Spring naar bijdragen

Premium Member, Hoe Te Betalen Vanuit Nederland?


Donjossie

Aanbevolen berichten

Hai, graag zou ik premium member willen worden van Geochaching, maar er is alleen te betalen via pay pal.

Kan ik ook ergens het iban nummer vinden of krijgen, want via pay pal vind ik maar niks.

Of bestaat er ook een Nederlands nummer??

 

Alvast bedankt

Jossie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hai, graag zou ik premium member willen worden van Geochaching, maar er is alleen te betalen via pay pal.

Kan ik ook ergens het iban nummer vinden of krijgen, want via pay pal vind ik maar niks.

Of bestaat er ook een Nederlands nummer??

 

Alvast bedankt

Jossie

 

Iedere Nederlandse bank heeft een IBAN nummer, als het goed is staat het ook op je bankafschriften.

Via dat IBAN nummer kun je ook je Premium membership betalen.

Tenminste als je het via telebankieren doet, via een papieren overschrijving weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Saffier
Hai, graag zou ik premium member willen worden van Geochaching, maar er is alleen te betalen via pay pal.

Kan ik ook ergens het iban nummer vinden of krijgen, want via pay pal vind ik maar niks.

Of bestaat er ook een Nederlands nummer??

 

Alvast bedankt

Jossie

 

Iedere Nederlandse bank heeft een IBAN nummer, als het goed is staat het ook op je bankafschriften.

Via dat IBAN nummer kun je ook je Premium membership betalen.

Tenminste als je het via telebankieren doet, via een papieren overschrijving weet ik niet.

 

 

Ook met een gewone bankrekening kan je via pay-pal betalen LINK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai, graag zou ik premium member willen worden van Geochaching, maar er is alleen te betalen via pay pal.

Kan ik ook ergens het iban nummer vinden of krijgen, want via pay pal vind ik maar niks.

Of bestaat er ook een Nederlands nummer??

 

Alvast bedankt

Jossie

 

Iedere Nederlandse bank heeft een IBAN nummer, als het goed is staat het ook op je bankafschriften.

Via dat IBAN nummer kun je ook je Premium membership betalen.

Tenminste als je het via telebankieren doet, via een papieren overschrijving weet ik niet.

 

 

Ook met een gewone bankrekening kan je via pay-pal betalen LINK

 

Klopt. :birthday:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hm, de aangeboden opties zijn nog steeds via Paypal en dat wil donjossie nu net niet.

 

Ik zie zo ook even niet of het via een directe overschrijving naar Groundspeak kan.

 

@donjossie, waarom wil je niet via Paypal?

 

Edit: nog even verder gezocht, je kunt blijknaar alleen via een creditcard, paypal of een gif-certificate member worden.

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien alleen de zon gratis opkomt, dringt zich een korte maar zeer relevante vraag aan mij op.

"Kost dat?"

oftewel: zijn er kosten verbonden aan het lidmaatschap van Pay-Pal en zoja... hoeveel.

Antwoord: Jazeker. Gelukkig is dat niet veel, gemiddeld 0,35 eurocent.

Toch maar eens zo'n account annmaken :birthday:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai allen,

Bedankt voor jullie antwoorden. Heb nu toch via paypal girorekening kunnen invullen, bij profief dus, en moet nu 5 tot 7 dagen wachten voor ik verder kan hiermee.

Ik dacht eerst dat je of mastercard of visa kaart moest hebben

Maar dat komt wel goed nu, Bedankt voor de vlugge reacties :birthday:

 

Groetjes

Jossie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...