De Wijngemachtigde Geplaatst 26 mei 2009 Geplaatst 26 mei 2009 Twee vragen: 1. Hoe krijg ik mijn 'stats' weer terug in mijn handtekening? Ik had voorheen de banner in mijn handtekening staan, maar na wat geknoei (oa het toevoegen van de Bokito banner) ben ik hem nu kwijt en weet de link niet meer te achterhalen... Wie weet hoe en waar ik die link vandaan haal en hoe dat er ook weer uitziet? Na zoeken op het forum zag ik ook niet 1-2-3 iets bruikbaars. 2. Hoe zorg ik dat de 3 banners die ik dan heb, op 1 rij komen te staan, ipv boven elkaar? Alvast bedankt voor de input.
DiedB Geplaatst 26 mei 2009 Geplaatst 26 mei 2009 1. Hoe krijg ik mijn 'stats' weer terug in mijn handtekening? Ik had voorheen de banner in mijn handtekening staan, maar na wat geknoei (oa het toevoegen van de Bokito banner) ben ik hem nu kwijt en weet de link niet meer te achterhalen... Wie weet hoe en waar ik die link vandaan haal en hoe dat er ook weer uitziet? Na zoeken op het forum zag ik ook niet 1-2-3 iets bruikbaars. Kijk eens hier. 2. Hoe zorg ik dat de 3 banners die ik dan heb, op 1 rij komen te staan, ipv boven elkaar? Doe een spatie tussen de code van elke banner.
pa3fus Geplaatst 26 mei 2009 Geplaatst 26 mei 2009 2. Hoe zorg ik dat de 3 banners die ik dan heb, op 1 rij komen te staan, ipv boven elkaar? Bij het invoeren van de html code's geen enter of return gebruiken. M.a.w. maak er maar 1 lange regel van. Dan moet het helemaal goed komen. Succes, Jan-Willem.
henkstr Geplaatst 9 mei 2010 Geplaatst 9 mei 2010 hoe kan ik de breedte en de hoogte aanpassen van een banner in mijn handtekening op dit forum?
Waldio Geplaatst 9 mei 2010 Geplaatst 9 mei 2010 Dan moet je het plaatje verkleinen, uploaden op internet, en de url in de code zetten.
The Heynemansjes Geplaatst 14 mei 2010 Geplaatst 14 mei 2010 Dit wilde wij dus ook....opgelost...Thanks!
Aad3224 Geplaatst 19 augustus 2010 Geplaatst 19 augustus 2010 Bedankt voor deze tips; als nieuweling kun je anders lang zoeken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden