Remunj Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 Er is een nieuwe loot aan de geoboom. de buren.nl Ben benieuwd wat het gaat worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 Ik denk niet dat het wat wordt... Krijg nu al deze melding: Oeps! Deze link lijkt niet te werken - Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 Waarom staat de "event kalender" vol met events die staan op de gc.com site? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 (bewerkt) Ik denk niet dat het wat wordt... Krijg nu al deze melding: Oeps! Deze link lijkt niet te werken - Ik krijg de site gewoon te zien hoor. Edit: Speciaal voor leppie, dit staat ook op de site: GC1ME6V op 06-20-2009, MZLE2009 Niets moet Alles mag (door mzle2008) 1 juni 2009 bewerkt door smeule Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 (bewerkt) Zie het al, er moet 'WWW' voor MZLE is dit jaar in 2009 hoor Is dit de nieuwe site van de Broekies? edit: Hopelijk ontstaat er geen negatief beeld over geocaching. Grondeigenaren weten vaak het verschil niet tussen de diverse cache-organisatie's? Bij de buren staat dit: ...Het zal een geheel nieuw concept zijn. Er zullen geen regels zijn wat betreft plaatsen van caches.... Als dat maar goed komt 1 juni 2009 bewerkt door Lepman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 Waarom staat de "event kalender" vol met events die staan op de gc.com site? Dat is hier toch ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 Volgens mij bedoeld smeule dat als deze nieuwe caching-site zelf caches gaat leggen, waarom ze dan events van een ander tonen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 1 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2009 Zie het al, er moet 'WWW' voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 1 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2009 Waarom staat de "event kalender" vol met events die staan op de gc.com site? Dat is hier toch ook! Staat wel op meerdere plekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 Zie het al, er moet 'WWW' voor MZLE is dit jaar in 2009 hoor Is dit de nieuwe site van de Broekies? edit: Hopelijk ontstaat er geen negatief beeld over geocaching. Grondeigenaren weten vaak het verschil niet tussen de diverse cache-organisatie's? Bij de buren staat dit: ...Het zal een geheel nieuw concept zijn. Er zullen geen regels zijn wat betreft plaatsen van caches.... Als dat maar goed komt Nieuwe initiatieven: prima ! Maar nu er weer een andere cachingsite ontstaat (en ieder met eigen regels) kan ik mij inderdaad voorstellen dat zo langzamerhand de terreinbeheerders het verschil niet meer weten en of dat de gezamenlijke hobby ten goede komt: ik durf het te betwijfelen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mars Express Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 (bewerkt) Zijn er naast: http://www.geocaching.nl/ http://www.de buren.nl/ en http://www.metacaching.nl/ (waarbij van de nieuwkomers http://www.metacaching.nl/ me meer aanspreekt) nog andere geocaching sites zoals deze in Nederland? 1 juni 2009 bewerkt door Mars Express Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasc0 Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 Zie het al, er moet 'WWW' voor MZLE is dit jaar in 2009 hoor Is dit de nieuwe site van de Broekies? edit: Hopelijk ontstaat er geen negatief beeld over geocaching. Grondeigenaren weten vaak het verschil niet tussen de diverse cache-organisatie's? Bij de buren staat dit: ...Het zal een geheel nieuw concept zijn. Er zullen geen regels zijn wat betreft plaatsen van caches.... Als dat maar goed komt Je laat nu maar een deel vanm de tekst zien. Er staat ook: Als alles maar binnen de regels van de wet blijft oid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remunj Geplaatst 1 juni 2009 Auteur Share Geplaatst 1 juni 2009 Zie het al, er moet 'WWW' voor MZLE is dit jaar in 2009 hoor Is dit de nieuwe site van de Broekies? edit: Hopelijk ontstaat er geen negatief beeld over geocaching. Grondeigenaren weten vaak het verschil niet tussen de diverse cache-organisatie's? Bij de buren staat dit: ...Het zal een geheel nieuw concept zijn. Er zullen geen regels zijn wat betreft plaatsen van caches.... Als dat maar goed komt Je laat nu maar een deel vanm de tekst zien. Er staat ook: Als alles maar binnen de regels van de wet blijft oid. Juiste aanvulling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 Vreemd! De initiatiefnemers hebben andere nicknames aangenomen dan in het GC wereldje en via een whois kom je ook (nog) niet verder. Wel is dit te vinden: IP: 145.99.180.4 IP Location: Utrecht, Netherlands Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 1 juni 2009 Share Geplaatst 1 juni 2009 'k zie straks door de bomen het bos niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden