cache en indirect heb ik dus ook ooit een eigen cache gelogd... 2 zelfs :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal, ik ben een complete nieuweling hier en ook een volslagen newbie op het gebied van geocaching. Maar de vraag die ik heb hoort denk ik wel in dit draadje thuis.

 

Ik heb een vriendin die ook net begonnen is met geocaching. Ik ken haar van een wandelforum, zij woont in het oosten van het land en ik in het westen. We wonen dus veel te ver van elkaar af om samen dingen te doen, maar soms gebeurt het dat we allebei ergens een wandeltocht lopen en daar een nachtje overblijven.

 

Als we dan besluiten om een keer samen een cache te gaan zoeken, mogen we hem dan wel allebei als found loggen? Ik zie hier namelijk meerdere mensen ingeschreven als een team, maar dat zijn wij natuurlijk niet en dat zullen we ook nooit worden. Maar ik zou het niet leuk vinden als maar één van beiden zou mogen loggen. :thumbup:

 

Overigens sta ik hier ingeschreven als Danyell, maar op geocaching.com als DanyellO. Daar was de naam Danyell al in gebruik. Ik heb hier om naamsverandering gevraagd, maar daar heb ik nog geen antwoord op.

 

En nog een klein vraagje: Is hier ergens een voorsteltopic? Of doen jullie daar niet aan?

 

Groetjes,

Danyell

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als jullie allebei een account hebben dan kunnen jullie gewoon allebei loggen. Maar ik denk niet dat als jullie samen 1 GC account hebben dat jullie dan 2 keer mogen loggen. Wij (team Nijen) gaan ook vaak samen op pad, en dan is er altijd 1 iemand van het team die het logje op internet plaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, we hebben allebei een account. dus we kunnen allebei loggen.

Ik vroeg me alleen af of hier ongeschreven regels voor waren.

Bedankt voor het snelle antwoord! :thumbup:

bewerkt door Danyell
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, we hebben allebei een account. dus we kunnen allebei loggen.

Ik vroeg me alleen af of hier ongeschreven regels voor waren.

Bedankt voor het snelle antwoord! ;)

 

Gewoon heel simpel:

 

Twee verschillende accounts (teams) = beide loggen

Een account = een keer loggen

 

Er is een uitzondering. Het kan zo zijn dat de eigenaar van een cache deze na een paar jaar helemaal op de schop gooit en alle punten veranderd. Echter de naam en de GC code veranderen niet. Als de eigenaar dan meld op de cachepagina dat iedereen opnieuw mogen loggen dan is dat natuurlijk geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.......... en hoe kijkt men aan tegen het loggen van je eigen cache ;)

 

Dat hangt ervan af hoe lang je erover doet om hem te vinden. ;):P

Ach ja, ik moest laatst mijn eigen cache zoeken (was verplaatst)...

Niet dat ik 'm gelogd heb als found trouwens, maar had gekund ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;) @Moderaters & Admin: Dit draadje is het perfecte voorbeeld waarom draadjes niet direct afgesloten moeten worden. Alles mbt meerdere keren loggen netjes in 1 draadje. Veel beter dan 30 draadjes met een net iets andere vraag over hetzelfde onderwerp. Dan zoek je je dus helemaal wezeloos. Complimenten voor Danyell voor het posten in dit draadje en geen nieuw draadje te openen.

 

Nu nog alle zogenaamd grappige, waardeloze reacties ertussen uit zoals de post hierboven en dit offtopic gezwets van mijzelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
 Share

  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...