Donjossie Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 Hai, graag zou ik premium member willen worden van Geochaching, maar er is alleen te betalen via pay pal. Kan ik ook ergens het iban nummer vinden of krijgen, want via pay pal vind ik maar niks. Of bestaat er ook een Nederlands nummer?? Alvast bedankt Jossie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 Hai, graag zou ik premium member willen worden van Geochaching, maar er is alleen te betalen via pay pal.Kan ik ook ergens het iban nummer vinden of krijgen, want via pay pal vind ik maar niks. Of bestaat er ook een Nederlands nummer?? Alvast bedankt Jossie Iedere Nederlandse bank heeft een IBAN nummer, als het goed is staat het ook op je bankafschriften. Via dat IBAN nummer kun je ook je Premium membership betalen. Tenminste als je het via telebankieren doet, via een papieren overschrijving weet ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Saffier Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 Hai, graag zou ik premium member willen worden van Geochaching, maar er is alleen te betalen via pay pal.Kan ik ook ergens het iban nummer vinden of krijgen, want via pay pal vind ik maar niks. Of bestaat er ook een Nederlands nummer?? Alvast bedankt Jossie Iedere Nederlandse bank heeft een IBAN nummer, als het goed is staat het ook op je bankafschriften. Via dat IBAN nummer kun je ook je Premium membership betalen. Tenminste als je het via telebankieren doet, via een papieren overschrijving weet ik niet. Ook met een gewone bankrekening kan je via pay-pal betalen LINK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 Hai, graag zou ik premium member willen worden van Geochaching, maar er is alleen te betalen via pay pal.Kan ik ook ergens het iban nummer vinden of krijgen, want via pay pal vind ik maar niks. Of bestaat er ook een Nederlands nummer?? Alvast bedankt Jossie Iedere Nederlandse bank heeft een IBAN nummer, als het goed is staat het ook op je bankafschriften. Via dat IBAN nummer kun je ook je Premium membership betalen. Tenminste als je het via telebankieren doet, via een papieren overschrijving weet ik niet. Ook met een gewone bankrekening kan je via pay-pal betalen LINK Klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 (bewerkt) hm, de aangeboden opties zijn nog steeds via Paypal en dat wil donjossie nu net niet. Ik zie zo ook even niet of het via een directe overschrijving naar Groundspeak kan. @donjossie, waarom wil je niet via Paypal? Edit: nog even verder gezocht, je kunt blijknaar alleen via een creditcard, paypal of een gif-certificate member worden. 6 juni 2009 bewerkt door Team Gelaen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GrijsBaard Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 Aangezien alleen de zon gratis opkomt, dringt zich een korte maar zeer relevante vraag aan mij op. "Kost dat?" oftewel: zijn er kosten verbonden aan het lidmaatschap van Pay-Pal en zoja... hoeveel. Antwoord: Jazeker. Gelukkig is dat niet veel, gemiddeld 0,35 eurocent. Toch maar eens zo'n account annmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 6 juni 2009 Share Geplaatst 6 juni 2009 Kosten aan paypal? Dat is toch alleen als je erg geld mee ontvangt en er vanaf haalt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donjossie Geplaatst 6 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2009 Hai allen, Bedankt voor jullie antwoorden. Heb nu toch via paypal girorekening kunnen invullen, bij profief dus, en moet nu 5 tot 7 dagen wachten voor ik verder kan hiermee. Ik dacht eerst dat je of mastercard of visa kaart moest hebben Maar dat komt wel goed nu, Bedankt voor de vlugge reacties Groetjes Jossie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donjossie Geplaatst 10 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2009 Hai, Gisteren Bank kunnen koppelen aan Paypal, en dus premium membership kunnen betalen zonder visa of maestro kaart te hebben. Bedankt nog voor de info Hier mag van mij slotje op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Venniper Cache-zoekers Geplaatst 10 juni 2009 Share Geplaatst 10 juni 2009 Draadje gesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten