Spring naar bijdragen

Topo Noorwegen Verwijderd


Geoknarf

Aanbevolen berichten

Ik had zoeven een vraag???????over hoe en waar topo noorwegen te bemachtigen.

Krijg enkele vage reacties en dan is mijn bericht weg,....WAAROM??????????????

Kan de moderater die dit gedaan heeft vertellen of Twin Peaks (ik kan je bericht niet lezen GEBOKKEERD)waarom?

Geen wonder dat ik zelden op het forum ben veel te complex.

bewerkt door Geoknarf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hij is waarschijnlijk verwijderd omdat ik niet wist dat er in regel 7 stond dat je geen links naar illegale downloads mag plaatsen.

 

Dan kan je toch ook de link verwijderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is waarschijnlijk verwijderd omdat ik niet wist dat er in regel 7 stond dat je geen links naar illegale downloads mag plaatsen.

 

Dan kan je toch ook de link verwijderen?

 

Alleen de vraag om illegale software is al not done, dus gelijk in bericht #1 van het andere draadje ging het al de mist in. Gewoon niet doen! Heb je pech dan heb je per direkt een ban aan je broek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is waarschijnlijk verwijderd omdat ik niet wist dat er in regel 7 stond dat je geen links naar illegale downloads mag plaatsen.

 

Dan kan je toch ook de link verwijderen?

Voordat ik dat kon doen was het draadje niet meer zichtbaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moderators over hun acties graag even per PB aanspreken. Wanneer je niet weet om welke moderator het gaat, kies er dan een uit het moderatorteam uit.

 

 

Dit draadje is gesloten.

bewerkt door Sivota
opmerking verwijderd; verkeerd begrepen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had zoeven een vraag???????over hoe en waar topo noorwegen te bemachtigen.

Krijg enkele vage reacties en dan is mijn bericht weg,....WAAROM??????????????

Kan de moderater die dit gedaan heeft vertellen of Twin Peaks (ik kan je bericht niet lezen GEBOKKEERD)waarom?

Geen wonder dat ik zelden op het forum ben veel te complex.

 

het is gewoon heel simpel: illegale software of het nu vragen naar of aanbieden is, dat is gewoon niet toegestaan! De reden is heel simpel: de kans bestaat dat wij hier juridisch aansprakelijk gesteld kunnen worden en dan is het gewoon over en uit voor ons. Dus daarom is het in de forumregels opgenomen. Dus geen links verwijderen of whatever, gewoon topic op invisible gezet door een moderator. Overigens verbaast het mij wel een beetje dat iemand die al enige tijd geregistreerd forumgebruiker is hiervan niet op de hoogte is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...